• Ik ben er dus na een hele lange tijd achtergekomen hoe je een trailer moet maken, dus ik had besloten om jullie er ook blij mee te maken. Want er is wel wat vraag na.

    Mijn eerste gemaakte trailer als voorbeeldje: Voorbeeld.
    Dus als je zelf ook een filmpje wilt, vul onderstaand lijstje alsjeblieft in.

    De naam van het verhaal:
    Hoofdpersonen:
    Eventuele plaatjes of youtube filmpjes:
    Samenvatting:
    Eventuele soundtrack:
    Gebruikersnaam erbij:
    Extra informatie die belangrijk kan zijn:
    Bekende personen die je eventueel in je filmpje wilt:


    Ik vraag hier niets voor, alleen maar geduld. Ik ben geen sneltrein en het kost veel tijd voor mij om het filmpje zo perfect mogelijk te krijgen. Graag je begrip hiervoor alsjeblieft. Als je niet tevreden bent kunnen er altijd dingetjes worden aangepast.


    Wachtlijst:
    Clonmel

    Finished:
    -Burning.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 20:38 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    IK !!

    De naam van het verhaal: Just Dance
    Hoofdpersonen: Taihne ( Taihne Eliza Isabella Depoint is een jonge dame van negentien jaar jong, ze heeft lange donker blonde haren met een eigenwijs gezicht) en Remco (Remco Moon is een twintig jarige jonge man met een apart gezicht en donkere haren)
    Eventuele plaatjes of youtube filmpjes: x
    Samenvatting: Taihne Elize Isabelle Depoint is een meisje wat een zware jeugd heeft gehad, eigenlijk zal ze nog om dingen moeten rouwen. Zoals om het verlies van haar zusje en haar vader, maar daar heeft ze geen tijd voor. Ook het afsluiten van de emotionele relatie die ze met Dan had kon ze niet afsluiten omdat er haar iets nieuws voor de voeten springt waar ze al haar hele leven van droomt. Een slechter moment kan ze zich niet voorstellen maar toch gaat ze er in mee, Taihne krijgt namelijk de kans om een echte danser te worden waar ze haar hele leven al van droomt. Maar nog steeds zit ze met zich zelf in de knoop, met de dingen van vroeger, met haar depressie en het ergste waar ze het meeste last van heeft: haar eetstoornis. Maar deze kans laat ze niet gaan en ze stort zich er volledig in. In dit nieuwe avontuur ontmoet ze Remco die net zoals haar een zware jeugd had, maar hij wist hem wel af te sluiten. Hij probeert haar te helpen maar Taihne laat het niet toe. Liefde begint al meer in het spel te komen terwijl de 2 jonge mensen zich juist op de dans moeten concentreren en de eetstoornis van Taihne komt al meer weer op de loer te liggen, hoe gaan deze 2 dansers dit oplossen?
    Gebruikersnaam erbij: Graag
    Extra informatie die belangrijk kan zijn: Er mogen beelden in voorkomen waar een meisje depressief is, zich zelf snijd ect.
    Bekende personen die je eventueel in je filmpje wilt: Hoeft niet, mag jezelf weten.


    I'm a fighter, let me go.

    Ik vul de lijst later wel even in, moet nu naar school!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    De naam van het verhaal: Skyfall
    Hoofdpersonen: June Horan (in het begin van het verhaal is het Jackson)
    Eventuele plaatjes of youtube filmpjes:
    1.
    2.
    Het liefst wil ik ook graag dat Justin Bieber en Niall Horan er in voor komen
    Samenvatting: June is een vrolijk en een erg koppig meisje. Al jaren lang woont ze bij haar oom en neef. Ze hadden haar verteld dat haar ouders zijn omgekomen bij een ongeval. Maar haar vriendinnen geloven dat niet, en al hele maal niet wanneer Niall op twitter heeft geplaads dat hij een tweeling zus heeft. June, die altijd al koppig is geweest, en dit niet gelooft laat haar eigen mening zien en stort zich op haar muziek. Zo word haar eerste nummer; Call me maybe een wereld hit, doordat ze is ontdekt door dé Justin Bieber. Langzamer hand gelooft June dat Niall gelijk heeft, en zo stapt ze in een totaal andere wereld.
    Eventuele soundtrack: Deze of Deze
    Gebruikersnaam erbij: liever niet.
    Extra informatie die belangrijk kan zijn: Waarschijnlijk gaat June op het einde dood.
    Bekende personen die je eventueel in je filmpje wilt: Niall Horan, Justin Bieber en Allison van Pretty Little Lairs - de hoofdpersoon.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    De trailer van Burning staat in de lijst. Ik begin zo snel mogelijk aan de volgende trailer. (:


    Reading a good book is like taking a journey.