• Heb sinds een tweetal weken een vriendje. Mijn vriendinnen spreken hun vriendje aan met 'liefje' of 'schat' of iets dergelijk, maar ik vind dat echt lastig om te zeggen... Ik kan niet zeggen waarom, maar ik vind dat zo raar klinken. Maar waarschijnlijk komt dat gewoon omdat het nog maar het prille begin van onze relatie is.

    Maar dus vroeg ik me af: Wat zeggen jullie?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Villique schreef:
    EY, BOLLE

    HEY DIKKE.

    OT: Oh ik kan daar echt niet tegen hè. Uuuugh, echt vreselijk. Ik kan ook niet tegen de woorden 'mooiboy', 'dushi' etc, hoewel ik het soms wel eens gebruik om te treiteren of irriteren, maar anders, uuugh. Mijn collega noemt me ook altijd 'schatje', echt omdat hij weet dat ik er niet tegen kan. asdfghjkl;


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meestal met zijn voornaam of liefje ofzo. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Meestal gewoon met zijn voornaam. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Aislinn schreef:
    (...)
    HEY DIKKE.

    OT: Oh ik kan daar echt niet tegen hè. Uuuugh, echt vreselijk. Ik kan ook niet tegen de woorden 'mooiboy', 'dushi' etc, hoewel ik het soms wel eens gebruik om te treiteren of irriteren, maar anders, uuugh. Mijn collega noemt me ook altijd 'schatje', echt omdat hij weet dat ik er niet tegen kan. asdfghjkl;
    Hey schatje x


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Yo/hey. Of zijn naam.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik noem mijn vriend van alles haha :Y) Lieffie, poppie, poepsie, snoezeltje, skeetie en weet ik het wat :'D


    -

    Ponywonycutiepie¡


    quidquid excusatio prandium pro

    Hmm. Gewoon bij zijn naam. Ik haat koosnaampjes.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik verklein altijd zijn naam. soms noem ik hem wel eens teddybear of poepie als ik in een lollige bui ben. liefie noem ik hem eigenlijk alleen als ik bijvoorbeeld drinken wil en echt geen zin heb om zelf op te staan


    we all deserve to die

    Barnabas schreef:
    Hmm. Gewoon bij zijn naam. Ik haat koosnaampjes.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Lancelot schreef:
    Ik heb precies hetzelfde gevoel als jij haha :'D Maar dat komt vast vanzelf wel, dat je dat spontaan eens zegt.

    (+ ik vind het zelf niet nodig om elkaar steeds zo aan te spreken)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eeeh lieverd, lieffie, schatje of toetie.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Audacity schreef:
    Schatje, liefje, blegh. Om een of andere reden vind ik het niet erg als een jongen 't tegen mij zegt, maar ik krijg het zelf echt niet over mijn lippen.
    Ik hou het meestal op mop of anders een verkleining van zijn naam. Desnoods liefie, maar dat zeg ik meestal tegen vriendinnen of dieren :/


    Chaos is a ladder.

    Ik heb nog geen 'bijnamen' voor mijn vriend. Hij noemt me wel vaak Lief of Lieverd. En ik ben zo ontzettend blij dat hij geen woorden gebruik zoals Schatje.

    Toen ik nog met iemand had gebruikte ik veel dingen zoals: 'He lul. Hoer. Slet. Kom hier.'