• Ik ben vandaag orgaandonor geworden en daar ben ik heel blij om c:
    Wie hier op Quizlet is ook orgaandonor?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ben het nog niet, omdat ik nog een beetje twijfel. Maar goed van je!


    You are beautiful, you are love.

    Het lijkt mij zo'n akelig idee dat ze je organen eruit halen als je hart nog klopt [ook al ben je dan hersendood]..

    Ik vind het wel echt heel goed van je, respect. (:


    life is awesome

    Opera schreef:
    Nope.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Mij lijkt het zo´n raar idee dat ze je uit elkaar zouden halen als je dood bent.. Ik heb nog wel een tijdje om er over na te denken dus dat ga ik nu ook nog niet beslissen..


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik heb de formulieren al wel ingevuld, maar vergeet constant ze op te sturen :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Amused schreef:
    (...)
    Ik dacht dat je automatisch vanaf je 18de orgaandonor was, maar dat de familie -in jouw geval je mama- dan mag beslissen wat ze doen. De familie kiest dan -jammer genoeg, vind ik, want je kan er veel mensen mee helpen- heel vaak voor geen donatie omdat ze op dat moment zo veel verdriet hebben.
    Als je dus echt donor wilt zijn, raad ik je aan om dat zo in orde te maken, want zoals vele anderen zal je mama misschien op dat moment toch weigeren.

    In Nederland ben je nooit automatisch orgaandonor ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    (...)
    In Nederland ben je nooit automatisch orgaandonor ^^

    Dan is dat alleen in België denk ik. Ik heb daar laatst toch iets over gelezen^^


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik ben ook orgaandonor al sinds mijn twaalfde. Ik snap nooit zo goed waarom mensen er zo moeilijk over doen, zo'n automatisch systeem lijkt me veel beter.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Ik ben ook orgaandonor al sinds mijn twaalfde. Ik snap nooit zo goed waarom mensen er zo moeilijk over doen, zo'n automatisch systeem lijkt me veel beter.


    Ik ben geen donor, omdat ik niet eens weet of mijn organen wel geschikt zijn om eventueel af te staan.


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    (...)

    Ik ben geen donor, omdat ik niet eens weet of mijn organen wel geschikt zijn om eventueel af te staan.


    Als dat je reden is om het niet te doen moet je je gewoon opgeven: Ze gaan echt geen ongeschikte organen in iemand plaatsen ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik wil het al een lange tijd, maar blijkbaar kun je alleen maar orgaandonor worden met een speciaal internet-iets, wat ik niet heb ofzo.
    Hoe heb jij het gedaan dan?


    Tell me about it, stud.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Als dat je reden is om het niet te doen moet je je gewoon opgeven: Ze gaan echt geen ongeschikte organen in iemand plaatsen ^^


    Oke c:


    26 - 02 - '16

    Sheldon schreef:
    Ik wil het al een lange tijd, maar blijkbaar kun je alleen maar orgaandonor worden met een speciaal internet-iets, wat ik niet heb ofzo.
    Hoe heb jij het gedaan dan?


    http://www.donorregister.nl/
    Daar kun je het vinden. Iedereen krijgt het geloof ik als het goed is ook toegestuurd op zijne 18e verjaardag


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben het niet, wil het nog wel worden.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Sheldon schreef:
    Ik wil het al een lange tijd, maar blijkbaar kun je alleen maar orgaandonor worden met een speciaal internet-iets, wat ik niet heb ofzo.
    Hoe heb jij het gedaan dan?

    Ik kreeg een formulier op een open dag, maar je kan ook op de site van de donor dingen een formulier toe laten sturen.


    If a writer falls in love with you, you can never die