• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    2 zolders: indeling zolder: zie onderaan
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    Fréderick Jack Layton - Annabeth
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    First Years
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 16:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ray Clark
    Heel even had ik rust, en voor heel even dacht ik dat ze geïriteerd was geraakt omdat ik geen snauwende opmerking terug had geroepen en weg was gegaan. Maar nee hoor! 'Wat doe je eigenlijk?' Ze ging op een stoel zitten en tikte ongeduldig met haar hand op de tafel. Shuin keek ik haar aan, ik snapte echt niet waarom ze bleef. Ik was niet aardig tegen haar ofzo, de meeste mensen waren nu allang weggeweest. 'Ik schrijf een brief aan mijn moe-.' Ik verbeterde de zin snel, het kwam niet echt cool over om een brief aan je moeder te schrijven. Ookal had ik mijn redenen. ' Ik schrijf een brief aan iemand.'

    (zit op ipad, dus sorry als er fouten inzitten)


    Delilah Lillith Rosemary Renner || Trustfarian

    Ray keek Del schuin aan.
    "Ik schrijf een brief aan mijn moe-" Ray kapte zijn zin af, maar het was te laat. "Ik schrijf een brief aan iemand."
    Del klapte overdreven als een klein kind in haar handen.
    "Je schrijft een brief naar je moeder!" jubelde ze. "Wat lief! Waar gaat het over? Is mammie bezorgd? Ik wil je best wel helpen als je niets op papier krijgt, hoor. Wat tof dat je een brief schrijft en geen koude, saaie e-mail!"


    help

    Dashed schreef:
    (...)

    (JA IDD o_O)


    Sowwy. :/

    DONE! :Y)


    help

    Annabeth schreef:
    (...)

    Sowwy. :/

    DONE! :Y)


    (haha X3)


    On wednesdays we wear black

    Noah Aiden Parker | Trustafarian | Headboy
    Marie snoof toen Noah zei bij 'ten minste de meeste' maar Noah reageerde er niet op.
    "Blij dat je het zelf toegeeft," beet ze hem toe en deed de knoopjes van haar blazer dicht. Noah rolde zuchtend met zijn ogen en sloeg ze toen ten hemel.
    "Doe je altijd zo?" vroeg Noah duidelijk geïrriteerd. Retorische vraag, want Noah kende Marie al lang. Véél te lang, naar zijn zin.
    Hij gooide zijn haar naar achteren die door de wind in zijn gezicht slaat en trekt zijn cardigan even recht.



    kindness is never a burden.

    Cordelia Summerfield
    Ik kijk naar de plaats waar de vlek zat en glimlach dan. Klaar. Ik gooi het papiertje in een boog in de vuilbak. Ik loop op mijn blote voeten naar een raam en open die. Ik kruip naar het dak. Alleen een emo meisje komt hier normaal. Ik loop op mijn blote voeten wat over en weer en neurie zachtjes. Ik draai rondjes en begin even lichtjes lachend te dansen. Nu kan ik even plezier hebben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ray Clark
    Als een of ander blij kind klapte ze in haar handen.
    "Je schrijft een brief naar je moeder! Wat lief! Waar gaat het over? Is mammie bezorgd? Ik wil je best wel helpen als je niets op papier krijgt, hoor. Wat tof dat je een brief schrijft en geen koude, saaie e-mail!"
    Ondanks de situatie glimlach ik toch lichtjes om haar woorden. 'Meen je dit nu serieus? Ik vind een e-mail sturen fijner maar ik heb geen andere keus.' Ik legde mijn hand op mijn hoofd. 'En je wilt echt niet weten waarom ik deze brief moet schrijven.'


    On wednesdays we wear black

    Annemarie Sophie Cambridge || Posh Totty || Headgirl
    Noah rolde tot Maries voldoening zuchtend met zijn ogen en sloeg ze toen ten hemel.
    "Doe je altijd zo?" vroeg hij duidelijk geïrriteerd. Wat dacht hij zelf? Ze kenden elkaar al... Lang. Véél te lang, naar haar zin. Hij gooide zijn haar naar achteren en Marie kon zichzelf net nog inhouden om hem niet uit te lachen.
    "Alleen tegen idiote idioten die idioot doen, idioot," zei ze dan, alsof het perfect logisch in elkaar zat.


    help

    (iemand met Alexia praten? :3 @Lostmagic, moet ik nog demian naar je toe sturen?)


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    Ray Clark
    Als een of ander blij kind klapte ze in haar handen.
    "Je schrijft een brief naar je moeder! Wat lief! Waar gaat het over? Is mammie bezorgd? Ik wil je best wel helpen als je niets op papier krijgt, hoor. Wat tof dat je een brief schrijft en geen koude, saaie e-mail!"
    Ondanks de situatie glimlach ik toch lichtjes om haar woorden. 'Meen je dit nu serieus? Ik vind een e-mail sturen fijner maar ik heb geen andere keus.' Ik legde mijn hand op mijn hoofd. 'En je wilt echt niet weten waarom ik deze brief moet schrijven.'


    Delilah Lillith Rosemary Renner || Trustfarian
    Ray moest even lichtjes glimlachen. Waarom was Del een leugen.
    "Meen je dit nu serieus? Ik vind een e-mail sturen fijner, maar ik heb geen andere keus." Hij legde een hand op zijn voorhoofd. "En je wilt echt niet weten waarom ik deze brief moet schrijven."
    "Oh, jawel dat wil ik wel. En nee ik meen het niet," zei Del, met een doffe, verveelde blik in haar ogen. "Een brief sturen naar je moeder omdat ze bezorgd is is belachelijk, gast. Dat weet je toch wel, hoop ik?" Ze moest weer grinniken, porde hem tegen zijn hoofd waardoor zijn haar helemaal in de war kwam te zitten en stond op om huppelend een pot Ben&Jerry's ijs te stelen uit de diepvries.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 18:42 ]


    help

    (even eten Xx)


    On wednesdays we wear black

    [Ja zou leuk zijn :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Iemand voor Alicia?]


    16 - 09 - '17

    Dashed schreef:
    (even eten Xx)


    Smaklicht. (:


    help

    [Goed, waar kan ik Cheryss en Acery naartoe sturen? Ik heb trouwens net uit een bakje ijs zitten lebberen]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Noah Aiden Parker | Trustafarian | Headboy
    "Alleen tegen idiote idioten die idioot doen, idioot," zei ze en even reageerde Noah niet omdat hij alles op een rijtje moest zetten. "Je beseft toch wel dat je 4 keer idioot hebt gezegd in één zin," merkte hij droog op,"Of iets daaromheen."

    |Ik ga naar de cinema. |


    kindness is never a burden.