• Laatst stond ik te wachten op een vriendin toen ze haar boeken moest wisselen en het was, zoals gewoonlijk, een helse drukte bij de kluisjes. Een jongen/klasgenoot van die vriendin/Luuk stond daar ook. Ik kende hem niet, maar hij zei wat tegen die vriendin waar ik op reageerde en we kletsten wat. 't Leek me een aardige jongen, maar door de drukte lette ik verder niet zo op zijn gezicht. Later vroeg ik aan die vriendin wie die jongen was, waarna ik nog toevoegde dat hij wel schattig was. Gewoon, zonder verdere betekenis, schattig.
    Nu vinden mijn vriendinnen het in het algemeen best geinig om mij te plagen, dus had die vriendin tegen een ander meisje verteld dat ik Luuk leuk vond. Dat meisje kwam met een dikke grijns op me af, vertelde dat Luuk wist dat ik een oogje op hem heb, en ik zat daar een beetje van 'wie is Luuk? :3'. Toen ik begreep dat het over de jongen bij de kluisjes ging, speelde ik het verhaal vrolijk mee en zei met een rape-face: "Ja, Luuk, ik wil baby's maken met Luuk!"
    En ja, 't viel te verwachten, maar dat heeft dat meisje dus ook tegen Luuk verteld. Nu ben ik nogal slecht in gezichten en heb ik echt geen flauw idee meer tegen wie ik aan stond te kletsen die dag. Maar het komt er dus op neer dat er een jongen op mijn school rondloopt die denkt dat ik baby's met hem wil :Y). En geloof me, dit is niet de eerste keer dat zoiets me is overkomen (cat).


    i put the fun in funeral

    Nikolajevna schreef:


    Pretty is just a pretty word.

    Lol, misschien vind hij het wel een woest aantrekkelijk idee. ;]


    You are beautiful, you are love.

    Haha, echt grappig. :'D


    Let the Night embrace you

    Dat is wel grappig. Ik zat het te lezen en ik dacht echt zo van wel een geniale actie van je.

    Maar als er dus een jongen naar je toe komt en vraagt wanneer je dan baby's met hem wil maken, weet je wel wie nou Luuk is.


    Physics is awesome

    Warpaint schreef:
    Lol, misschien vind hij het wel een woest aantrekkelijk idee. ;]


    Best wel eigenlijk. BABY'S


    i put the fun in funeral

    Eyes schreef:
    Dat is wel grappig. Ik zat het te lezen en ik dacht echt zo van wel een geniale actie van je.

    Maar als er dus een jongen naar je toe komt en vraagt wanneer je dan baby's met hem wil maken, weet je wel wie nou Luuk is.


    Dat wel x'D


    i put the fun in funeral

    Geniaal. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat is ook wel weer echt een aktie voor jou x')
    Stuur hem een roos met valentijnsdag:
    'Hoi Luuk, ik ben het meisje dat kindjes met je wilt. Ben alleen vergeten hoe je eruit zag ;) '
    Dat wordt hem gewoon zeker (:


    From these ashes, I will rise

    Waarom wil je babies met iedereen? EN WAAORM HEB JE NOG GEEN ROL GEMAAKT? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Oh, gut. Hahaha.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.


    Life is hard and then we die

    Ancore schreef:
    Dat is ook wel weer echt een aktie voor jou x')
    Stuur hem een roos met valentijnsdag:
    'Hoi Luuk, ik ben het meisje dat kindjes met je wilt. Ben alleen vergeten hoe je eruit zag ;) '
    Dat wordt hem gewoon zeker (:


    Iemand heeft vorig jaar een roos naar Daan gestuurd uit mijn naam, was al awkward genoeg (cat)..


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    Waarom wil je babies met iedereen? EN WAAORM HEB JE NOG GEEN ROL GEMAAKT? D:


    Ik wil alleen maar babies met mensen die op dino's lijken D:
    En zet me niet zo onder druk D:


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik wil alleen maar babies met mensen die op dino's lijken D:
    En zet me niet zo onder druk D:


    IK ZET JE WEL ONDER DRUK! Tot ik mijn rol heb! Ergens volgend jaar komt mijn pakketje aan en dan wil ik toch wel minstens 1 adequate rol hebben!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    IK ZET JE WEL ONDER DRUK! Tot ik mijn rol heb! Ergens volgend jaar komt mijn pakketje aan en dan wil ik toch wel minstens 1 adequate rol hebben!


    ... paaaakketje? :3


    i put the fun in funeral