• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben. Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:xAmore--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: xElounor--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xTomlinster --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalie Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik: Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. xAmore--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalie Alena Rákóczi xTomlinster--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove--> Liam James Payne



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    Origineel topic van xTomlinster.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 19:12 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Serena Yasmina González.

    Ik glimlachte naar Zayn en knikte eventjes. "Dank je, jouw natte haar ziet er ook fantastisch uit." zei ik met een speelse grijns, waarna ik me op mijn rug draaide en toekeek hoe Zayn zijn haar fatsoeneerde.
    "Hoelang doe jij er nou over om je haar te stylen?" vroeg ik, terwijl ik met mijn topje begon te spelen door steeds aan een draadje te pulken.
    Ik rolde als een katje over het bed heen, aangezien ik me verveelde en schudde daarna met mijn hoofd zodat mijn lokken weer in model vielen. "Hoe laat gingen we eigenlijk naar het strand?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn jawaad Malik
    "Hoelang doe jij er nou over om je haar te stylen?" vroeg Serena waarna zo raar over het bed heen begon te rollen. ik zetten de föhn uit en verving deze voor mijn styltang. ik haalden mijn schouders op. ''licht eraan of ik een slechte haardag heb of niet.'' ik voelden even of de tang al warm was en ging er daarna zorgvuldig mee door mijn lokken. "Hoe laat gingen we eigenlijk naar het strand?" en weer haalden ik mijn schouders op. ik was niet zo van het klokkijken en al hellemaal niet in de vakantie. Onder het werk was het Liam altijd die de tijd in de gaten hield.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Yasmina González.

    Ik grinnikte eventjes. "Zo slecht zal je haar nooit zitten." zei ik gemeend, waarna ik lachend toekeek hoe Zayn zijn haren begon te stijlen. Zayn haalde zijn schouders weer op en ik zuchtte zachtjes.
    'Dat is veel informatie, zeg." mompelde ik, waarna ik mijn telefoon pakte en even naar de tijd keek. Zes uur...
    Normaal zou ik nu een van mijn siësta's hebben en tussen de middag moeten slapen. Dat was vrij normaal in Spanje... Ik zuchtte even en legde mezelf neer op het bed. Ik at normaal pas rond acht uur en dan was ik na twaalven nog wakker. Dit was een gewoonte die ik overnam van de Spanjaarden. Ik was ook een Spaanse, dus het was hartstikke normaal...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    'Dat is veel informatie, zeg." mompelden Serena en ik trok mijn wenkbrauwen even op. ''Ik weet het niet, is het zo belangrijk dan? ik bedoel het is toch al geweest?'' ik legden mijn stijltang neer en en pakten mijn borstel en Haarlak waarmee ik mijn kuif maakten. Toen ik eindelijk klaar was ploften ik naar Serena op het bed en keek haar vragend aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    Shit, ik had helemaal niet meer aan de afspraak gedacht met Camille en mezelf. Snel startte ik mijn laptop op en begon te typen.

    Lieve Camille,

    Sorry. Ik was het een beetje vergeten, en ik denk jij ook. Want anders had je natuurlijk wel gereageerd (: . Ehm,


    Ik dacht even na, wat moest ik nu doen? Snel typte ik weer door.

    Als er iets is kun je het me altijd zeggen hè? Maar kom je dan snel naar Londen? Kan ik eens zien hoe je eruit ziet.

    Liefs, Liam


    Nu maar hopen dat zij er ook nog aan dacht.

    [oeps, ik was gister dus al begonnen aan dit bericht alleen had ik hem dus niet verstuurd :s]


    Do what people say you can't.

    Serena Yasmina González.

    Ik schudde mijn hoofd, niet zijn vraag begrijpend. "Laat maar, het zal ook niet belangrijk zijn." zei ik met een grijns, waarna ik toekeek hoe Zayn haarlak in zijn haar spoot en uiteindelijk naast me neerplofte.
    Ik draaide me naar Zayn toe en keek hem eventjes aan. "En nu? Gaan we vanavond uit of zo?" vroeg ik, waarna ik mijn ogen sloot en mezelf diep in het matras liet vallen.


    Reading a good book is like taking a journey.


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik begon te lachen toen hij me optilde en wegdroeg naar beneden. Hij zette me neer en deed zelf ook een paar kousen aan waarna hij vrolijke door de keuken gleed. Ik begon te lachen en knikte.
    "Oké, oké, ik probeer het" zei ik waarna ik rustig werd, "Maar me wel opvangen als ik val hoor !". Ik zette me af en hield me af en toe vast aan de kastjes. Ik dacht dat het goed ging, tot ik ook weldegelijk viel. Op Louis.
    "Dank je om me te vangen" zei ik doodserieus aangezien ik ook echt zachter was gevallen door hem. Alleen ging hij me niet vangen. Tja.

    Zayn Jawaad Malik
    "en nu? Gaan we vanavond uit ofzo?" vroeg Serena en ik liet me ook achterover vallen. "kampvuur toch?" volgens mij had iedereen daar mee ingestemd. "en Mischien kunnen we daarna nog uitgaan." gaf ik toen en streelden even door Serena haar vochtige haar heen.

    Louis William Tomlinson
    Delilah deed gelukkig mee maar wel onder de voorwaarden dat ik haar op moest vangen als ze zou vallen. Ik kon nog niet eens antwoord geven of ze viel inderdaad. En ik ving haar inderdaad op, maar wel onbewust. Mijn kont raakten vol de grond en Delilah boven op me. "Dank je om me te vangen." zei ze doodserieus en ik schoot in de lach. "ja, graag gedaan hoor." grinnikte ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Yasmina González.

    "Dat bedoelde ik." zei ik met een glimlachje, waarna ik dichter tegen Zayn aan kroop en hem een vederlicht kusje op zijn lippen drukte, waarna ik mijn hoofd op zijn borstkas liet rusten en ontspannen zuchtte. Ik sloot mijn ogen weer, maar weigerde in slaap te vallen. Eventjes aanpassen Serena, Engelsen deden niet aan siësta's...
    "Wat zouden de anderen aan het doen zijn?" vroeg ik willekeurig, terwijl ik kleine figuurtjes op Zayn's armen tekenden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jade Maysilee Bright
    "Het komt heus wel weer, Jade. Ik beloof het... Alles houdt een keer op en dan wordt jij weer de oude, ik zweer het." Fluistert hij als hij me in een knuffel trekt. Ik sla mijn handen ook om hem heen. Ik ruik even aan hem. Hij rook zo lekker en vertrouwt. Hij plaatste zijn hoofd op mijn kreun en ik laat mijn hoofd tegen zijn borst aanleunen zodat het past. "Wil je soms een film kijken?" Vraagt hij. Ik knik onder zijn hoofd. 'Ja lijkt me leuk, maar vraag het anders eerst aan Louis aangezien ik jou van hem gestolen heb.' Zeg ik met een grinnik en een klein blosje op mijn wangen. Ik ging straks nog even een excuses bij hem aanbieden aangezien ik wel wist dat Louis en Harry beste vrienden waren. Ik had het gezien oo internet.


    I'm finally back, Finally after a Year break


    Delilah Destiny Simpson.

    "Jouw sexy kont is multifunctioneel huh ?" vroeg ik met een scheef lachje. Ik lachte en stond op waarna ik mijn hand uitstak en hem rechthielp.
    "Het enige handige aan schaatsen in de keuken is dat je eten kan nemen als je honger heb". Terwijl ik deze woorden uitsprak gleed ik vrolijk naar 1 van de kastjes en botste er tegen aan aangezien ik niet kon remmen. "Auw" zei ik met een pruillipje waarna ik iets uit de kast haalde wat een stuk chocolade bleek te zijn. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Louis, "Ook een stukje ?".

    Zayn Jawaad Malik
    Ik dacht even na en ging weer met mijn handen door Serena haar haar. "Niall is hoogstwaarschijnlijk aan het eten of speelt gitaar. Harry is waarschijnlijk of met Louis aan het kloten of met een van de meiden aan het flirten, Louis is dus of met Harry aan het kloten of is iets geks aan het doen, nou Liam is er nog niet en de meiden ken ik verder niet om te weten wat hun dagplanning is." somden ik grinnikend op. "en wij, wij liggen hier doelloos te liggen." en ik drukte een kus op haar voorhoofd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Ik keek even naar de chocola en knikten toen. Eigenlijk had ik nogsteeds wel honger. Ik nam een stukje chocolade aan en terwijl ik kleine stukjes afbeet begon ik weer door de keuken heen te glijden. "als je daar blijft staan lee je het nooit hè." grijnsden ik waarna ik zelf bijna ook onderuit ging, maar me nog er aan de tafel kon vastgrijpen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik begon te lachen waarna ik hem even sarcastisch aankeek, "Ja, want jij bent natuurlijk een prof huh ?". Ik likte over mijn lippen heen en smeet het papiertje weg in de vuilbak die in de buurt stond. Ik haalde adem en begon weer te glijden. Te enthousiast want toen ik bijna viel greep ik me vast aan een stoel waardoor ik én de stoel vielen. Ik begon te lachen, mezelf uitlachen eigenlijk, "Ik leer het echt nooit !" riep ik hopeloos lachend uit.

    Louis William Tomlinson
    "Ja, want jij bent natuurlijk een prof huh ?" lachde Delilag sarcastisch en meteen knikten ik overdreven ja, waarna ik snel een perfect rondje maakten en daarna toekeek doe Delilah weer begon te glijden en het alweer mis ging en al snel lag ze, samen met de stoel, op de grond. meteen schoot ik in de lach en gelukkig kon ze er zelf ook om lachen. "Ik leer het echt nooit !" lachde ze en ik gleed lachend naar haar toe. ''Nee, niet iedereen kan zo goed zijn als de tomlinson.'' grijnsde ik breed terwijl ik de stoel oppakten en daarna mijn hand uitstak om Delilah zelf van de grond te trekken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''