• Kill those fuckers. Slowly and painfull, just how I like it.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gelukkig zou mij dat nooit overkomen, want ik heb zo veel swag dat mijn kinderen wel swag móéten hebben :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    'Dit is per definitie onzin. Doden maakt je nog geen moordenaar. Zie Batman: Wie is de grootste schurk in heel Gotham? Dat is Batman. Batman had ontelbare keren de schurken onder controle, ze waren aan zijn genade overgeleverd. Hij wist dat ze zouden ontsnappen, hij wist dat ze schade zouden veroorzaken en dat ze nooit tot inkeer zouden komen. Toch liet hij ze ongemoeid. Is dat goedheid?'

    ___

    Kan niet fatsoenlijk quoten dus doe'k 't maar zo.
    Anyways, ik ben het er niet mee eens om die insteek per definitie onzin te noemen. Persoonlijk kan het me vrij weinig schelen waar iemand zijn kracht of motivatie uit put; een entiteit, zijn of haar overleden tante of een oud stripboek for hell I care. Wat iemand motiveert om iets niet te doen wat hij zelf wel had willen doen interesseert me weinig, dat iemand het niet doet vind ik interessanter.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 8:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vond de post van diegene al ziek, maar dit is echt erg ;S

    Villique schreef:
    Gelukkig zou mij dat nooit overkomen, want ik heb zo veel swag dat mijn kinderen wel swag móéten hebben :Y)

    Hahahahahahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Snapt niemand dat dit waarschijnlijk cynisch is?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oblivian schreef:
    Nou... Over die cellen: Je mag dan wel vanalles ''hebben'' daar, je belangrijkste recht ben je kwijt: je vrijheid. Dan kan je nog een televisie hebben, of weet ik veel wat, maar je gaat je miserabel alleen voelen daar.

    Een hoop van die mensen die in de gevangenis belanden zitten al in een slecht milieu met leven in een klein hokje, amper voedsel etc. In de cel zitten ze warm en droog en hoeven ze niet bang te zijn voor wraakacties. Ik heb docus genoeg gezien waarin door gevangenen (en dan vooral echte onderwereldfiguren) zeggen dat ze in de gevangenis juist veiliger en beter zitten dan in de buitenwereld. Daarbij worden er in de gevangenis altijd een heleboel activiteiten georganiseerd (sporten, werken, pingpongen, noem het maar op) en hebben ze dus veel contact met medegevangenen. Het strafrecht in Nederland is sowieso al een grote softe boel, dus daar zitten ze dan hooguit zes jaartjes. Ach, zes jaar mijn vrijheid kwijt en dan in zo'n luxe hotelletje zitten, dat is nou echt de grootste straf die ik me kan verzinnen bij kindermoordenaars, verkrachters en afpersers.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 12:13 ]


    ars moriendi

    Ik vind dat drie-kansensysteem wel een goed idee. Voor één moord krijg je namelijk echt geen levenslang en zelfs al krijg je dat wel, dan is dat nog steeds niet echt je hele leven. Nu kan je inderdaad ook een onschuldige of iemand die oprecht berouw heeft - soms is berouw gewoon volledige onzin maar okay, people can change - en als je die na één moord afknalt, vind ik dat niet kunnen. Als je je derde kans ook verpest, nou ja, dan zal ik je echt niet missen :Y)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Brennan schreef:
    Ik vind dat drie-kansensysteem wel een goed idee. Voor één moord krijg je namelijk echt geen levenslang en zelfs al krijg je dat wel, dan is dat nog steeds niet echt je hele leven. Nu kan je inderdaad ook een onschuldige of iemand die oprecht berouw heeft - soms is berouw gewoon volledige onzin maar okay, people can change - en als je die na één moord afknalt, vind ik dat niet kunnen. Als je je derde kans ook verpest, nou ja, dan zal ik je echt niet missen :Y)

    Daarom zou ik dat niet erg vinden :Y) Het zou met zo'n systeem minder snel fout gaan dan met meteen een doodstraf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarschijnlijk een erg domme vraag, maar wat is 'swag' precies? Ik heb het al vaak zien staan, maar nog nooit deftig begrepen wat dat woord precies inhoudt.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 12:43 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Waarschijnlijk een erg domme vraag, maar wat is 'swag' precies? Ik heb het al vaak zien staan, maar nog nooit deftig begrepen wat dat woord precies inhoudt.

    Swag
    Orginally from the Scottish slang word "swagger" which was a description of the way some Scots walk (in a swaying motion), the word was then misinterpreted by the English as "the way someone presents themselves". Eg, whether someone looks cool.
    The word quickly made its way to the states and has ever since become the catchphrase of douchbags and tools everywhere.

    Swag
    The most used word in the whole fucking universe. Douche bags use it, your kids use it, your mail man uses it, and your fucking dog uses it. If you got swag, you generally wear those shitty hats side way, and your ass hanging out like a fucking goof cause your pants are half way down your white ass legs. To break down the word, it means (Secretly We Are Gay). It is also a word that means to represent yourself/ the way you represent yourself, baggy clothes, shitty hats, small penis and basically a way to say your afraid to come out of the closet.
    Assface Magee: I got so much swag
    Darrel: You got so much dick in your ass
    Assface Magee: Fuck you, SWAG

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 12:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cloudburst schreef:
    Waarschijnlijk een erg domme vraag, maar wat is 'swag' precies? Ik heb het al vaak zien staan, maar nog nooit deftig begrepen wat dat woord precies inhoudt.


    YOLO


    quidquid excusatio prandium pro

    We zullen zien of ze kunnen blijven leven met hun 'Swagg'


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.


    26 - 02 - '16

    Beckett schreef:
    We zullen zien of ze kunnen blijven leven met hun 'Swagg'


    dat kunnen ze niet! De straffe des karma zal hun raken als een commando knife!


    quidquid excusatio prandium pro