• ^ Dat staat op like duizend papiertjes die in mijn school zijn opgehangen :'). 't Is ieder jaar weer hetzelfde. Nu de witte laken van kou, pijn en nattigheid grote gebieden van Nederland en Belgie heeft bedekt, speelt een vast ritueel zich weer af op mijn school: sneeuwballengevechten.
    We zullen vast niet de enige school zijn, maar hier op 't Han Fortmann zijn ze er eeerg fanatiek in. Ik herinner me nog dat ik als klein, onwetend bruggertje door de sneeuw naar mijn fiets liep na school en ik iemand "PAK DIE MET DE BLAUWE MUTS" hoorde roepen. Ik rukte nog snel de muts van mijn hoofd, maar het was te laat. Een stuk of vijf bovenbouwers peperde me heeelemaal in x'D. Ze stopten pas toen mijn oudere buurjongen te hulp schoot. Trauma's.
    Ondertussen ben ik zelf bovenbouwer en dus word ik wel met rust gelaten. Daarbij heb ik nu het ongeschreven recht om jongere kinderen lastig te vallen, waar ik niet aan doe, maar het is redelijk amusant om naar te kijken. Toch gaat het soms wel ver, vooral de brugklassers hebben het zwaar te verduren en ook de leraren(!) ontkomen er niet aan. Ik weet nog dat vorig jaar een concierge is ontslagen na een kind dat een sneeuwbal in zijn nek gooide te hebben geslagen x].Het ergst is het als de vmbo'ers een bezoekje nemen aan onze school. Ze hebben geen genade. Ik vraag me af hoe lang het gaat duren tot de eerste doden vallen.

    Nog een reden om sneeuw te haten dus. Laat deze gekte stoppen D: Zijn wij de enige school die hier last van heeft?


    i put the fun in funeral

    Dat is bij ons maar één keer voorgevallen, dat was echt geniaal, heel de school deed zowat mee en het was echt iedereen tegen iedereen. Niet pijnlijk of grof maar gewoon echt leuk. Het jaar erop hadden we jammer genoeg een andere directrice en was dat ten strengste verboden, we mochten niet eens naar buiten wanneer er een sneeuwvlokje viel.
    Ik ben dol op sneeuw, zolang het maar niet nattig is. Jammer genoeg kan ik niet zo goed tegen kou (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ja ze doen het bij mij ook altijd. Ik werd laatst lastig gevallen voor een groepje brugklassers. Serieus, ik als jongen van 17 werd opgewacht, achtervolgd en lastig gevallen door 5 twaalfjarigen! Dat is echt weird. Maar ik ben niet zo'n iemand die terug gooit of geweld gebruikt. Ik zei gewoon dat ze op moesten rotten en toen ging het gelukkig over. Stomste is dat ze me uitscholden voor kutwijf. Ik bedoel................. wat. WAT. Hahaha. Oké, achteraf lach ik er wel om. De rest van de jongens die sneeuwballen gooiden lieten me wel met rust want ze kennen me. Haha. Ik weet niet, ik heb best respect in mijn klassen gekregen. Echt fijn.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Ik heb gezegd dat de eerste die mij met iets aan sneeuw, ijs, of wat anders kouds raakt, vast de begraafplaats kan bellen. Tot op heden heb ik nog geen sneeuwballen naar me toe gehad. :Y)
    Maar ik heb ook het idee dat studentjes daar wel redelijk overheen zijn gegroeid, daar vestig ik mijn hoop op althans....


    Bad decisions make good stories.

    Ons rokershok ligt aan de achterkant van de school, en daar is dus tevens de uitgang van de school! Dus elk kindje/kind dat gisteren na school naar buiten wilde komen werd bekogeld door 11 jongens van Havo 4 en hoger. En toen durfde er ineens een paar mensen niet meer naar buiten. Dsu was er file bij de uitgang van de school.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Hahaha, ik hou van sneeuw. (cat) Op mijn school zitten vetveel oude mensen, dus denk niet dat het zo heftig is hier.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Normaal gesproken hou ik wel van sneeuw, maar als een raar tweedeklassertje gaat schreeuwen:"allemaal op Elly gooien." Tja dan word dat toch minder. Zeker als je dan ook nog is een taart met je leven moet beschermen, wat als resultaat oplevert dat ik onder de sneeuw zat.


    Can't control my second personality

    Ik hááát sneeuw.


    26 - 02 - '16