• Als de jongens van One Direction samen met hun oude schoolvriendinnen op weg zijn naar London om daar samen oude herinneringen op te halen gebeurd er iets vreemds. Een van de meisjes struikelt, lijkt te vallen en verdwijnt op mysterieuze wijze. Ze komen erachter dat ze door een geheime ingang is gevallen en dat ze gevangen is genomen door prins Lucius. Kunnen de jongeren haar redden, de vloek verbreken en tegelijkertijd hun eigen levens redden?
    (Dit is niet gebaseerd op de film: Het pad der zeven zonden! Deze versie gaat anders te werk, er wordt nog een duidelijke uitleg van gegeven.)


    De zonden zijn in ons geval:
    Vraatzucht.
    IJdelheid.
    Jaloezie.
    Lust.
    Nieuwsgierigheid.
    Hebzucht.
    Onwaarheid.

    Regels:
    -Max. twee rollen per personage. En dan wel uit een andere categorie.
    -16+ mag, maar wel een beetje netjes.
    -Als je off topic gaat gebruik je haakjes.
    -Als je meer dan twee dagen niet kunt reageren graag even melden.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen tijd = Niet meedoen.
    -Alleen CxStylinson en Crazylove2x openen de nieuwe topics.
    -Bij vragen kun je contact opnemen met CxStylinson.
    -Als je je niet aan de bovenstaande regels kunt houden zijn wij geneigd om je uit de RPG te zetten.


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Zonde(s) (Vul hier in met welke zonde je personage moeite heeft.):


    Jongens:
    Niall James Horan. IrishCharm.
    Harry Edward Styles. xHazzaStyles.
    Louis William Tomlinson. Crazylove2x.
    Zayn Jawaad Malik. CxStylinson.
    Liam James Payne. MissStoran

    Meisjes (Max 6.)
    -Natalie Olivia Greenwood. CxStylinson.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Rosalie Lauren Angels. Coockies
    -Jenadya (Jena) Rose McLauren . Curlies
    -Jenna Lexi Andrews. Dothraki
    -Destiny Rose Montoya. Malino

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 19:00 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Coockies schreef:
    Mag ik een meisje? x


    Natuurlijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rol: Meisje
    Naam: Destiny Rose Montoya
    Leeftijd: 17
    Karakter: Destiny is een tikkeltje verwend, en daarom gewend dat ze veel voor elkaar krijgt. Ook kan ze heel goed op je in praten, waardoor ze nog makkelijker haar zin krijgt. Destiny is best ijdel, en ze staat ook meer dan een anderhalfuur in de badkamer om er goed uit te zien. Verder is ze wel een lief meisje als ze je mag, en is ze soms niet heel slim..
    Uiterlijk:


    Zonde(s) (Vul hier in met welke zonde je personage moeite heeft.): Ijdelheid en hebzucht.


    El Diablo.

    Mag ik een meisje?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Een van de meiden en komt
    Naam: Rosalie Lauren Angels
    Leeftijd: 17 jaar, bijna 18
    Karakter: Rosalie heeft een beetje 2 kanten. Ze kan heel verlegen, stil en rustig zijn, maar ze heeft ook een sterke kant. Dan laat ze niemand over zich heen lopen en zorgt ze ervoor dat ze alles te weten krijgt. Ze doet zich dan zelfverzekerd voor en laat niemand over zich heen lopen. Als ze verlegen, stil en rustig is, is ze een makkelijk slachtoffer. Eigenlijk is dat haar standaard kant, als ze boos wordt dan ontmoet je haar sterke kant. Je kan echter wel met haar lachen. Ze is lief en spontaan, maar kan ook bitter en bot zijn. Je moet gewoon oppassen, ze is een heel leuk meisje, zolang je niet te ver gaat. Dan kan ze link worden. Ze is erg betrouwbaar, zelf vertrouwd ze je niet snel. Dat komt doordat haar hart is gebroken door haar ex. Daardoor is ze nu ook stiller, rustiger en afweziger dan ze al was. Ze is op zichzelf en laat niet snel meer iemand dichtbij komen.
    Uiterlijk:




    Zonde(s) (Vul hier in met welke zonde je personage moeite heeft.): Jaloezie en Nieuwsgierigheid

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 18:14 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mag ik een meisje reserveren?


    I knew you were trouble.

    Dothraki schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?


    Dat mag, ja.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Curlies schreef:
    Mag ik een meisje?


    Die had ik eventjes overgeslagen, maar dat mag... ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    We hoeven nog alleen maar een Liam en dan zijn we compleeeeet :).


    Let's play a love game.

    Malino schreef:
    Rol: Meisje
    Naam: Destiny Rose Montoya
    Leeftijd: 17
    Karakter: Destiny is een tikkeltje verwend, en daarom gewend dat ze veel voor elkaar krijgt. Ook kan ze heel goed op je in praten, waardoor ze nog makkelijker haar zin krijgt. Destiny is best ijdel, en ze staat ook meer dan een anderhalfuur in de badkamer om er goed uit te zien. Verder is ze wel een lief meisje als ze je mag, en is ze soms niet heel slim..
    Uiterlijk:


    Zonde(s) (Vul hier in met welke zonde je personage moeite heeft.): Ijdelheid en hebzucht.


    Toestemming vragen of minstens eventjes zeggen dat je een rol gaat maken was misschien wat slimmer geweest... Zo kan ik niet zien welk aantal ik nou heb, en nu zit ik vast met het aantal. x'D


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oh, How can it be? D: Liam, de puppy, heeftt nog niemand? ö


    Take me to wonderland

    CxStylinson schreef:
    (...)

    Toestemming vragen of minstens eventjes zeggen dat je een rol gaat maken was misschien wat slimmer geweest... Zo kan ik niet zien welk aantal ik nou heb, en nu zit ik vast met het aantal. x'D


    Sorreh D:


    El Diablo.

    Mijne is af, er wordt toch niet van te voren afgesproken wie met wie is? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Malino schreef:
    (...)

    Sorreh D:


    Het is niet erg! Ik zet haar gewoon erbij... Natalie is toch eigenlijk niet wie ze lijkt, dus dit kan prima. c: Over Natalie krijgen jullie later wel nog informatie, anders loopt alles in jullie hoofden door elkaar...
    Liam is altijd als laatste over!^^ Even kijken hoe we dat gaan oplossen... Tenzij een van de gereserveerden Liam misschien wilt?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Tantantaaaaaaaaahhhhhhhn. ahw arme Liam! Waarom blijft hij dan altijd als laatste over? :(. Ik moet trouwens zo eten krijg ik net te horen xD.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 18:17 ]


    Let's play a love game.

    Omdat iedereen een koppel met hem wil vormen, that's why. -wbw-

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 18:19 ]


    Take me to wonderland