• Oke we hadden dus vandaag wiskunde(ons laatste uurtje want 2 uurtjes vielen uit)
    Zit hij dingen over een bergparabol uit te leggen. vraagt hij aan een meisje in mijn klas een antwoord op zijn vraag over wat een bergparabol is.
    meisje weet het niet, waarop deze melige leraar.
    iets op de grond ziet liggen.......................
    een xxl tampon, waarop hij zegt.
    dit is een bergparabol.
    de klas lag natuurlijk helemaal plat van het lachen.
    Zegt de leraar:het is ook niet niks, een wiskunde docent met een tampon in zijn hand:)
    vervolgens komt er en man in de klas die alles komt controleren, deze man had een wit sikje en deed de klas denken aan de sint!
    roept een meisje uit de klas sinterklaasje kom maar binnen met je knecht .... etc
    ze zingt het hele liedje en iederen lacht en de man lacht mee.
    Komt er later zijn hulpje aan klopt op de deur en deze was aardig bruin.
    dus zingt de klas heey zwarte piet1
    dat was ect zo elig het halve lesuur hebben we niks meer gedaan:)

    om dit topic een beetje nuttig te houden....hebben jullie ook wel eens zo iets grappigs op school meegemaakt?


    If you can dream it, you can do it❤️

    Van die tampon snap ik de humor niet helemaal, maar ik kan begrijpen dat het wel grappig is als er een soort sint en piet binnen komt wandelen (: Wij gingen vandaag in de klas gezellig met de natuurkunde leraar klagen over het school gebouw. Was een erg nuttige les :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Als je weet wat een bergparabol is snap je hem denk ik wel.naja het klonk gewoon zo droog hoe die gast het zei en dan ook nog eens heel droog praatte. he is genious


    If you can dream it, you can do it❤️

    verwewijderde foto

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 10:58 ]


    If you can dream it, you can do it❤️

    Haha.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Doet mij echt denken aan dat de tweedejaars toen bij biologie condooms en tampons hadden gekregen. Gingen de jongens achter de meisjes met een condoom in hun hand. Later kon ik pas de lol er van in zien.


    Physics is awesome

    bij mij gingen ze ze onder biolie opblazen xD


    If you can dream it, you can do it❤️

    Mijn wiskundeleraar is best wel een droogkloot.
    Twee meiden zaten niet op te letten, hij roept: "Hé, fruitvliegjes, ik sta hier hoor."
    Die meiden vragen: "Meneer, wat zei u nou?" "Ja, ik noemde jullie fruitvliegjes." "Waarom fruitvliegjes?" ...
    "Omdat die net zo weinig interesse hebben in wiskunde als jullie!" Nou ja, hele klas lachen.
    Vervolgens gingen ze door met praten. Leraar gaat door met uitleggen.
    Opeens wisten ze niet meer waar we waren. Die man: "Zie je! Ook nog de concentratie van fruitvliegjes!"
    Was op het moment toch wel erg grappig x'D


    From these ashes, I will rise

    Zit nu op school
    tot nu toe niks grappigs xD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    over 10 minuten pauze


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    whahah ow ja zekers bij bio die vent legt het een beetje te droog uit.
    het ging over planten saai en over hoe ze voortplanten.
    "nou iedereen snuift heel de dag spermacellen van de plant op en sommige zijn daar allergisch voor" ahah hij legt het fck droog uit.
    Ow en sinds dit jaar hebben we in bio lokaal een fck koe skelet HANGEN. En ja daar zit ik 4 dagen per week onder. bij bio en 1 vak nl dus ik hoorde iets kraken en ik zeg "meneer bent u en de school goed verzekerd" kijk me aan met wtf face. "ja als dat beest naar benee valt" mijn vriendin lachen, die zou alleen de kont opzich krijgen maar nee ik ook het schedel, ribben enz. ging ie serieus tijdens de les navragen bij de directeurxD

    En mijn geschiedenis docent verteld het zo allemaal van Hitlers favo winkel was ...... en weet ik wat allemaal alsof hij er zelf bij was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Befree schreef:
    Oke we hadden dus vandaag wiskunde(ons laatste uurtje want 2 uurtjes vielen uit)
    Zit hij dingen over een bergparabol uit te leggen. vraagt hij aan een meisje in mijn klas een antwoord op zijn vraag over wat een bergparabol is.
    meisje weet het niet, waarop deze melige leraar.
    iets op de grond ziet liggen.......................
    een xxl tampon, waarop hij zegt.
    dit is een bergparabol.
    de klas lag natuurlijk helemaal plat van het lachen.
    Zegt de leraar:het is ook niet niks, een wiskunde docent met een tampon in zijn hand:)
    vervolgens komt er en man in de klas die alles komt controleren, deze man had een wit sikje en deed de klas denken aan de sint!
    roept een meisje uit de klas sinterklaasje kom maar binnen met je knecht .... etc
    ze zingt het hele liedje en iederen lacht en de man lacht mee.
    Komt er later zijn hulpje aan klopt op de deur en deze was aardig bruin.
    dus zingt de klas heey zwarte piet1
    dat was ect zo elig het halve lesuur hebben we niks meer gedaan:)

    om dit topic een beetje nuttig te houden....hebben jullie ook wel eens zo iets grappigs op school meegemaakt?



    Hahahahhahahahahahha LMFAO xD xD xD OMGG ik lig zelf hier stuk xD

    ahha geniale reacties van jullie!


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    wachti k plaats een foto van de leraar xD hier is hij:
    [IMAGE]
    hij is de man links xD

    Ik denk niet dat je leraar het leuk vind als je zomaar een foto van hem op het internet plaatst zonder zijn explicite toestemming te vragen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat je leraar het leuk vind als je zomaar een foto van hem op het internet plaatst zonder zijn explicite toestemming te vragen.


    ars moriendi

    dat is waar, zal hem verwijderen


    If you can dream it, you can do it❤️