• Ja, ik ben ongeveer sinds kwart voor acht alleen maar flashmob-alike filmpjes aan het kijken. Ik heb er ooit eentje gezien en die vind ik echt verschrikkelijk mooi en ik vond het wel leuk om deze met jullie te delen ^^



    Wat voor doelloze dingen zijn jullie aan het doen? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Geweldig :3
    Ik verveel me zo hard, dat ik random dingen aan het doen ben. Vooral aan het surfen op 4chan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Naha, lol :'D
    Ik zit een beetje doelloos op het forum, random topics openen (:


    From these ashes, I will rise

    Haha, dat je dat vol kan houden. :'D
    Ik luister muziek... En ben aan het rpg'en. Niet veel bijzonders dus. :')

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 22:03 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nog een leuke: ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Hehe ik kijk ook graag naar zo'n dingen. :'D
    Ik op het forum, terwijl m'n boek wiskunde naast me licht. Morgen examen. xd


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat zijn zulke geweldige filmpjes! Ik join met kijken haha! Ik ben nutteloos een boek voor Engels aan het lezen wat een op zich wel interessant boek is. The Color Purple :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik word er gewoon spontaan vrolijk van c:


    Happy Birthday my Potter!

    jaimyhoi schreef:
    Dat zijn zulke geweldige filmpjes! Ik join met kijken haha! Ik ben nutteloos een boek voor Engels aan het lezen wat een op zich wel interessant boek is. The Color Purple :3


    Die ben ik ook aan het lezen. :'D


    Op dit moment ben ik echter bezig mezelf zo ver te krijgen dat ik eindelijk eens begin aan dat sinterklaasgedicht dat ik nog moet schrijven. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zat net Revenge te kijken en nu ben ik aan het kijken of er nog leuke topics bij de actieve topics staan.


    Physics is awesome

    Square schreef:
    (...)

    Die ben ik ook aan het lezen. :'D


    Op dit moment ben ik echter bezig mezelf zo ver te krijgen dat ik eindelijk eens begin aan dat sinterklaasgedicht dat ik nog moet schrijven. ^^


    Wat een toeval! Ik weet niet hoe ver je bent maar ik ben over de helft! In het begin is het even inkomen door het slechte Engels, maar uiteindelijk leest het makkelijk weg!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Wat een toeval! Ik weet niet hoe ver je bent maar ik ben over de helft! In het begin is het even inkomen door het slechte Engels, maar uiteindelijk leest het makkelijk weg!


    Ik ben op ongeveer een derde. Het is inderdaad even wennen aan die manier van schrijven, maar ik heb het nu wel door, en dat gaat inderdaad een stuk sneller. Het is een vrij heftig boek, maar ik vind het wel heel goed. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die ken ik ! Die is zo keileuk <3


    Vatican Cameos

    Ah, die is echt geweldig!

    Ik moet nog zo veel doen maar ik ben gewoon te lui om ook maar iets uit te voeren.


    life is awesome

    Haha geweldig!
    Ik moet nog iets van vier dikke boeken lezen en ze allemaal volgende week uit hebben (eentje heb ik vandaag uitgelezen) maar ze zijn allemaal ongelofelijk saai, dus ik zit maar een beetje doelloos op internet.


    Take risks and conquer your fears.