• Heb sinds een tweetal weken een vriendje. Mijn vriendinnen spreken hun vriendje aan met 'liefje' of 'schat' of iets dergelijk, maar ik vind dat echt lastig om te zeggen... Ik kan niet zeggen waarom, maar ik vind dat zo raar klinken. Maar waarschijnlijk komt dat gewoon omdat het nog maar het prille begin van onze relatie is.

    Maar dus vroeg ik me af: Wat zeggen jullie?


    If we had not a soul, music would have created it.

    404NOTFOUND schreef:
    Toen ik nog met iemand had gebruikte ik veel dingen zoals: 'He lul. Hoer. Slet. Kom hier.'


    ars moriendi

    Schat en soms perongeluk Schatje, lekkerding uuhm


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik heb geen vriend en heb die ook nooit gehad, maar als ik er ooit een krijg, spreek hem gewoon aan bij zijn naam. Ik ga de woorden 'schatje' en 'liefje' mooi niet in mijn mond nemen. Ik vind koosnaampjes vreselijk.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Ik heb geen vriend en heb die ook nooit gehad, maar als ik er ooit een krijg, spreek hem gewoon aan bij zijn naam. Ik ga de woorden 'schatje' en 'liefje' mooi niet in mijn mond nemen. Ik vind koosnaampjes vreselijk.

    Hihi, dat zeg je nu. ;3


    ars moriendi

    bleah ..
    dan heb ik echt een beeld van een of andere bitch in m'n hoofd die dat zegt :3


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik gebruik niet graag van die hele zoete woorden als 'moppie, liefje, schatje', maar soms noem ik 'm wel een lieverd/schat. Ik vind dat soort woorden niet zo nodig. En als mensen het te veel gebruiken vind ik het juist wat ongeloofwaardig overkomen ofzo...


    You are beautiful, you are love.

    Oh help :'D lief, schat, derp, derpson, derpie en kitty. En variaties daarop. En zijn naam. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik zeg eigenlijk gewoon schat. Geen idee hoe we daar opgekomen zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn vriend is Amerikaans, dus als hij: Schatje, liefje enzo zegt vind ik dat juist hartstikke leuk.
    Ik noem hem ook gewoon "schatje" "baby" "sweetheart" "bubs". Het is gewoon normaal voor ons, maar ik noem hem eigenlijk nooit bij zijn voornaam. Nu ik eraan denk... Ik noem hem altijd "Bubs/Bubba".

    Ik had er ook heel veel moeite mee in het begin. Maar daarna gebruikte ik altijd een afkorting van zijn naam wat opzich al wel grappig klinkt. Hij noemt mij altijd liefste in plaats van liefje ofzo, dat vind ik eigenlijk wel heel romantisch!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    In het begin kreeg ik het ook niet door m'n strot :'D

    Maar nu.. meestal liefje of schatje (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Toen ik nog een vriendje had zei hij altijd liefje en schatje. Ik reageerde altijd terug met sukkel, snotaap, flikker enzovoort. Ik vond 't maar niets om altijd schatje en liefje te zeggen, 'k vond dat, da na een tijdje begon te vervelen haha (:


    We will never sleep, 'cause sleep is for te weak, and we will never rest, 'till we're fuckin' dead

    Ik zou waarschijnlijk loeder zeggen.
    hehe.

    Hmm, ik krijg het gewoon niet over mijn lippen :')
    Als een jongen het tegen me zegt, vind ik het niet erg maar als ik het tegen mijn vriend moest zeggen, zou ik me zo belachelijk voelen.
    Terwijl er eigenlijk geen rede voor is(cat)
    Maar meestal spreek ik ze dus bij hun voornaam aan...of achternaam als ik ze wil plagen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb geen vriend dusja..
    Forever alone :')


    Inspiration can hit you any time