• There are 11 legends in the land Tedo.
    Fire, water, earth, air, dark, light, animal, metal, spirit, Music and technology.
    They kept the balance between good and evil
    The world was one big harmonious place, the people and the nature were perfectly balanced.
    But then; the greatest threat in ages is facing the legends.
    But they couldn’t be found, the legends disappeared.
    Some people say that some of them had joined the dark forces, but most of the citizens think the legends got scared en ran away, or they just easily died in another battle.

    These days :
    Dark forces are ruling over the land of Tedo.
    The king, queen and their daughter are locked up in the deepest dungeons.
    The capital Onodera lays in the hands of the immortal dark lord Zival.
    He is a real tyrant and the citizens has to pay him a lot.
    Longing for souls, he consumes the civilians one by one.

    But a new generation is born among them.
    These 11 young once must face the danger and start their education to become the league of legend.
    Will they be on time before Zival find out they exist ?


    als iemand een Nederlandse vertaling wilt, stuur dan even een berichtje ;)
    RPG is in het Nederlands.




    Regels :

    • Geen oneliners, minimaal 6 zinnen.
    • 16+ is toegestaan, evenals vloeken (Maar hou het zelfs dan nog wel netjes ;])
    • OCC aangeven met [] {} Of met een andere kleur.
    • Max. 2 personages per speler
    • Ernstig verwond/ vermoord niet andermans personage zonder met die te overleggen in een PB
    • Graag de naam van de Personage waarop het stukje slaat erboven, zodat het makkelijk te zien is vanuit welk personage het geschreven word.
    • Ben je even afwezig voor een bepaalde tijd (langer dan 2 dagen) ? Meld het dan !
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand het recht geef om er eentje voor me aan te maken.





    13 rollen die in te vullen zijn (indien er meer mensen mee willen doen is er altijd nog eentje aan te maken, dit geheel in overleg met mij:

    - Fire
    - Water
    - Earth
    - Air
    - Dark
    - Light
    - Animal
    - Metal
    - Spirit
    - Music
    - Technology
    - Coach/ leraar / begeleider van de 11.
    - Dark Lord Zival
    - Een andere rol kan natuurlijk ook / Bijvoorbeeld rebellenleider, koning, prinses, etc.



    Lijstje dat je in moet vullen :

    Naam :
    Leeftijd:
    Geslacht :
    Legend (indien van toepassing) :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (met foto) :
    Geschiedenis :
    Extra :


    De rollen :

    - Music ~ Mikky Aileen Briar Williams ~ xClove
    - Animal ~ Candice May Hadley ~ AgentP
    - Air ~ Felicia Jazmyn Thomps ~ Eenhoornpoep
    - Fire ~ Raphael Edwards ~ Clonmel
    - Spirit ~ Ariana Nyx Mavery ~ Kwijt
    - Coach ~ Philip Simon Commens ~ DreamerN
    - Dark ~ Shadow ~ Paddo
    - Water ~ Brooklynne ‘Brooke’ Lupe Wakefield ~ Rider
    - Light ~ Jade Maysilee Bright ~ HurtedHeart
    - Metal ~ Floyd Dwayne Nightingale ~ Aotearoa
    - Earth ~ Reservering voor DreamerN
    - Dark Lord ~ Suphentus Zival ~ Kwijt
    - Princess Eleanor Diprice ~ Clonmel

    Geen meisjesrollen meer aanvragen tot er genoeg jongens zijn !

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 18:46 ]


    Credendo Vides

    Naam : Mikky Aileen Briar Williams
    Leeftijd: 17
    Geslacht : vrouwelijk
    Legend (indien van toepassing) : Music
    Innerlijk : Mikky is erg in zichzelf gekeerd, en doet alles het liefst alleen. Het is niet zo dat ze heel onzeker is, maar snel gekwetst wel. Ze is, wat haar Legend ook uitstraalt, verschikkelijk fan van muziek, en bijna alle soorten spreken haar wel aan. Haar mobiel heeft ze altijd bij zich, met een gigantische geheugenkaart, waar alle denkbare muziek op staat. Ze kent alle liedjes en teksten ook uit haar hoofd.
    Uiterlijk (met foto):


    Mikky's haren zijn donkerblond, en daar zitten natuurlijke krullen in. Haar ogen zijn grijsblauw. Haar huid is blank, en ze heeft op haar linkerwang 1 sproet, waaraan je haar meestal kan herkennen.
    Geschiedenis : Ze werd vroeger erg vaak gepest, omdat ze zo anders was. Dan "verstopte" ze zich altijd achter haar muziek.
    Extra : Ze bespeelt best veel instrumenten, waar ze haar Legend ook wel eens bij gebruikt.

    [Meer volgt nog. Innerlijk word ik steeds slechter in, dus ik ga kijken wat ik daar van kan maken. ]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 14:59 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Eenhoornpoep schreef:
    (...)

    Leuk als je je eigen bijnaam steeds weer ziet (: .
    Dat meen ik, het is geinig.


    Whaha, puur toeval. De naam betekent water;stroom, dus vandaar. Ik link de betekenis van de namen heel vaak aan mijn personages ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Oké, er zijn echt te veel meisjes nu, tenzij de komende rollen alleen maar jongens zijn.
    Dus voor nu :

    Geen meisjesrollen meer

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:15 ]


    Credendo Vides

    I'm very sorry. :$

    Wat moet ik me trouwens voorstellen bij de legend Music?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    wat xClove ook zegt, alleen ik heb dan animal, wat moet ik mij voorstellen bij die legend, oke dat het iets met dieren te maken wist ik al ^^ wat ben ik toch slim XD


    Do what people say you can't.

    Ik wil anders mijn rol wel vervangen in jongen, daar kan ik ook wel mee schrijven.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Rider schreef:
    (...)

    Whaha, puur toeval. De naam betekent water;stroom, dus vandaar. Ik link de betekenis van de namen heel vaak aan mijn personages ^^


    Eerlijk gezegt heb ik geen idee wat Brookelle betekent o-o. Ff googlen:Y)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    xClove schreef:
    I'm very sorry. :$

    Wat moet ik me trouwens voorstellen bij de legend Music?


    Dat je bijvoorbeeld mensen hun stemming kan veranderen door muziekgolven en met diezelfde golven kan je bijvoorbeeld mensen tijdelijk doof maken, of met een sterke golf kan je iemand omverwerpen, ga zo maar door.

    @AgentP Bij dieren kan je bijvoorbeeld denken aan communiceren met dieren, in een dier kunnen veranderen, dieren voor je inzetten en ga zo maar door :]


    Credendo Vides

    Clonmel schreef:
    Ik wil anders mijn rol wel vervangen in jongen, daar kan ik ook wel mee schrijven.


    Als je dat zou willen, zou wel fijn zijn. (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Als je dat zou willen, zou wel fijn zijn. (:


    Ik zal de mijne morgen verranderen. Wat kan ik met vuur doen? Inpl. Alleen vuur sturen?


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Trouwens, wat kan ik verwachten met lucht? Ik voel me nu zo dom o-o


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    0.0 Dat is echt een domme vraag ja xD Als je Avatar kent dan moet je weten wat je met de legende lucht kan xD
    Dat is alles wat een mens ademt en het is overal en nergens xD
    Dus als je beetje slim nadenkt dan moet je al weten wat je ermee kan :P
    Zo niet dan vertel ik dat nu :P
    Je kan lucht sturen, het bewegen en gebruiken om jezelf zacht te laten landen, mensen omver te blazen of zelfs mensen op te vangen.
    En om je ietsjes sterker te maken, er zit ook lucht in mensen hun longen :P

    Haha bedankt Paddo voor je uitleg (:
    Met vuur is het precies hetzelfde, je kan het ook aanpassen aan warmte en je kan dus eventueel ook bliksem..


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Haha bedankt Paddo voor je uitleg (:
    Met vuur is het precies hetzelfde, je kan het ook aanpassen aan warmte en je kan dus eventueel ook bliksem..

    Sorry natuurkunde student hier: bliksem heeft niets te maken met vuur of warmte, dat wordt veroorzaakt door positieve en negatieve lading

    Naam : Floyd Dwayne Nightingale
    Leeftijd: 19
    Geslacht : man
    Legend : metaal
    Innerlijk : Floyd is zeer stil en zal zeker niet snel contact zoeken. Verder houd hij zich meestal in de schaduw en is hij vaak chagrijnig. Je moet hem zeker niet boos maken, dan heb je het volgens hem even allemaal gedaan en kun je volle tegenwind van hem verwachten.
    Uiterlijk :

    Hij heeft bijna grijze haren, niet van ouderdom maar gewoon als kleur. Ook heeft Floyd grijs-groene ogen en is hij best gespierd.
    Geschiedenis : Floyd had op zich geen slechte jeugd totdat zijn jonger broertje (Hayes) stierf na een auto ongeluk. Hij heeft het de autobestuurder nooit vergeven. Door deze gebeurtenis is hij erg veranderd, eerst was Floyd meestal vrolijk en positief, maar na die dag leeft hij in zijn eigen teruggetrokken wereld. Toen ontdekte hij ook dat hij iets me metaal kon, wat hij nu verder aan het ontwikkelen is.
    Extra : hij moet nog wennen aan zijn nieuwe krachten.

    [even op iPod gemaakt, wordt misschien nog aangepast]