• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Dinaggo
    -Liam James Payne: SateGoddess
    -Niall James Horan: nessje
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster
    -Zayn Jawaad Malik:
    .

    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster
    - Camille Valery Lanes Arriver

    - Alannah Jade Rivers xNialldos

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 21:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CxStylinson schreef:
    Rol: Een van de meisjes.
    Naam: Taylor Elizabeth Lavencia.
    Leeftijd: Zeventien jaar.
    Nationaliteit: Engels.
    Karakter: Taylor is een erg intelligent meisje dat iedereen altijd een stapje voor is. Ze is erg beschermend en zet altijd door. Mensen denken vaak dat ze arrogant is omdat ze snel kwaad kan worden als haar mening niet wordt gewaardeerd, maar later blijkt ze dan toch gelijk te hebben. Toch is Taylor niet perfect, aangezien ze vrij snel instort als ze in paniek raakt. Het zeventienjarige meisje is verder erg lief en verstandig, maar ze kan absoluut niet tegen mensen die laf zijn. Taylor is erg dapper en doet gewoon wat van haar wordt gevraagd, tenzij ze weet dat het een domme zet zal zijn.
    Uiterlijk: Taylor is met haar 1 meter 67 erg klein. Maar dat deert haar weinig. Verder heeft ze een grote A cup. Ze heeft bruine ogen en blond haar. Verder heeft ze geen tatoeages of piercings.


    Extra: Taylor is erg lenig en kan goed klimmen omdat ze aan turnen heeft gedaan.
    De ergste nachtmerrie/bang voor: Taylor mag dan heel dapper en slim zijn, maar ze heeft toch degelijk wat angsten. Haar grootste angsten zijn clowns en pijn. Taylor haar pijngrens ligt namelijk verschrikkelijk laag.



    Dat shirtje had ik ook! alleen is ie nu weg geloof ik...


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Ik ben ziek dus ga nu even dat ding maken :3


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Mag ik een meisje?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Mag ik een meisje?


    Natuurlijk (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik maak die geest nu even. :3 Geen zorgen, ik doe niet veel met haar. Ik had alleen met xHazzaStyles afgesproken dat ik met haar de opdrachten zou geven.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (Ik maak die geest nu even. :3 Geen zorgen, ik doe niet veel met haar. Ik had alleen met xHazzaStyles afgesproken dat ik met haar de opdrachten zou geven.)


    ( Klopt inderdaad )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Miss ghost.
    Naam: Olivia Katrina Henderson.
    Leeftijd: Dertien jaar.
    Nationaliteit: Engels.
    Karakter: Olivia is een koudbloedig meisje dat niet bang is voor pijn of moord. Ze houdt ervan om mensen te zien die gemarteld worden, het liefste mentaal. Olivia is voor haar leeftijd vrij sadistisch en bloeddorstig, maar ze kan ook haar goede kanten hebben. Ze is vrij slim en als je haar hart weet te winnen is ze hartstikke lief voor je, maar Olivia heeft nou eenmaal een hart van steen.
    Uiterlijk:


    Extra: Olivia is vermoordt door een kidnapper die haar heeft verkracht en daarna haar keel heeft doorgesneden. Hierdoor heeft ze een afkeer aan mannen en meisjes die aantrekkelijk zijn.
    De ergste nachtmerrie/bang voor: Olivia's nachtmerrie is dat iemand haar tegenhoudt in het kasteel waar ze dood is gevonden. Zij wil hier iedereen de stuipen op het lijf jagen en uiteindelijk iedereen dood hebben, kosten wat het kost.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mag ik een meisje?


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    Mag ik een meisje?


    Natuurlijk (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Meisje

    Naam: Kathryn ‘Kat’ McDevin

    Leeftijd (16-21): 18

    Nationaliteit: Canadese

    Karakter: Kat is een gezellig persoon dat wel in is voor een grapje. Over het algemeen is ze vrolijk en toont het niet als ze verdrietig is. Als ze huilt, doet ze dit ’s nachts, zodat niemand er last van heeft en het doorheeft. Kat is op zich best behulpzaam voor haar vrienden, maar soms niet helemaal eerlijk. Ze kan dan ook heel makkelijk liegen, wat eigenlijk een hele slechte eigenschap is.
    Als Kat je niet mag, kan ze een echte bitch zijn. Vaak is ze dit ook als ze je nog niet kent. Ze gaat er gewoon snel vanuit dat je niet aardig bent.
    Als ze echter iets tegen je zingt, kan je er wel vanuit gaan dat ze de waarheid ‘spreekt’. Dat is namelijk de enige manier waarop ze zich echt kan uiten.

    Uiterlijk:




    Extra: Kat is gek op zingen en gitaar spelen. Alleen dan wel vooral wat meer liedjes met power. Niet van die zielige liedjes, tenzij ze echt heel mooi zijn. Ze speelt dan ook liever elektrische gitaar dan akoestisch.

    De ergste nachtmerrie/bang voor: Kat is vooral bang voor een leven zonder muziek en zonder haar eigen stem. Ze zou niet zonder kunnen. Het is het enige wat haar kan kalmeren en als ze keelpijn heeft, speased ze hem vaak al helemaal, want straks heeft ze geen stem meer. Verder is ze bang dat mensen haar lelijk of te dik vinden en het enige wat haar ervan overtuigd dat ze nog iets waar is, is haar stem. Wat dus weer haar eerste angst versterkt.


    Happy Birthday my Potter!

    Rol: Een van de meisjes
    Naam: Aviannah Salomé Woodrow
    Leeftijd (16-21): 18
    Nationaliteit: Half Iers, half Nederlands -Ik doe lekker anders :p-
    Karakter: Aviannah is een heel lief meisje dat graag de handen uit de mouwen steekt. Ze gaat door het vuur voor haar vriendinnen en mensen waar ze om geeft. Ze is vaak overtuigd van haar gelijk wat sommigen kan irriteren. Ze kan ook niet tegen oneerlijkheid, dat is echt not done voor haar.
    Uiterlijk:


    Extra: Ze heeft een tatoeage op haar enkel


    De ergste nachtmerrie/bang voor: Ze heeft claustrofobie en Arachnofobie(Spinnenangst) -Ik heb maar even voor het gemak mijn eigen angsten genomen x3-


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xNialldos schreef:
    Rol: Een van de meisjes
    Naam: Aviannah Salomé Woodrow
    Leeftijd (16-21): 18
    Nationaliteit: Half Iers, half Nederlands -Ik doe lekker anders :p-
    Karakter: Aviannah is een heel lief meisje dat graag de handen uit de mouwen steekt. Ze gaat door het vuur voor haar vriendinnen en mensen waar ze om geeft. Ze is vaak overtuigd van haar gelijk wat sommigen kan irriteren. Ze kan ook niet tegen oneerlijkheid, dat is echt not done voor haar.
    Uiterlijk:


    Extra: Ze heeft een tatoeage op haar enkel


    De ergste nachtmerrie/bang voor: Ze heeft claustrofobie en Arachnofobie(Spinnenangst) -Ik heb maar even voor het gemak mijn eigen angsten genomen x3-


    Onze personages zullen elkaar waarschijnlijk heel aardig gaan vinden -not- :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ik reserveer Niall. :p Ik maak zijn personage straks wel af. ^^


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    Ik reserveer Niall. :p Ik maak zijn personage straks wel af. ^^


    (Yay! My little snowflake joins! <3 Wedden dat je meedoet omdat er drama inzit? x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rider schreef:
    (...)

    Onze personages zullen elkaar waarschijnlijk heel aardig gaan vinden -not- :')



    Hahahah idd...


    Whoever is trying to bring you down, is already below you