• Charlie Bordeaux is negentien jaar als vampier wordt.
    Haar leven wordt een puinhoop als ze al haar geliefden om haar heen ziet sterven, en ze alleen achter blijft.
    Ze besluit haar emoties uit te schakelen en zo wordt Charlie een afschuwelijk moordend monster, vervolgens leert ze Klaus kennen en door zijn charmes viel ze al gauw voor hem.
    Maar als hij later lijkt te zijn verdwenen dacht ze dat hij ondertussen ook wel al dood zou zijn.
    Daar is niets van waar als Charlie haar soortgenoten opzoekt in Mystic Falls en weer Klaus tegen het lijf loopt.


    # © Zatanna Productions.
    # Nederlands geschreven.
    # Kan afwijken van de originele TVD verhaallijn.
    # Reacties, abo's, kudo's worden gewaardeerd.

    Start November 29th.

    "You were dead!"
    "I am dead, love."

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 16:43 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Je inleiding hier klinkt niet echt aantrekkelijk voor mij, maar omdat ik weer helemaal verslaafd ben aan TVD ging ik toch even kijken en je proloog alleen al is geweldig. Abo. _O_


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Sorry, het verhaal klinkt op zich leuk, maar er staan wel wat foutjes in je inleiding en proloog en dat stoort me toch wel een beetje.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Sorry, het verhaal klinkt op zich leuk, maar er staan wel wat foutjes in je inleiding en proloog en dat stoort me toch wel een beetje.


    Dat komt omdat ik dyslexie heb. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zatanna schreef:
    (...)

    Dat komt omdat ik dyslexie heb. :')

    Geen probleem, maar je zou kunnen overwegen het dan te laten betareaden, je krijgt vaak wel meer lezers met een meer foutloos verhaal. Maar het was maar een tip ;)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    (...)
    Geen probleem, maar je zou kunnen overwegen het dan te laten betareaden, je krijgt vaak wel meer lezers met een meer foutloos verhaal. Maar het was maar een tip ;)


    Bedankt, ik zal er aan denken, ben het nog niet eens over mijn inleiding omdat ik eerst geen naam wist voor de hoofdpersoon en nu wel.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus