• Laat maar... ik leefde onder een steen.. volgens sommigen.

    (20-11-12, 21:30: Waarom kan ik niet meer reageren? Dit is gewoon niet eerlijk topci sluiten zonder reden -.-
    Ik wou nog vertelen dat ik niet meer durf te slapen...)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 21:29 ]

    Nikolajevna schreef:
    (...)
    Het is net het einde van onze proefwerkweek. Al die proefwerken voor niets gemaakt -.- Ben verderrest die dag gelukkig wel bij mijn vriend en vrienden, dus :'D

    @topicmaakster: Maak je maar geen zorgen, hoor! Allemaal onzin, en die film is gewoon voor de grap gemaakt. De wereld vergaat echt niet suddenly, omdat wat maya's dat verzonnen hebben. ^^


    Bovendien zijn de maya's ook maar gewoon mensen en die maken ook fouten. Ook schijnt het dat ze de schrikkeljaren vergeten zijn.


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    (...)

    Bovendien zijn de maya's ook maar gewoon mensen en die maken ook fouten. Ook schijnt het dat ze de schrikkeljaren vergeten zijn.

    Klopt, ik zou het veel meer geloven als iemand roept: "Er komt een komeet op ons af en we kunnen over week geen normale wereld hebben." Dan heb je ook echt een precieze oorzaak, en niet een kalender die stopt. (Als voorbeeld dan.)
    En bovenal: waar staat dat de wereld vergaat? De kalender stopt, boehoe, maar dan zie ik verder nog geen aanleiding totdat de wereld vergaat ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    nog 8 dagen :O ik geloof er niet in, maar ben wel niewsgierig en als er toch niets gaat gebeuren ga ik over de daken schreeuwen!!

    Yay, nog acht dagen tot een nieuw tijdperk^^

    En trouwens, nou heb ik niet het hele topic doorgelzen, aangezien de maand augustus en leap years erbij zijn gekomen hadden we dan als de wereld al verging niet al dood moeten zijn?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik weet niet of iemand dit al heeft gezegd maar:

    Wetenschappers dachten dat de kalender van de Maya's zou aflopen dan, en de conclusie is getrokken dat de wereld zou vergaan. Intussen zijn ze er al achtergekomen dat volgens de theorie van de Maya's er verschillende tijdperken zijn waarin de samenleving steeds anders wordt. We leven nu in de 2e, en de 21e gaan we naar de 3e -volgens de Maya's dan- In het 3e tijdperk zouden er ook opeens mensen geboren worden die kunnen communiceren met gedachten.

    Ik leer van spreekbeurten 8D Als het ten minste niet allemaal onzin van het internet was, dat kan ook.. lol


    You've cat to be kitten me right meow.

    Boira schreef:
    Ik ben Doutzen en ik ben bang.

    Hahaha, nee Demi, Doutzen was boos! :'D


    ars moriendi

    Hashtagged schreef:
    Ik weet niet of iemand dit al heeft gezegd maar:

    Wetenschappers dachten dat de kalender van de Maya's zou aflopen dan, en de conclusie is getrokken dat de wereld zou vergaan. Intussen zijn ze er al achtergekomen dat volgens de theorie van de Maya's er verschillende tijdperken zijn waarin de samenleving steeds anders wordt. We leven nu in de 2e, en de 21e gaan we naar de 3e -volgens de Maya's dan- In het 3e tijdperk zouden er ook opeens mensen geboren worden die kunnen communiceren met gedachten.

    Ik leer van spreekbeurten 8D Als het ten minste niet allemaal onzin van het internet was, dat kan ook.. lol


    Je vergeet het gedeelte waarin alle idioten geloven dat de wereld vergaat omdat een volk dat 700 jaar gelden leefde het voorspelde.

    En er stond inderdaad wat in die trant in de metro. Een of andere man die beweerde dat we opeens allemaal psychic zouden worden. Als dat zo is wil ik schaduwen kunnen beheersen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hashtagged schreef:
    Ik weet niet of iemand dit al heeft gezegd maar:

    Wetenschappers dachten dat de kalender van de Maya's zou aflopen dan, en de conclusie is getrokken dat de wereld zou vergaan. Intussen zijn ze er al achtergekomen dat volgens de theorie van de Maya's er verschillende tijdperken zijn waarin de samenleving steeds anders wordt. We leven nu in de 2e, en de 21e gaan we naar de 3e -volgens de Maya's dan- In het 3e tijdperk zouden er ook opeens mensen geboren worden die kunnen communiceren met gedachten.

    Ik leer van spreekbeurten 8D Als het ten minste niet allemaal onzin van het internet was, dat kan ook.. lol


    Ik hoorde dat die gast van 'aliens' dacht dat het geïntergreerde aliens waren die dat deden lolol.
    Anyway, in die kalender staan schrikkeljaren niet aangegeven omdat die later pas zijn gekomen, waardoor de wereld volgens hun kalender al enkele maanden geleden vergaan zou moeten zijn.


    Your make-up is terrible

    en tot nu toe is het voor zover ik dat kan beoordelen nog geen enkele keer gelukt. Het kan geen kwaad om daar even over na te denken voordat je besluit zo'n voorspelling te geloven.





    ___________________________________________
    kaufen wow gold|diablo 3 gold

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hahaha, nee Demi, Doutzen was boos! :'D



    Haha. Weet ik maar ik moest daaraan denken :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Morgen...

    SeCuteBieber schreef:
    Morgen...


    Het komt wel goed meid, de wereld zal heus niet vergaan. Er zal enkel een nieuw tijdperk aanbreken (;


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    (...)

    Het komt wel goed meid, de wereld zal heus niet vergaan. Er zal enkel een nieuw tijdperk aanbreken (;


    Bedankt<3

    SeCuteBieber schreef:
    Morgen...



    quidquid excusatio prandium pro

    Morgen is het zover *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.