• RPG | St. Trinian's

We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.

St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.

Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

Soundtrack.
    Filmpje

Kamerindeling :
    2 zolders: indeling zolder: zie onderaan
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Rosalie Eleanor Sugg -SupahBaby
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    Fréderick Jack Layton - Annabeth
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    First Years
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

-Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

[ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 16:12 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

(maar kan cordelia niet beter naar demian komen? want hij weet niet waar die plek op het dak is en het zou raar zijn als hij daar dan ook perongeluk komt xd)

On wednesdays we wear black

[en hij is in de badkamer of zo?]

(ja xd wat wil jij? ;p)

[ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 10:35 ]

Cordelia Summerfield
    Ik zucht en klim weer naar binnen. Ik besluit dan maar Demian te helpen met zijn haar en loop op mijn blote voeten nog steeds naar de "badkamer". De Posh Totty's zijn hier toch niet. Ik zie hem naar zijn haar kijken en pak het flesje over. 'Laat mij maar.' Ik pak een doekje en giet er wat op.

[ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 10:39 ]

(huh, wtf ik had helemaal geen bericht gekregen dat jij had gereageerd?)

Demian Samorena
    Gefrustreerd probeer ik het spul uit mijn haar te halen maar wat ik ook doe, het blijft hard en wilt er gewoon niet uit.
    'Argh!' Ik sla met mijn hand op de wasbaken omdat ik zo geïrriteerd ben hoor ik niet dat de badkamerdeur opengaat en dat er iemand binnen komt.
    Eigenlijk merk ik pas als het flesje uit mijn andere hand word gehaald. 'Hier laat mij het maar doen.' Ik kijk om naar de stem en zie dan dat het Cordelia is, verbaasd kijk ik haar aan.

[Heb dat ook soms ... doe dan altijd een abo op dit topic of gewoon notificaties bij elke reactie na mijn bericht]

Cordelia Summerfield
    Ik sta op de toppen van mijn tenen aangezien ik nu een cm of 5-7 kleiner ben zonder hakken. Ik pak een sliertje aan elkaar geklit haar vast en ga er met het doekje over als ik zie dat het wat rood afgeeft weet ik dat het gaat werken. 'Kan je zitten of zo? Het is niet zo makkelijk om de hele tijd op mijn tenen te staan.' zeg ik lichtjes vragend.

Demian Samorena
    'Kan je zitten of zo? Het is niet zo makkelijk om de hele tijd op mijn tenen te staan.' Ik grinnik even. 'Wat als ik je op de wasbak zet?' Ik lach even hard waarna ik haar bij haar heupen pak en haar voor me op de wasbak zet, waarna ik mijn hoofd naar voren buig zodat ze er beter bij kan.

Cordelia Summerfield
    'Dat kan ook.' lach ik en ga weer verder met de nagellak uit zijn haar te halen. Het is een heel klusje aangezien je eerst zijn haarlokken moet losmaken van elkaar en dan het rode eruithalen, één voor één. Na een tijdje heb ik al de helft gedaan en bekijk ik het voorlopige resultaat.

5TYLE5 schreef:
    (...)

|Indeed, en ik vond het ge-wel-dig! Ik wil 'm nog eens gaan bekijken. (: |

[Join the club! Wat vond je van het visioen? Vooral het begin!]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Demian Samorena
    Geconcentreerd bekeek ik haar gezicht, her was best wel grappig als ze zo serieus keek, ze had dan niet haar pokerface op maar je zag dat ze op dit moment haarzelf was. Na een tijdje stopt ze even om te kijken naar het resutaat tot nu toe. Achter haar langs kijk ik in de spiegel. 'Omgash! ik wist niet dat ik bruin haar had!'

SorrowPayne schreef:
    (...)

(op dat moment wou ik mijn popcorn bak naar het scherm gooien omdat ik het een kuteind vond, maar toen aan het einde bleek het maar een visioen te zijn dus ik weer helemaal blij xd)

SorrowPayne schreef:
    (...)

|Ik had iets van 'WTF? dit stond niet in het boek en toen Carlisle en Seth en Leah doodgingen wilde ik net als Dashed mijn popcorn naar het scherm gooien. Het grappige was wel dat wanneer het allemaal een visioen bleek te zijn de hele zaal moest lachen. XD |

kindness is never a burden.

Dashed schreef:
    (...)

(op dat moment wou ik mijn popcorn bak naar het scherm gooien omdat ik het een kuteind vond, maar toen aan het einde bleek het maar een visioen te zijn dus ik weer helemaal blij xd)

[ik zat half te janken toen Carlisle en Jasper werden vermoord. Mijn tante: "Stond dat niet in het boek?" Ik piepte zo nee.]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Cordalie Summerfield
    Ik lach als hij 'Omgash!' zegt en nog iets harder door het vervolg van zijn zin. 'Iets te weinig in de spiegel gekeken misschien? Want van zover ik weet heb je altijd al bruin haar gehad.' grinnik ik en ga weer verder met het rood eruit doen. 'Al staat rood je ook hoor.' grinnik ik er nog achter.

5TYLE5 schreef:
    (...)

|Ik had iets van 'WTF? dit stond niet in het boek en toen Carlisle en Seth en Leah doodgingen wilde ik net als Dashed mijn popcorn naar het scherm gooien. Het grappige was wel dat wanneer het allemaal een visioen bleek te zijn de hele zaal moest lachen. XD |

(ik zat helemaal zo van: PFOEEEE GELUKKIG!)