• Heb sinds een tweetal weken een vriendje. Mijn vriendinnen spreken hun vriendje aan met 'liefje' of 'schat' of iets dergelijk, maar ik vind dat echt lastig om te zeggen... Ik kan niet zeggen waarom, maar ik vind dat zo raar klinken. Maar waarschijnlijk komt dat gewoon omdat het nog maar het prille begin van onze relatie is.

    Maar dus vroeg ik me af: Wat zeggen jullie?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Lief of honey.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Loek (hij heeft Luca, zeg met oe in plaats van u ;3) Lieverd, liefje, in een kleffe bui my love, mafkees :$ nogwatdingendiejullienietwillenweten

    Ik noemde hem een keer darling en toen vroeg hij wat dat betekende... hij is niet zo slim hahahaha

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 19:12 ]


    People change, memory's don't.

    Daarvoor zou ik eerst een vriend moeten hebben (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik vond dat in het begin ook raar, maar tegenwoordig voelt het heel normaal om mijn vriendje 'schat' te noemen. :3
    Hmm, ik denk dat het gewoon wennen is. ^^


    Let the Night embrace you

    Schat, lief, lieverd. Ik verklein eigenlijk bijna nooit, vind ik niet echt passen tegenover een jongen (en ook meer dat ik het zelf zo cliché vind om te zeggen tegen iemand anders).
    Maar schat gebruik ik wel vaker, als in de belerende vorm: Lieve schat, je weet toch...

    Maar verder ga ik niet. Meestal als mijn vriend me een nog clichéere (is van nu af aan een woord) naam geeft, is het sowieso niet serieus en geef ik hem een blik van: 'Oké, hou nu je mond maar.'


    Deep inside, I've never felt alive