• Laatst stond ik te wachten op een vriendin toen ze haar boeken moest wisselen en het was, zoals gewoonlijk, een helse drukte bij de kluisjes. Een jongen/klasgenoot van die vriendin/Luuk stond daar ook. Ik kende hem niet, maar hij zei wat tegen die vriendin waar ik op reageerde en we kletsten wat. 't Leek me een aardige jongen, maar door de drukte lette ik verder niet zo op zijn gezicht. Later vroeg ik aan die vriendin wie die jongen was, waarna ik nog toevoegde dat hij wel schattig was. Gewoon, zonder verdere betekenis, schattig.
    Nu vinden mijn vriendinnen het in het algemeen best geinig om mij te plagen, dus had die vriendin tegen een ander meisje verteld dat ik Luuk leuk vond. Dat meisje kwam met een dikke grijns op me af, vertelde dat Luuk wist dat ik een oogje op hem heb, en ik zat daar een beetje van 'wie is Luuk? :3'. Toen ik begreep dat het over de jongen bij de kluisjes ging, speelde ik het verhaal vrolijk mee en zei met een rape-face: "Ja, Luuk, ik wil baby's maken met Luuk!"
    En ja, 't viel te verwachten, maar dat heeft dat meisje dus ook tegen Luuk verteld. Nu ben ik nogal slecht in gezichten en heb ik echt geen flauw idee meer tegen wie ik aan stond te kletsen die dag. Maar het komt er dus op neer dat er een jongen op mijn school rondloopt die denkt dat ik baby's met hem wil :Y). En geloof me, dit is niet de eerste keer dat zoiets me is overkomen (cat).


    i put the fun in funeral

    :8
    Oh... LOL.


    Tijd voor koffie.

    Audacity schreef:
    (...)

    ... paaaakketje? :3


    Heb XCOM via internet besteld, en heb het toch echt nodig voor een letsplay (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Heb XCOM via internet besteld, en heb het toch echt nodig voor een letsplay (cat)


    ...OH
    Alles valt opeens op z'n plaats nu x'D


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    ...OH
    Alles valt opeens op z'n plaats nu x'D


    mooi!@


    quidquid excusatio prandium pro

    Whahahahaha, geweldig!


    Bad decisions make good stories.

    I'd be terrified. :"D

    Eledhel schreef:
    Ouch, hahaha. Gewoon wachten wat er nu gebeurd, het kan alleen maar grappig zijn haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt