• Hallo, dit keer heb ik een OP geschreven omdat dat toch leuker blijkt te zijn. Ik wil mijn story hier graag promoten omdat ik geen credits heb voor de spotlight, dus ja, dan hoop ik maar dat ik zo lezers krijg.

    Wie niet sterk is, moet slim zijn. // [14+]

    Dit verhaal speelt zich af in een landje, ver hier vandaan. Namelijk Canada. Middenin Canada woont een 15 jarig meisje Kaylee. Ze woont in een rustige buurt omdat haar ouders dat fijner vinden. Haar ouders heten Caroline en Joel, hele normale namen dus. Kaylee is een doodnormaal meisje en houdt veel van hockeyen. Maar ze zit er niet op, sterker nog, ze mag het niet eens. Haar ouders kennen de sport namelijk niet. Kaylee moet altijd een halfuur fietsen om bij school te komen. Maar ze heeft gek genoeg een lange zomervakantie, die een jaar duurt wegens problemen op school. Kaylee wil dolgraag naar het strand, maar helaas mag het niet. Ze gaan op vakantie naar Amerika waar ze wel naar de strand mochten. In Amerika krijgt Kaylee vakantievrienden. Kaylee komt de 14-jarige José en de 16-jarige Hannah tegen. Met z'n drietjes reden ze naar het strand waar Kaylee plotseling het zee in springt. Niemand weet waarom ze dit heeft gedaan, werkelijk niemand. Ze verdronk en ze kwam op de bodem terecht. Hoe moet dit nu verder?


    Nou, Klik maar hier als je interesse hebt. Ik begin bij 5 abonnee's! VERANDERD! (: Ik begin zónder abbonees omdat het anders eeuwenlang duurt! Dus als je het leuk lijkt, raad ik je aan een abonnement te nemen.

    x

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 19:30 ]


    Some people are art and do art at the same time