• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Dinaggo
    -Liam James Payne: SateGoddess
    -Niall James Horan: nessje
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster
    -Zayn Jawaad Malik:
    .

    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster
    - Camille Valery Lanes Arriver

    - Alannah Jade Rivers xNialldos

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 21:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik reserveer een meisje :3


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Ik vul het lijstje later in als ikmop mijn laptop ben...


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Rol: Dj Malik. (;
    Naam: Zayn Jawaad Malik.
    Leeftijd: Negentien jaar.
    Nationaliteit: Half Engels, half Pakistaans.
    Karakter: Zayn ziet eruit als een echte bad boy, maar toch heeft hij iets schattigs. En dat is ook exact wat zijn innerlijke betreft. Hij rookt en is een stoere jongen, maar tegelijk is het een heel lieve jongen die mensen eigenlijk nooit kwaad zou doen en geniet van het leven. Zayn is een grappige jongen en vaak is hij serieus, al kan hij bij zijn beste vrienden wel meer lachen.
    Uiterlijk:


    Extra: Zayn heeft verschillende tatoeages. Als Zayn bang is toont hij dit niet, maar vanbinnen trilt hij als een rietje.
    De ergste nachtmerrie/bang voor: Zayn heeft hoogtevrees. Ook heeft hij angst voor de dood.


    Reading a good book is like taking a journey.

    mag ik een geest? ^^


    Do what people say you can't.

    Rol: Boobear
    Naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd (16-21): 20 (24/12/1991)
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Louis is een jongen van 20 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij toch nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Louis heeft vier jongere zussen, en geen broers. Al ziet hij de andere jongens uit de band als zijn broers. Ondanks dat hij het goed kan vinden met iedereen uit de band, maar vanaf het begin is Harry zijn beste vriend. Die twee hebben een band die niet te beschrijven valt. Verder kan Louis soms wat gay overkomen naar de rest, en dat merk je ook snel, vaak wanneer je hem voor de eerste keer ontmoet en hem nog niet heel goed kent of hij bij zijn beste vrienden in de buurt is. Hij kan het goed met iedereen uit de band vinden, maar zijn beste vriend is toch Harry. Vanaf het begin zijn ze de beste vrienden en hebben eigenlijk een band die niet te beschrijven valt.
    Uiterlijk: :[/b]




    Extra: Louis draagt ook een bril, al heeft die die eigenlijk niet nodig, het doet hem ouder en volwassener lijken. Louis' ouders zijn gescheiden, daar heeft hij het heel moeilijk mee gehad. Hij is dus nu zoals een tweede vader voor zijn zusjes omdat ze hun vader na de scheiding nooit meer hebben teruggezien. Hij heeft het er nog steeds moeilijk mee, maar dat wilt hij niet toegeven, en dat zal hij misschien alleen maar doen als hij je echt vertrouwt en als je hem kent. Louis is héél druk, maar in het begin als je hem leert kennen is hij echter heel stil. Hij komt na een tijdje pas losser en dan leren ze de echte Louis kennen. Dat is dan ook het moment dat de rustige Louis niet meer voorkomt.
    De ergste nachtmerrie/bang voor: Louis is bang om zijn vrienden te verliezen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Een van de meisjes.
    Naam: Taylor Elizabeth Lavencia.
    Leeftijd: Zeventien jaar.
    Nationaliteit: Engels.
    Karakter: Taylor is een erg intelligent meisje dat iedereen altijd een stapje voor is. Ze is erg beschermend en zet altijd door. Mensen denken vaak dat ze arrogant is omdat ze snel kwaad kan worden als haar mening niet wordt gewaardeerd, maar later blijkt ze dan toch gelijk te hebben. Toch is Taylor niet perfect, aangezien ze vrij snel instort als ze in paniek raakt. Het zeventienjarige meisje is verder erg lief en verstandig, maar ze kan absoluut niet tegen mensen die laf zijn. Taylor is erg dapper en doet gewoon wat van haar wordt gevraagd, tenzij ze weet dat het een domme zet zal zijn.
    Uiterlijk: Taylor is met haar 1 meter 67 erg klein. Maar dat deert haar weinig. Verder heeft ze een grote A cup. Ze heeft bruine ogen en blond haar. Verder heeft ze geen tatoeages of piercings.


    Extra: Taylor is erg lenig en kan goed klimmen omdat ze aan turnen heeft gedaan.
    De ergste nachtmerrie/bang voor: Taylor mag dan heel dapper en slim zijn, maar ze heeft toch degelijk wat angsten. Haar grootste angsten zijn clowns en pijn. Taylor haar pijngrens ligt namelijk verschrikkelijk laag.


    Reading a good book is like taking a journey.

    xNialldos schreef:
    Ik vul het lijstje later in als ikmop mijn laptop ben...


    Is goed


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    AgentP schreef:
    mag ik een geest? ^^


    Je staat erbij (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Whoop, mag ik Harry?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik reserveer een meisje :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    NOI schreef:
    Whoop, mag ik Harry?


    Natuurlijk (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Curlies schreef:
    Ik reserveer een meisje :Y)


    Is goed (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Slechte Geest
    Naam: Melody Serena Lockwood
    Leeftijd (16-21): 14 jaar
    Nationaliteit: Half Brits en half Iers
    Karakter: Melody was vroeger een meisje dat altijd vrolijk was en nooit iets met het kwaad te maken wilde hebben. Iemand die altijd voor andere mensen klaarstond en zichzelf eigenlijk vergat. Maar dat zou je nu niet zeggen, omdat ze nu juist het tegenovergestelde is en eigenlijk nu het kwaad zelf is. Dat lieve meisje is alleen terug te zien als je haar goed kent en ze je vertrouwd. Je bent echt heel bijzonder als je dat voor elkaar krijgt, want tot nu toe is het maar een iemand gelukt. Ze heeft geen moeite om mensen pijn te doen of te vermoorden. Nog beter dat is haar doel..de mensen die in het huis niet meer levend terug laten keren en te martelen of gemarteld te zien worden.
    Uiterlijk:


    Extra: Zij is een van de geesten die de mensen laat verdwijnen en de opdrachten geeft als ze terug willen keren naar de andere.
    De ergste nachtmerrie/bang voor: Bang dat de vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word.

    (Rest komt zometeen)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 21:42 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    mijn geest wordt trouwens een goede geest en een meisje (: ga haar nu maken


    Do what people say you can't.

    Je kan mijn rol pas morgen in de namiddag verwachten :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.