Ik zit hier nu zo'n twee jaar en de meeste dingetjes heb ik nu wel uitgevogeld, maar zelfs nu begrijp ik maar niet waar 'sorteer op volgorde van user' bij stories op slaat. Ik zie van die optie de logica echt niet in. In mijn ogen zit er geen logisch patroon in (niet gesorteerd op aanmaakdatum, aantal woorden, aantal hoofdstukken, laatste update, alfabetisch, niets), wat best wel irritant is, aangezien het de optie is die automatisch aangevinkt is als je het profiel van een user bezoekt. Nou valt dat bij mij nog best wel mee, aangezien ik vrij weinig verhalen heb, maar ik ken ook schrijfsters met 30+ verhalen en dan kan ik me daar best wel aan ergeren als ik naar een specifieke story zoek. Is het dan niet handiger om het automatisch te sorteren op de laatste updatedatum (of iets in die trant)?
Als er wel een logica in zit, is dat natuurlijk ook geweldig, maar dan zou ik die wel graag willen weten. :'D
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.