• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Dinaggo
    -Liam James Payne: SateGoddess
    -Niall James Horan: nessje
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster
    -Zayn Jawaad Malik:
    .

    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster
    - Camille Valery Lanes Arriver

    - Alannah Jade Rivers xNialldos

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 21:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    en nialls angst is in een wereld komen zonder voedsel:Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Yay! My little snowflake joins! <3 Wedden dat je meedoet omdat er drama inzit? x'D)


    [Duh, waarom anders? x'D]


    Take me to wonderland

    Rol:
    Één van de vijf meisjes.
    Naam:
    Dolores Cheryl Anderson
    Leeftijd (16-21):
    17.
    Nationaliteit:
    Amerikaans
    Karakter:
    Dolores is een hyperactief persoontje. Ze is ook aardig tegen veel mensen, en ook eerlijk. Het enigste is dat ze dit acteert, ze doet alsof ze aardig is, om zo veel vrienden te krijgen. Alleen tegen haar echte vrienden blijft ze altijd aardig en eerlijk, maar als je geen echte vriendin of vriend van haar bent, zal Dolores er voor zorgen dat uiteindelijk de vriendschap verbroken wordt.
    Uiterlijk:

    Ze heeft lang, stijl, lichtbruin haar en blauwe ogen. Ze heeft een lichtgetinte huid en ze is rond de 1.75 lang. Verder heeft ze haar pony altijd in een schuine lok zitten. [Zie foto]
    Extra:
    -
    De ergste nachtmerrie/bang voor:
    Haar grootste angst is het paranormale. Ze kan dan het dan wel niet voelen of horen, maar soms lijkt het wel alsof ze iets ziet.

    Ik pas het straks verder aan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 21:23 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Rol: Goede Geest
    Naam: Ruby Louisa McGreen
    Leeftijd: 10
    Nationaliteit: half Iers, half Italiaans
    Karakter: Ruby kan heel verlegen zijn maar alleen bij mensen die ze voor het eerst ziet. Als ze ook maar een paar dingen van ze weet van diegene doet ze al hardstikke normaal alsof ze hem of haar al jaren kent. Ruby kan als ze wil heel bitchty zijn voor een 10-jarige, maar dat doet ze niet heel vaak. Maar zelf de eerste stap zetten zal ze niet vaak doen met name komt dat door haal faalangst. Ze is snel bang dat ze iets fout doet of dat iemand het niet goed gaat vinden. Maar als ze je écht goed kent en vertrouwd én je haar toch kan over te halen om iets te doen zal ze het wel proberen om zo goed mogelijk te doen. Ruby is erg betrouwbaar. Als je iets geheims tegen Ruby vertelt zal ze het niet snel door vertellen. Behulpzaam kan je Ruby niet echt noemen maar ze probeert het wel om zo te zijn. Ruby kan er soms nog steeds niet helemaal uit komen hoe ze nou eigenlijk dood is gegaan en door wie. Want opeens voelde ze geen lucht meer. Maar ze voelde ook ineens een hevige pijn en er lag wat bloed. Dat was het enige wat ze zich nog herinnerend. Als Ruby zichzelf moest beschrijven zou ze: Lief, verlegen, soms bitchy, betrouwbaar en soms ook heel dromerig. Dromerig zei ze omdat als ze even alleen is is ze alweer ver weg in haar dromen. Ruby heeft ook een grote fantasie.
    Uiterlijk:


    Ruby mooi, lang, licht bruin haar, een licht getinte huid en gijze ogen. Ruby is ongeveer 1.45 lang.
    Extra: x, kan misschien later nog komen
    De ergste nachtmerrie/bang voor: Ruby is heel erg bang in het donker en vaag ook nog last van faalangst.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 21:29 ]


    Do what people say you can't.

    Rol: Nialler
    Naam: Niall james Horan
    Leeftijd (16-21): 19
    Nationaliteit: Iers
    Karakter: Niall is een hele lieve jongen die met iedereen overweg kan. Hij is helemaal niet graag alleen en wil altijd dat er iemand bij hem is. Ook al hangt Niall heel erg graag de clown uit, toch kan hij heel serieus zijn. Hij lijkt zelfverzekerd over te komen, iemand die altijd vrolijk is, maar vanbinnen is hij heel erg onzeker over zichzelf. Hij houdt van eten, maar omdat hij denkt dat hij te dik wordt, eet hij bijna niets meer. Hij laat alleen maar schijnen dat hij nog genoeg eet.
    Verder is Niall een hele goede luistere en zal altijd voor de mensen opkomen waar hij van houdt. Hij wil je altijd helpen, want hij ziet nu eenmaal mensen graag lachen.
    Uiterlijk:


    Extra: Niall is biseksueel. Hier kwam hij achter toen hij 16 jaar was. Niall wordt ook geteisterd door nachtmerries omdat hij vroeger werd gepest op school.
    Niall heeft een tattoo op zijn kont. Een barcode met 'Human". Tattoo.
    De ergste nachtmerrie/bang voor: Niall zijn grootste angts is dat iedereen hem gaat haten. Hij houdt ervan om onder de mensen te zijn en hij wil voor iedereen goed doen zodat hij niemand hem zou haten. daarom dat hij zichzelf meestal op de 2de plaats zet.

    [Ik heb wat meer drama aan deze Niall toegevoegd. x'D]


    Take me to wonderland

    Zijn er mensen die nog interesse in Liam of een goede geest (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik doe de goede geest wel :3 ik zal m zo invullen :3


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Rol: Meisje
    Naam: Joanne Mikayla Brights
    Leeftijd (16-21): 16
    Nationaliteit: Brits/Amerikaans
    Karakter: Joanne kent geen angst en is over het algemeen wel een aardig meisje. Ze kan met bijna iedereen opschieten , behalve met mensen die haar niet mogen - dan kraakt ze hen af. Het beste is ook dat je Joanne met rust laat als ze boos of verdrietig is , wat ze zelden is eigenlijk. Haar verleden was een moeilijke periode. De periode tussen haar dertiende en haar vijftiende levensjaar. Ze werd verkracht door haar ex-vriend. Ze dacht dat hij de ware was , maar toen werd ze op een dag ontvoerd door hem en een jaar door hem vastgehouden. In dat jaar werd ze gemarteld en verkracht. Nu is ze bang om verliefd te worden.
    Haar ouders gaven niks om haar - het waren niet haar echte ouders. Het was zeg maar dat haar vader overleed en haar moeder met een andere man ging trouwen. Daarna ging haar moeder zelf dood en wilde die man een vrouw. Dat was toen ze acht tot veertien jaar was.
    Uiterlijk:



    Extra: Ze heeft een tattoo op haar rechterpols dat zegt : ''Be Bright , My little shining star'' Bright staat voor achternaam 'Brights.'
    De ergste nachtmerrie/bang voor: Om weer verliefd te worden en om iemand te geven.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Boem , mijn persoontje is klaar^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sorryyyyyyyy ik was ff bezig, moet zo ook weer leren en dan echt.... zal even snel dat ding invullen :3


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Rol: Goede geest
    Naam: Alannah Jade Rivers
    Leeftijd (10 -14): 10
    Nationaliteit: Frans
    Karakter: Alannah was een lief meisje dat tegen iedereen aardig was. Ze kon goed omgaan met dieren en had een eigen pony die wit was, oftewel een schimmel. Ze is omgekomen na een roofmoord in haar huis, de dader zit in de bajes. Ze voelt nog wel eens wrok naar de moordenaar, maar is te goed om dat te blijven voelen. Ze probeert iedereen te helpen, en doet daar haar best voor
    Uiterlijk:


    Extra: Haar paardje is ook overleden en nog steeds bij haar


    De ergste nachtmerrie/bang voor: Ze is bang dat mensen haar verkeerd opvatten en dat ze een gemene geest is.

    Beetje heeeeel erg laat, was ook heeeeel erg bezig...


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Alleen nog een Liam _O_


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb al drie rollen, dus ik neem Liam er echt niet meer bij. :\ Dat is me iets te veel van het goede... x'D Ik vraag wel wat rond. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    You're saver in nood =D

    Oké dat sloeg nergens op, maar mag ik Liam =)?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    SateGoddess schreef:
    You're saver in nood =D

    Oké dat sloeg nergens op, maar mag ik Liam =)?


    Ja!! Dat mag! ;o Omg, I love you girl! Get your cookie here! ^^


    Reading a good book is like taking a journey.