• Laat maar... ik leefde onder een steen.. volgens sommigen.

    (20-11-12, 21:30: Waarom kan ik niet meer reageren? Dit is gewoon niet eerlijk topci sluiten zonder reden -.-
    Ik wou nog vertelen dat ik niet meer durf te slapen...)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 21:29 ]

    Madonna schreef:
    (...)

    Geen idee, dat las ik ergens. Er zou een fout zijn gemaakt met het omzetten van de kalenders die de Maya's gemaakt hebben en daardoor zouden ze berekend hebben dat in 2012 de wereld vergaat, maar eigenlijk is het dus 2045. Gelukkig hebben we dus nog 33 jaar extra. :Y)


    lol, ik had juist ergens gelezen dat de maya's de schrikkeldagen niet meegeteld hebben, die er dus later ingezet hebben, en dat de wereld 13 jaar geleden al vergaan zou moeten zijn :'D


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Wat kunnen mensen ongelooflijk bot zijn ;o
    Maak je maar geen zorgen, zoals anderen zeiden: de wereld zal op 21 december niet vergaan en stenen zijn cool. c:


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    Wat kunnen mensen ongelooflijk bot zijn ;o
    Maak je maar geen zorgen, zoals anderen zeiden: de wereld zal op 21 december niet vergaan en stenen zijn cool. c:


    Dank je voor je gerustellende woorden <3 Stenen zijn idd cool $

    Oke ik heb al eerder verteld dat ik bang ben/was voor de zogenaamde einde van de wereld op 21/12. Nu als het waar zou zijn, zou het nog 10 dagen duren voordat de wereld vergaat. Ik weet dat dit allemaal een fabel is, en het kan op elke moment natuurlijk gebeuren,dat de wereld vergaat, maar nu ben ik een beetje bang en nieuwsgierig op de dag 21 december. Wat ik eigenlijk jullie wil informeren is dat als de wereld vergaat, dat ik van jullie hou enorm<3 (sommige quizleters, die ik hier heb leren kennen)
    Xx

    lol, love you too.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Fahrenheit schreef:
    lol, love you too.


    awh<3

    Ken al die films en verhalen van mensen die een voorspelling horen, er dan alles aan doen om hem niet uit te laten komen waardoor hij wel uitkomt? Dus vooral niet in paniek raken, dan komt 'ie namelijk niet uit. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    Ken al die films en verhalen van mensen die een voorspelling horen, er dan alles aan doen om hem niet uit te laten komen waardoor hij wel uitkomt? Dus vooral niet in paniek raken, dan komt 'ie namelijk niet uit. :Y)


    bedankt voor jou gerustellende woorden

    Wees niet bang joh!
    Eerst was ik er ook bang voor, maar velen hebben dus al gezegd: Het is geen einde van de Maya-Kalender, maar een nieuw begin. De kalender loopt namelijk in een cyclus, en begint overnieuw.
    Het is eerder een nieuw begin!

    Ik was er ook bang voor, maar dat hoef je niet te zijn. Oh, en trouwens, als het gebeurt, dan kunnen wij er niks aan doen. Maar het gebeurt echt niet.


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Wees niet bang joh!
    Eerst was ik er ook bang voor, maar velen hebben dus al gezegd: Het is geen einde van de Maya-Kalender, maar een nieuw begin. De kalender loopt namelijk in een cyclus, en begint overnieuw.
    Het is eerder een nieuw begin!

    Ik was er ook bang voor, maar dat hoef je niet te zijn. Oh, en trouwens, als het gebeurt, dan kunnen wij er niks aan doen. Maar het gebeurt echt niet.


    awh dank je wel voor jou lieve/gerustellende woorden. Ik weet niet wrm ik zo snel bang wordt, hihih.. Ik weet echt niet hoe ik de dag vooruit kom op 21/11 $

    Opera schreef:
    Wat kunnen mensen ongelooflijk bot zijn ;o
    Maak je maar geen zorgen, zoals anderen zeiden: de wereld zal op 21 december niet vergaan en stenen zijn cool. c:


    •*• Lululu •*•

    SeCuteBieber schreef:
    Oke ik heb al eerder verteld dat ik bang ben/was voor de zogenaamde einde van de wereld op 21/12. Nu als het waar zou zijn, zou het nog 10 dagen duren voordat de wereld vergaat. Ik weet dat dit allemaal een fabel is, en het kan op elke moment natuurlijk gebeuren,dat de wereld vergaat, maar nu ben ik een beetje bang en nieuwsgierig op de dag 21 december. Wat ik eigenlijk jullie wil informeren is dat als de wereld vergaat, dat ik van jullie hou enorm<3 (sommige quizleters, die ik hier heb leren kennen)
    Xx

    I love you 2 (A)


    •*• Lululu •*•

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    awh dank je wel voor jou lieve/gerustellende woorden. Ik weet niet wrm ik zo snel bang wordt, hihih.. Ik weet echt niet hoe ik de dag vooruit kom op 21/11 $


    Ja, heb ik soms ook hoor ;)

    Ik denk dat ik ook wel wat nerveus zal zijn, maar er is echt niks engs!
    Yeah, Love you too ;P


    Tijd voor koffie.

    Gelukkig is het op een vrijdag. Dan ben ik de avond bij m'n vriend en áls de wereld dan zou vergaan (gebeurd niet) ben ik tenminste bij hem. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Warpaint schreef:
    Gelukkig is het op een vrijdag. Dan ben ik de avond bij m'n vriend en áls de wereld dan zou vergaan (gebeurd niet) ben ik tenminste bij hem. :Y)

    Het is net het einde van onze proefwerkweek. Al die proefwerken voor niets gemaakt -.- Ben verderrest die dag gelukkig wel bij mijn vriend en vrienden, dus :'D

    @topicmaakster: Maak je maar geen zorgen, hoor! Allemaal onzin, en die film is gewoon voor de grap gemaakt. De wereld vergaat echt niet suddenly, omdat wat maya's dat verzonnen hebben. ^^


    Deep inside, I've never felt alive