• Van mijn zusje. Ze is bezig met afvallen, maar houd zich allang niet meer aan het sportschema dat ze had opgesteld. Ik stelde voor om patat te eten omdat we iets makkelijks wilde, maar dan begint ze gelijk te zeuren dat het ongezond is en we ook al pizza hadden gegeten deze week. Oké, daar heeft ze gelijk in en we moeten een beetje rekening mee houden. Nu ging ik boodschappen doen omdat mijn ouders er niet waren, heb ik sinas meegenomen omdat ik Malubi wilde drinken dit weekend en een citroe fudgecake van mijn eigen geld gekocht omdat ik daar al de hele week trek in had. Natuurlijk vraag ik of mijn zusje ook wilt van de cake, maar dan een klein stukje omdat ze gezond wilt eten. Nou, ze wilde mooi het grootste stuk. En dat is nog niet alles want ze neemt mooi ook twee glazen van mijn sinas, omdat het kan. Ik waarschuwde haar nog voor ze eraan begon maar toch deed ze het. Waarom zou de rest dan wel rekening met haar houden als zij dat wilt, terwijl ze het zelf ook niet doet en dan gaat opeten en drinken waar wij niet op haar gerekend hebben? Daar kan ik dan weer niet tegen.


    Your make-up is terrible

    Krull schreef:
    Ik denk eigenlijk dat ze dat niet expres doet. Lijnen is echt heel moeilijk, het is niet voor niks dat er nog geen écht effectieve manier van afvallen is gevonden - las ik net nog eens in mijn psychologie boek-. Misschien kan je haar helpen door op het moment dat ze weer een groot stuk van iets lekkers pakt, aan haar te vragen of dat wel verstandig is. Want misschien dat ze er weer even niet over na dacht en dan zo'n 'owja..' moment krijgt?

    Daar heb ik nou eigenlijk geen last van gehad toen ik aan het lijnen was. Als ik iets pakte, was dat heel bewust, juist omdat ik aan het lijnen was.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vagebond schreef:
    Blergh, dat is wel gemeen ja. Maar waarschijnlijk had ze echt even drang aan iets ongezonds. Ik ken het wel.


    •*• Lululu •*•

    Oromis schreef:
    (...)
    Daar heb ik nou eigenlijk geen last van gehad toen ik aan het lijnen was. Als ik iets pakte, was dat heel bewust, juist omdat ik aan het lijnen was.

    Er zijn uitzonderingen natuurlijk =3

    Audacity schreef:
    ik zou het gewoon niet gegeven hebben, lol.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is ook zo, maar het gaat om haar gezondheid omdat ze nu gevaarlijk overgewicht heeft, ze heeft obesitas. Een beetje te zwaar zijn vind niemand erg.


    Oh, in dat geval is het wel beter dat ze er mee kapt ja. Misschien dat je dat beter in het topic kunt vermelden trouwens, dan snappen mensen waarom het je zo bezig houd! Nou ja, ik zou zeggen, zeg er iets van maar niet op een onaardige manier. Gewoon rustig blijven en goed naar haar luisteren. Dat is het beste!

    Haha, nja, ik merk dat veel meiden super dun willen zijn en ik dacht even dat dit zo'n geval was. Super dun is helemaal niet mooi vind ik! Meiden zijn veel mooier als ze er gezond uit zien, en een klein vet laagje is gezond, het maakt je niet dik. (:


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Oh, in dat geval is het wel beter dat ze er mee kapt ja. Misschien dat je dat beter in het topic kunt vermelden trouwens, dan snappen mensen waarom het je zo bezig houd! Nou ja, ik zou zeggen, zeg er iets van maar niet op een onaardige manier. Gewoon rustig blijven en goed naar haar luisteren. Dat is het beste!

    Haha, nja, ik merk dat veel meiden super dun willen zijn en ik dacht even dat dit zo'n geval was. Super dun is helemaal niet mooi vind ik! Meiden zijn veel mooier als ze er gezond uit zien, en een klein vet laagje is gezond, het maakt je niet dik. (:

    Ik mag jou :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.