MicroCuts schreef:
(...)
Slechte mensen overkomt ook erg veel maar daar wordt geen aandacht aan gegeven. Mensen hebben 0% genade voor deze mensen en beschouwen ze ook niet meer als iets wat gevoelens heeft en recht heeft op steun. Dat is waarom.
En goede mensen overkomt veel omdat ze iets proberen te betekenen voor de maatschappij. Dat doe ik ook. Net als in dit gesprek, waarbij ik jullie probeer uit te leggen dat geweld niet de oplossing is en dat geweld en heel erg iets is. Maar jullie stellen dat toch ook voor? Ik lees al meerdere keren de doodstraf en geweld. Dat vind ik nog erger dan zeggen dat een kind niet genoeg swag heeft. Zoals je zelf zegt hebben die mensen een laag IQ. Dan zouden wij, mensen met een iets hoger IQ, ons niet tot hun niveau moeten laten zakken.
0% genade? Nou, dan wil je niet weten hoeveel moeite de politie agent deed om mijn moeder ervan te overtuigen om geen aanklacht in te dienen tegen de gast die mijn broer in elkaar geslagen had, 'omdat hij al wat op zijn kerfstok had en dan naar bureau halt moest, dat zou toch zielig zijn voor hem?'
Pfft, de wereld maakt je hard als je bepaalde dingen ziet en meemaakt, dan zie je dat karma zijn werk helemaal niet doet en dan besef je plotseling ook waarom je niets meer voor de maatschappij wilt doen. Hoe beter je wilt zijn, hoe meer je als oud vuil word behandeld of in de problemen komt. En daarmee bedoel ik dan niet de kleine dingen die je probeert, maar de grotere dingen.
Your make-up is terrible