• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben. Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:xAmore--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: xElounor--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xTomlinster --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalie Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik: Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. xAmore--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalie Alena Rákóczi xTomlinster--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove--> Liam James Payne



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    Origineel topic van xTomlinster.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 19:12 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    "Mijn ouders zijn nogal, hoe zeg je dat, gewend aan drank" begon Delilah en ik luisterde geïnteresseerd. "Ah, waarom doe ik zo moeilijk, ze worden elke dag ladderzat en slaan me als ik niet stil genoeg ben" ik wist even niet hoe ik moest reageren en kromp in een bij het idee. "In die grijze Eastpack dus, thanks Lou !". Zei ze daarna snel en weg was ze. verbaast bleef ik achter en liet ik me weer achterover vallen op het bed. dit was al de tweede keer in een half uur dat er iemand van me weg liep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Delilah Destiny Simpson.

    Verbaasd keek ik naar de kous die ik vasthad. Wat deed zijn kous bij zijn oplader ? Ik liep terug naar boven en liep zonder kloppen de kamer terug binnen.
    "Zeg Lou, waarom zit er een kous in jouw rugzak ?" vroeg ik waarna ik opkeek naar hem met een serieuze blik. De oplader lag in mijn andere hand en ik hoopte zo hard dat hij die kous nog niet had aangedaan. Het waren geen gewone kousen trouwens, want Lou droeg bijna nooit kousen, maar het waren dikke, warme kousen voor de winter. Iets wat ik vreemd vond want het was hier snikheet.
    "Vergist van seizoen of zo ?".

    [whutt, heeft louis ousen mee dan? ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ik reageer zo met Zayn trouwens, ben nu klaar met school en ga even naar de metro lopen..]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    [whutt, heeft louis ousen mee dan? ;x]


    [Sorry, had geen inspiratie ;s]

    Louis William Tomlinson
    Ik keek weer op toen Delilah weer de kamer in kwam en mijn kousen omhoog hield. Ik grinnikten even, "ik heb heel snel kouden voetjes ja," piepten ik en wiebelden even met mijn bloten tenen. Nee, ik was ze gewoon vergeten uit mijn tas te halen, maar ik vond het wel een leuk grapje. "dus, als je kouden voetjes hebt, moet je maar naar mij toe komen."grinnikten ik, in mijn achterhoofd had ik nogsteeds dat gedoe van haar ouders in mijn hoofd, maar besloot haar er niet verder mee lastig te vallen.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 18:29 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Jawaad Malik
    Serena was klaar en meteen liep ik de badkamer in. Ik trok mijn zwembroek uit en ging onder de douche staan, om meteen mijn haar te wassen. Dit water was veel lekkerder als die zouten zee. Ik Wasten mijn lichaam en Al snel was ik klaar en draaiden ik de douche dicht om er daarna achter te komen dat ik geen handdoek had gepakte. Ik opende de deur om als eerst mijn hoofd er uit te steken. "mag ik een handdoek?" piepten ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik begon te lachen, "En je poezelige voetjes mogen natuurlijk niet koud worden huh ?" zei ik grijnzend. Ik keek even naar de kousen, haalde mijn schouders op en deed de wollige kousen aan over de witte kousjes die ik al droeg. "Veel beter" zei ik serieus waarna ik een paar stapjes naar hem toe zette, wat als gevolg gaf dat ik me moest vastgrijpen aan het eerste het beste voorwerp dat ik tegenkwam.
    "Het is misschien handig als je in het vervolg zegt dat deze kousen gladder zijn dan ijs, want op ijs kan ik me amper al staande houden".

    [Moet paardrijden ..]

    Serena Yasmina González.

    Ik grijnsde en keek Zayn aan, waarna ik deed alsof ik even moest nadenken. "Um... En waarom zou ik dat doen? Je kan hem ook gewoon komen pakken."
    Ik trok een onschuldig gezicht en liet het tijdschrift wat ik aan het lezen was vallen en stond op, terwijl ik mijn handdoek stevig tegen me aangeklemd hield. Ik had geen zin om door Zayn's koffer te gaan zoeken omdat ik niet wist wat ik daar aan zou treffen dus liep ik naar mijn eigen koffer en haalde daar een rode handdoek met kleine hartjes uit.
    "Alsjeblieft, ik wil hem wel nog eens terug hebben." zei ik grinnikend, terwijl ik naar Zayn toeliep en hem de handdoek verder zonder plagen aangaf.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomllinson
    ik kijk grijnzend hoe Delilah de sokken aandoet en daarna bijna uitglijd. "Het is misschien handig als je in het vervolg zegt dat deze kousen gladder zijn dan ijs, want op ijs kan ik me amper al staande houden" ik schoot in de lag en kreeg opeens een briljant idee. ''Wacht, kom naar beneden.' ik sprong van het bed af en tilden Delilah op zodat ze niet nog echt zou vallen als ik haar mee zou trekken en liep met haar de trap op. ''Blijf staan.'' beveel ik, toen ik haar in de keuken weer op de grond zetten en ik pakten mijn eastpack om er nog een zetje kousen uit te halen en deze aantrek. de vloer hier was enorm glad en en ik gleed moeiteloos door de keuken heen. ''nu kunnen we echt schaatsen.'' zei ik met een enorme glimlach terwijl ik een rondje draaiden.

    Zayn jawaad malik
    Als Serena na even kloten eindelijk een handdoek geeft. ''Nee, ik denk dat ik hem hou, ik vind hem zo mooi.' grijns ik en sluit snel de deur weer en begin mezelf af te drogen. vervolgens trek ik een boxer aan en loop nu de kamer weer in. ik moet bukken om mijn koffer open te doen en gooi bijna alles door de lucht heen wat er in zit, omdat ik niet weet wat ik aan moet trekken. uiteindelijk word het toch een zwarten skinny jeans en een wit, mouwloos hempje.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Yasmina González.

    "Mijn handdoek, Malik." zei ik met een pruillip, waarna ik toekeek hoe hij zich aankleedde en me tegelijkertijd op mijn tijdschrift probeerde te focussen. Niet dat het zo interessant was om shirtloze foto's van beroemdheden te bekijken... Zayn was toch veel leuker.
    Ik grinnikte in mezelf en sloeg snel de pagina om, waarna ik verder las over het liefdesleven van Madonna. Interessant, maar niet heus... Dit boekje had ook weinig te bieden, zeg.
    "Ik ga me ook even omkleden, trouwens." mompelde ik, waarna ik opstond en het boekje even aan de kant legde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    HurtedHeart schreef:
    Jade Maysilee Bright
    Ik zuchtte en knikte. "Dat kan ik me voorstellen, maar het gaat me erom dat je altijd wilt weglopen als er te veel mensen zijn. En eerlijk gezegd kun je dat niet maken bij de fans..."Het klonk een beetje bot. Ik begreep het ook wel. En ik wou al helemaal geen haat omdat ik zoals ik nu ben ben. "En ik wil je ook niet bang maken of expres ruzie gaan zoeken met je, maar ik wil gewoon niet dat alle haat tegen je alleen maar erger wordt. Daarvoor wil ik je juist behoeden." Mompelde hij. Ik knik. 'Datgebrijp ik hoor. Ik begrijp het helemaal.' Zeg ik met een glimlach. Ik kijk even naar hem. 'Je weet no gdat ik anders was en ik probeer er terug in te vallen, maar soms lukt het niet echt.' Zeg ik terwijl ik even op mijn lip bijt. Ik wist niet hoe ik terug kon komen naar de oude vertrouwde ik.

    Voor alscje hemcoverchet hoofd heb gezien ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn jawaad Malik
    ik trok net mijn broek over mijn kont heen toen Serena zei dat ze zich ook om ging kleden. ik draaiden me naar haar om. ''Ik zou in je ondergoed blijven lopen als ik jou was.'' grijnsden ik en wiebelden even met mijn wenkbrauwen. ik zou er persoonlijk geen bezwaar tegen hebben als ze dat zou doen namelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik keek Jade eventjes begrijpend aan en trok haar vervolgens in een knuffel. "Het komt heus wel weer, Jade. Ik beloof het... Alles houdt een keer op en dan wordt jij weer de oude, ik zweer het." fluisterde ik, waarna ik mijn hoofd op haar kruin plaatste en met mijn handen haar rug streelde. Ik keek eventjes zuchtend naar de muur. Deze vakantie hoorde leuk te zijn, niet een hele chaos...
    "Wil je soms een film kijken?" vroeg ik met een zwak glimlachje.

    Serena Yasmina González.

    "Ja, dat zou leuk zijn. Alleen zou het ook handig zijn als ik dan ondergoed aanhad en niet alleen maar een handdoek." zei ik op dezelfde toon, waarna ik grinnikend een setje pakte en daarbij nog wat kleding greep. Ik interesseerde me er niet voor dat het bovenstuk een beetje doorscheen, aangezien ik toch alleen maar bij Zayn zat. Later zou ik wel een vest aantrekken of zo...
    Ik liep met mijn spullen naar de badkamer, kleedde me aan en liep weer terug naar de slaapkamer, waarna ik me op het bed liet vallen en glimlachte.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn jawaad malik
    "Ja, dat zou leuk zijn. Alleen zou het ook handig zijn als ik dan ondergoed aanhad en niet alleen maar een handdoek." pas toen keek ik naar haar op en zag dat ze inderdaad enkel een handdoek droeg. ''Ook leuk.'' grinnikten ik en trok mijn shirt over mijn hoofd. Serena ging weer naar de badkamer om zich aan te kleden en ik stak ondertussen de föhn in het stopcontact stak en mijn haar begon droog te blazen. Serena kwam weer terug en liet zich op het bed vallen en ik bekeek har even. ''Staat je leuk.'' glimlachten ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''