• Kill those fuckers. Slowly and painfull, just how I like it.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)


    0% genade? Nou, dan wil je niet weten hoeveel moeite de politie agent deed om mijn moeder ervan te overtuigen om geen aanklacht in te dienen tegen de gast die mijn broer in elkaar geslagen had, 'omdat hij al wat op zijn kerfstok had en dan naar bureau halt moest, dat zou toch zielig zijn voor hem?'

    Pfft, de wereld maakt je hard als je bepaalde dingen ziet en meemaakt, dan zie je dat karma zijn werk helemaal niet doet en dan besef je plotseling ook waarom je niets meer voor de maatschappij wilt doen. Hoe beter je wilt zijn, hoe meer je als oud vuil word behandeld of in de problemen komt. En daarmee bedoel ik dan niet de kleine dingen die je probeert, maar de grotere dingen.


    Lieve schat, ik heb dit allemaal meegemaakt. Ik ben enorm uitgekotst en neergehaald door alles en iedereen. En TOCH probeer ik het. Ik vind dat om eerlijk te zijn kracht. Hard worden is niet sterk, dat is net zoiets als opgeven. Verbitteren is niet goed voor je. Nooit doen...


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Wie ben jij nou om te zeggen dat iemand het verdient om dood te gaan? Ik zou nooit van mijn leven iemand de dood toe wensen. Dat zou ik niet eens kunnen. De doodstraf is enorm wreed. Als wij mensen allemaal zo wreed waren weet ik niet wat er van de wereld moet worden. Dan zouden wij niet beter zijn dan de mensen die moorden plegen, want dan doen we het zelf ook.

    Nou, ik mijn ogen zijn wij juist beter dan de mensen die moorden plegen. Iemand die na 2 keer nog niet geleerd heeft dat hij niet mag moorden is een gevaar voor de samenleving. En dat moet je elimineren. Blijkbaar helpt een gevangenis, tbs shit en alle andere dingen iet, dus moet het maar anders, in dit geval dus het neutraliseren van die persoon. Het klinkt heel hard, maar iemand die na het plegen van 2 zware misdaden nog niet snapt dat hij dat niet kan flikken kunnen we gewoon niet gebruiken in de wereld.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Lieve schat, ik heb dit allemaal meegemaakt. Ik ben enorm uitgekotst en neergehaald door alles en iedereen. En TOCH probeer ik het. Ik vind dat om eerlijk te zijn kracht. Hard worden is niet sterk, dat is net zoiets als opgeven. Verbitteren is niet goed voor je. Nooit doen...

    Lol whut? Hard worden is niet sterk? Als ik niet hard was geworden lag ik nu dood onder de aarde :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Nou, ik mijn ogen zijn wij juist beter dan de mensen die moorden plegen. Iemand die na 2 keer nog niet geleerd heeft dat hij niet mag moorden is een gevaar voor de samenleving. En dat moet je elimineren. Blijkbaar helpt een gevangenis, tbs shit en alle andere dingen iet, dus moet het maar anders, in dit geval dus het neutraliseren van die persoon. Het klinkt heel hard, maar iemand die na het plegen van 2 zware misdaden nog niet snapt dat hij dat niet kan flikken kunnen we gewoon niet gebruiken in de wereld.


    Meestal krijgen mensen na 1 moord al levenslang trouwens. En ik vind dat dat ook is wat ze verdienen. Hoe erg het ook is, levenslang is wat ik ze toewens. En je moet jezelf niet als beter beschouwen dan iemand anders trouwens. Ook al plegen ze moorden, we zijn allemaal maar mensen.. en we zijn allemaal in staat moorden te plegen.


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Lieve schat, ik heb dit allemaal meegemaakt. Ik ben enorm uitgekotst en neergehaald door alles en iedereen. En TOCH probeer ik het. Ik vind dat om eerlijk te zijn kracht. Hard worden is niet sterk, dat is net zoiets als opgeven. Verbitteren is niet goed voor je. Nooit doen...


    Lolol, dat 'lieve schat' gedoe is wel een béétje denigrerend denk je ook niet? Daarbij raak ik niet verbitterd, ik kijk liever naar de realiteit zoals hij is zodat ik weet wat ik kan verwachten in plaats van in een droomwereldje vol karma rond te gaan wandelen. It's not gonna happen.


    Your make-up is terrible

    Oromis schreef:
    (...)
    Lol whut? Hard worden is niet sterk? Als ik niet hard was geworden lag ik nu dood onder de aarde :W


    Als ik zo "hard" was geweest geweld te gebruiken was ik al lang vermoord door die klootzakken die dat wouden proberen. Ik ben enorm trots dat ik niet zo ben.


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Meestal krijgen mensen na 1 moord al levenslang trouwens. En ik vind dat dat ook is wat ze verdienen. Hoe erg het ook is, levenslang is wat ik ze toewens. En je moet jezelf niet als beter beschouwen dan iemand anders trouwens. Ook al plegen ze moorden, we zijn allemaal maar mensen.. en we zijn allemaal in staat moorden te plegen.

    Je weet wel dat levenslang in Nederland maar 20 jaar is hé..? Of misschien zelfs 16, ergens daar in de buurt. Dat vind ik niet goed genoeg hoor. En ja, we zijn allemaal in staat moorden te plegen, het verschil zit het erin dat zij het doen en wij niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Als ik zo "hard" was geweest geweld te gebruiken was ik al lang vermoord door die klootzakken die dat wouden proberen. Ik ben enorm trots dat ik niet zo ben.

    Nou een knal op de bek van een pester doet wonderen hoor. Ze lieten me meteen met rust. Dus nee, ik heb alles behalve spijt van mijn beslissing geweld te gebruiken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Lolol, dat 'lieve schat' gedoe is wel een béétje denigrerend denk je ook niet? Daarbij raak ik niet verbitterd, ik kijk liever naar de realiteit zoals hij is zodat ik weet wat ik kan verwachten in plaats van in een droomwereldje vol karma rond te gaan wandelen. It's not gonna happen.


    Ik zeg niet dat ze geen cel straf hoeven te krijgen, maar karma zullen ze hoe dan ook last van krijgen. Beter dat dat IN een cel gebeurt, maar het gebeurt hoe dan ook. Ik bedoel, waarom sluit je mensen op in een cel? Om hen te laten nadenken right? Dat is karma, right?


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Wie ben jij nou om te zeggen dat iemand het verdient om dood te gaan? Ik zou nooit van mijn leven iemand de dood toe wensen. Dat zou ik niet eens kunnen. De doodstraf is enorm wreed. Als wij mensen allemaal zo wreed waren weet ik niet wat er van de wereld moet worden. Dan zouden wij niet beter zijn dan de mensen die moorden plegen, want dan doen we het zelf ook.


    Hier ben ik het wel deels mee eens, in sommige situaties. Je bent geen haar beter als je iemand ter dood veroordeeld want je moord dan zelf ook, plus de kans is er dat je een onschuldige ter dood veroordeeld, wat zovaak is voorgekomen in Amerika in het heden. Maar sommige, en dat zijn er niet veel, zijn gewoon veel te gevaarlijk om in leven te laten, mensen die moorden en ontsnappen waarna ze nog veel meer moorden. Ze mogen de levenslang van mij wel wat omhoog schroeven hier.


    Your make-up is terrible

    Oromis schreef:
    (...)
    Nou een knal op de bek van een pester doet wonderen hoor. Ze lieten me meteen met rust. Dus nee, ik heb alles behalve spijt van mijn beslissing geweld te gebruiken.


    Tenzij ze met z'n vijven zijn en messen en alles bij zich hebben. Dan doe je dat liever niet.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Assassin schreef:
    (...)

    Hier ben ik het wel deels mee eens, in sommige situaties. Je bent geen haar beter als je iemand ter dood veroordeeld want je moord dan zelf ook, plus de kans is er dat je een onschuldige ter dood veroordeeld, wat zovaak is voorgekomen in Amerika in het heden. Maar sommige, en dat zijn er niet veel, zijn gewoon veel te gevaarlijk om in leven te laten, mensen die moorden en ontsnappen waarna ze nog veel meer moorden. Ze mogen de levenslang van mij wel wat omhoog schroeven hier.

    Daarom ook een three-strikes-out-systeem. Dan heb je die fouten niet zo snel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Tenzij ze met z'n vijven zijn en messen en alles bij zich hebben. Dan doe je dat liever niet.

    Tja, dat is dan jou situatie. In mijn situatie heeft geweld goed geholpen. Geweld is altijd mijn laatste redmiddel hoor. Zie me nou niet als een of andere gestoorde, flippende moordmachine. Ik zal altijd proberen het te negeren, daarna met ze te praten en als dat allemaal niet lukt zal ik toe slaan. :Y)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 0:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou nooit voor de doodstraf stemmen, gewoon omdat ik dat geen prettig idee vind en ik niet de kans wil zien dat die misbruikt wordt. Wel zou ik gaan voor het three-strikes-out-systeem.
    Beter passen ze in Nederland wel even die ''levenslangregeling'' aan. Want die slaat nu dus nergens op.


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Wie ben jij nou om te zeggen dat iemand het verdient om dood te gaan? Ik zou nooit van mijn leven iemand de dood toe wensen. Dat zou ik niet eens kunnen. De doodstraf is enorm wreed. Als wij mensen allemaal zo wreed waren weet ik niet wat er van de wereld moet worden. Dan zouden wij niet beter zijn dan de mensen die moorden plegen, want dan doen we het zelf ook.


    Dit is per definitie onzin. Doden maakt je nog geen moordenaar. Zie Batman: Wie is de grootste schurk in heel Gotham? Dat is Batman. Batman had ontelbare keren de schurken onder controle, ze waren aan zijn genade overgeleverd. Hij wist dat ze zouden ontsnappen, hij wist dat ze schade zouden veroorzaken en dat ze nooit tot inkeer zouden komen. Toch liet hij ze ongemoeid. Is dat goedheid?

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Meestal krijgen mensen na 1 moord al levenslang trouwens. En ik vind dat dat ook is wat ze verdienen. Hoe erg het ook is, levenslang is wat ik ze toewens. En je moet jezelf niet als beter beschouwen dan iemand anders trouwens. Ook al plegen ze moorden, we zijn allemaal maar mensen.. en we zijn allemaal in staat moorden te plegen.


    Weinigen krijgen levenslang voor moord. Voor een enkele moord ligt de celstraf rond de 1-3 jaar.

    Kracht ligt erin om jezelf te weerhouden te nemen wat je wilt hebben, goederen of levens, zonder externe morele code.Wie motivatie zoekt in de straffe van god, karma of welke andere entiteit behalve zichzelf dan ook is zwak.


    quidquid excusatio prandium pro