• Laat maar... ik leefde onder een steen.. volgens sommigen.

    (20-11-12, 21:30: Waarom kan ik niet meer reageren? Dit is gewoon niet eerlijk topci sluiten zonder reden -.-
    Ik wou nog vertelen dat ik niet meer durf te slapen...)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 21:29 ]

    Woon je in een grot ofzo :'). Er was zelfs een film van.
    De Maya's hebben "voorspelt" dat de wereld de 21e zal vergaan, maar je moet niet alles geloven.


    The odds are néver in our favor.

    Assassin schreef:
    Ik hoop echt dat je een grapje bent en niet zo enorm naief bent als je je nu voordoet.


    Waarom zeg je dit? ik ben geen grap, en nogmaals ik kan er niets aan doen dat ik snel dingen geloof. Dat las ik ergens..

    SeCuteBieber schreef:
    Bedankt iedereen, ik geloof snel dingen:$ moet ik misschien niet meer doen. En ik ben al gelukkig minder bang...Bedankt voor het gerustellen..

    Dit is niet snel dingen geloven. Dit is gewoon niet logies nadenken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Waarom zeg je dit? ik ben geen grap, en nogmaals ik kan er niets aan doen dat ik snel dingen geloof. Dat las ik ergens..


    Sorry, maar je bent of een slechte troll, of gewoon dom.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Sorry, maar je bent of een slechte troll, of gewoon dom.


    Bedankt echt lief van je (huil)

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 17:31 ]

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Waarom zeg je dit? ik ben geen grap, en nogmaals ik kan er niets aan doen dat ik snel dingen geloof. Dat las ik ergens..

    Ik denk dat ze dat zegt omdat als je werkelijk zo goedgelovig bent, dat waarschijnlijk niet erg vaak in je voordeel gaat komen. Dan kan iedereen je namelijk de raarste dingen voorschotelen en je slikt het als zoete koek.

    OT; Niets om bang voor te zijn. De kans is klein dat het werkelijk gebeurt en als het wel werkelijk gebeurt, ga je sowieso gewoon dood en is er niet echt een andere optie, dus is bang zijn ook niet erg nuttig. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Assassin schreef:
    Ik hoop echt dat je een grapje bent maakt en niet zo enorm naief bent als je je nu voordoet.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 17:37 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Oromis schreef:
    Het is niet waar, don't worry. De wereld is nu al, I don't know, 10 keer vergaan? Don't worry :Y)


    Chaos is a ladder.

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Waarom zeg je dit? ik ben geen grap, en nogmaals ik kan er niets aan doen dat ik snel dingen geloof. Dat las ik ergens..


    Wow, serieus? Je leeft echt onder een steen en dat is maar beter ook denk ik.
    Als ik tegen je zeg dat JB net zelfmoord heeft gepleegt omdat ik dat ergens las, geloof je dat toch ook niet?


    Your make-up is terrible

    Waar ben jij geweest het afgelopen jaar? :') Dat is al, like, heel lang bekend. En nee, het is niet waar, want volgens die Maya's zou de wereld al drie keer vergaan moeten zijn.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Assassin schreef:
    (...)

    Wow, serieus? Je leeft echt onder een steen en dat is maar beter ook denk ik.
    Als ik tegen je zeg dat JB net zelfmoord heeft gepleegt omdat ik dat ergens las, geloof je dat toch ook niet?


    Dat is iets anders, ik snap alleen niet waarom je zo reageert $ en over JB is dat anders, dan zou het meteen over op de wereld op het nieuws verschijnen enzo.

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Dat is iets anders, ik snap alleen niet waarom je zo reageert $ en over JB is dat anders, dan zou het meteen over op de wereld op het nieuws verschijnen enzo.


    Ja, want als JB zelfmoord pleegt is dat natuurlijk veel erger dan dat de wereld zou vergaan.


    i put the fun in funeral

    Sommigen reageren hier erg bot hoor. Pf, maar er was sowieso al een fout telling geloof ik. Dus de wereld zou niet vergaan in december 2012 ;3


    Pretty is just a pretty word.

    Audacity schreef:
    (...)

    Ja, want als JB zelfmoord pleegt is dat natuurlijk veel erger dan dat de wereld zou vergaan.


    Voor sommige mensen is dat wel zo.


    Physics is awesome

    Audacity schreef:
    (...)

    Ja, want als JB zelfmoord pleegt is dat natuurlijk veel erger dan dat de wereld zou vergaan.


    hihihi dat is wel erg maar natuurlijk niet erger, Justin Bieber is maar een idool. En het wereld is tja waar je in leeft, Ik heb steeds afspraken met een psycholoog. Ik ben vaker bang om het idee dat ik op een dag dood ga. Ja iedereen gaat dood, maar ik ben bang, bang voor de dood, ik weet natuurlijk niet waar ik teregt kom. En ik weet niet hoe ik mijn gevoelens hiervoor moet beschrijven.. Ik denk dat ik het wel hierop laat..