Van mijn zusje. Ze is bezig met afvallen, maar houd zich allang niet meer aan het sportschema dat ze had opgesteld. Ik stelde voor om patat te eten omdat we iets makkelijks wilde, maar dan begint ze gelijk te zeuren dat het ongezond is en we ook al pizza hadden gegeten deze week. Oké, daar heeft ze gelijk in en we moeten een beetje rekening mee houden. Nu ging ik boodschappen doen omdat mijn ouders er niet waren, heb ik sinas meegenomen omdat ik Malubi wilde drinken dit weekend en een citroe fudgecake van mijn eigen geld gekocht omdat ik daar al de hele week trek in had. Natuurlijk vraag ik of mijn zusje ook wilt van de cake, maar dan een klein stukje omdat ze gezond wilt eten. Nou, ze wilde mooi het grootste stuk. En dat is nog niet alles want ze neemt mooi ook twee glazen van mijn sinas, omdat het kan. Ik waarschuwde haar nog voor ze eraan begon maar toch deed ze het. Waarom zou de rest dan wel rekening met haar houden als zij dat wilt, terwijl ze het zelf ook niet doet en dan gaat opeten en drinken waar wij niet op haar gerekend hebben? Daar kan ik dan weer niet tegen.
Your make-up is terrible