• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 19:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wow, jullie gaan snel! Mijn topics.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nála ging snel :P

    Haha, nog een klein dingetje doen en dan ga ik ook offline..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {aw, ok, bye dan
    en haha, ja... xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Klaaaar! FINALLY!
    ByeBye!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {doeg!!! (doeg)
    en ik moet ook gaan wss, dus bye!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik bloosde van plezier en sloeg mijn armen grijnzend om heen.
    "Als jij het zegt..." bloosde ik licht en grijnsde. Ik begroef mijn gezicht weer tegen zijn schouder en genoot van de warme knuffel.


    Sam
    Ik moet er van lachen als ze bloost en grijnst en haar woorden spreekt. Haar gezicht begraaft ze weer tegen mijn schouder en ik houd haar dicht tegen me aan.
    'Dat zeg ik zeker ja,' fluister ik in haar oor waarna ik een kus op haar wang druk.
    Ik trek de dekens over ons heen zodat ik er niet nog halfnaakt bij lig. Ik bedenk me nu pas dat eigenlijk alleen ik degene ben die klaar is gekomen.
    'Heb jij nog verlangens?' Vraag ik daarom maar aan haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik dacht even na.
    "Niet zoveel..." mompelde ik zacht. Ik had me eigenlijk meer op hem geconcentreerd. Maar natuurlijk had ik wel genoten van zijn handen... Nou, eigenlijk was ik ondertussen wel wat opgewonden geworden...
    Niet dat ik dat zou zeggen. Ik bedoel... nee.
    Ik beet even op mijn lip en glimlachte toen naar hem.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 16:32 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {woow, alles ligt hier echt dood 's morgens
    gatto go
    Bye!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    (...)

    Ian Silvas

    Ik schiet in de lach, maar demp dat door mijn lippen in haar nek te drukken. Straks werden we nog betrapt door zo'n bewaker en dan hadden we straf en het zou awkward zijn. Als ik uit gelachen ben kijk ik haar weer aan en kietel haar express eventjes in haar zij. 'En ik houd van je,' lach ik en druk een kus op haar lippen. Ik draai ons voorzichtig om zodat ze op me ligt. Ik kus haar weer even en laat mijn handen naar haar rug gaan. Ik grijns even en bijt speels in haar onderlip. Dit was echt gestoord en idioot, maar zo grappig eigenlijk. Ik druk kusjes in haar nek en speel met een plukje haar. 'Weet je dat je hier best veilig zit. Je kan overal heen, het is nog redelijk ruim en niemand die je vindt.' Ik lach even en plaats een zuigzoen in haar nek.


    Naomi Micheal
    Ik grinnik als hij in de lach schiet en hij drukt dan zijn lippen in mijn nek om het te dempen, wat me weer laat grinniken. 'Gek.' mompel ik dan zacht grijnzend, zodat niemand het zou horen. Als hij dan eindelijk toch is uitgelachen kijkt hij me aan en kietelt me expres even in mijn zij, waarna ik een sorrt spastische beweging maak en kort in de lach schiet. Als ik me zo beweeg hoor je dat in de schacht en mijn lach galmt er door heen en snel sla ik danmijn hand voor mijn mond. 'Oeps.' mompel ik dan zacht, maar grijns toch weer dan. 'Ik hou ook van jou.' zeg ik dan met een glimlach en voel dan zijn lippen weer kort op de mijne en dan voor ik het weet zit ik op Ian en ligt hij onder mij en ik grinnik even zacht. Ik voel dan weer zijn lippen op de mijne. Mijn benen staan aan weerszijde van Ian's lichaam en ik zit licht op hem en ik ben licht voorover gebogen zodat ik mijn lippen op de zijne kan houden en grijns even kort tegen zijn lippen. Dan voel ik zijn tanden speels in mijn onderlip en ik grijns en doe hetzelfde bij hem. Dan voel ik zijn lippen in mijn nek, waar hij dan drie kusjes drukt en ik hem mijn ogen genietend gesoten. Dan kijk ik hem toch weer aan en hij speelt met een plukje haar en ik grinnik weer even zacht. 'Maar ook weer gevaarlijk, want je hoort alles en dan vinden ze ons wel makkelijk.' zeg ik dan grijnzend en zacht in zijn oor en bijt dan zacht in zijn oorlel en kijk hem dan weer met een speelse blik aan. Dan voel ik weer zijn lippen in mijn nek en als hij een zuigzoen zet kreun ik zacht en laat dan ook mijn handen onder zijn shirt glijden en streel zijn borst en buik plagerig met mijn vingertoppen en nagels terwijl ik hem nog steeds met de ondeugende blik aankijk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day

    Hij mompelt dan een sorry wat ervoor zorgt dat mijn stemming gelijk weer goedgestemd wordt. Hij trekt me tegen zich aan en ik lig gewoon bij hem en een klein glimlachje zit op mijn gezicht. 'Dank je,' zeg ik zachtjes. 'En de volgende keer als je het vraagt krijg je het wel? Oke?' ik druk zachtjes een kusje op zijn kaak en lig dan gewoon bij hem. Ik hou van Josh. Hij is de eerste sinds drie jaar die ik heb toegelaten.


    Joshua Gayle
    Ik glimlach dan toch weer en druk dan zacht even kort mijn lippen tegen haar kruin en leg dan mijn hoofd weer in het kussen. 'Dat hoeft niet hoor, ik kan het nog wel even vol houden.' zeg ik dan met een scheve grijns en ga met een hand zacht door haar haar en trek haar weer goed tegen me aan, gewoon om haar goed warm te houden. 'Ik hou van je.' zeg ik dan zacht en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Mario 'Alex'

    Ik grijnsde terug naar haar.
    "Wacht..." Ik zocht even in de kamer tot ik een pakje krijt had gevonden. (ja, want dûh, dat ligt in iedere kamer he) Ik nam eentje eruit en begon op de grond te tekenen. Ik tekende de plattegrond van dit hele gedoe hier en voornamelijk de omheining.
    Ik tekende een pijl naar een plek waar de omheining maar een meter of 2 groot was.
    "Hier maken we de meeste kans. Ik weet ook precies wanneer de beveiliging daar het minste is. We moeten wel even een camera uitschakelen, maar dat moet wel lukken. Om daar te geraken, moeten we hier het gebouw om, over open terrein, daarna kunnen we even schuilen bij dat gebouw. We moeten dan weer over 200 meter open terrein, het hek over, nog eens 100m voor we kunnen schuilen. We moeten snel en onbevreesd zijn." legde ik uit.


    [Zo, dus ze gingen ontsnappen en dan bleven ze een week weg en dan na een week worden ze weer gevonden of zoiets... XD]

    Charlynn "Charly" Williams
    Ik kijk geconcentreerd naar wat hij tekent en knik bij alles wat hij zegt. 'Let's do this.' mompel ik dan en kijk nog eens naar de plattegrond en ga het hele plan nog eens na en bijt op mijn lip. Dit moet lukken, het moet goed gaan! 'We gaan dit doen.' zeg ik dan streng en kijk Mario aan met een vast besloten blik.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik dacht even na.
    "Niet zoveel..." mompelde ik zacht. Ik had me eigenlijk meer op hem geconcentreerd. Maar natuurlijk had ik wel genoten van zijn handen... Nou, eigenlijk was ik ondertussen wel wat opgewonden geworden...
    Niet dat ik dat zou zeggen. Ik bedoel... nee.
    Ik beet even op mijn lip en glimlachte toen naar hem.

    {ff wat aangepast ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Zo, dus ze gingen ontsnappen en dan bleven ze een week weg en dan na een week worden ze weer gevonden of zoiets... XD]

    Charlynn "Charly" Williams
    Ik kijk geconcentreerd naar wat hij tekent en knik bij alles wat hij zegt. 'Let's do this.' mompel ik dan en kijk nog eens naar de plattegrond en ga het hele plan nog eens na en bijt op mijn lip. Dit moet lukken, het moet goed gaan! 'We gaan dit doen.' zeg ik dan streng en kijk Mario aan met een vast besloten blik.

    Mario 'Alex'
    Ik keek naar haar op en nam haar hele houding in me op. Ze was werkelijk bereid dit te doen...
    Ik knikte. "We gaan dit doen." zei ik ook. Ik stond op, bekeek alles nog voor een laatste keer, al wist ik het al helemaal uit mijn hoofd, en veegde het toen weg. Niemand mocht het vinden voor we weg waren.
    Ik nam haar hand vast en haalde diep adem.
    "Nou, hier gaan we dan." zei ik zacht en kneep even in haar hand, om daarna rustig naar de deur te lopen.

    {jups! ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik dacht even na.
    "Niet zoveel..." mompelde ik zacht. Ik had me eigenlijk meer op hem geconcentreerd. Maar natuurlijk had ik wel genoten van zijn handen... Nou, eigenlijk was ik ondertussen wel wat opgewonden geworden...
    Niet dat ik dat zou zeggen. Ik bedoel... nee.
    Ik beet even op mijn lip en glimlachte toen naar hem.


    Sam
    Ze mompelt zacht niet zo veel en ik kijk naar haar en druk een kusje op haar mondhoek.
    'Niet zoveel is dus wel iets,' lach ik zachtjes en knipoog naar haar. 'Je kan het me best vertellen hoor.'
    Ik streel met mijn hand over haar arm en kijk afwachtend naar haar. Ze mag het me best vertellen, ik zal het voor haar doen. Ik denk even terug aan net. Ze had best wel wat macht over me. Ze dwong me eigenlijk zowat om mijn mond te openen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik haalde mijn schouders opnieuw wat op.
    "Misschien wel ja." zei ik weer zacht. Even tussendoor: haatoproep aan die rode wangen van me. Ik herhaal: haat aan die rode wangen.
    Ik probeerde mijn rode wangen te vergeten door me te concentreren op de warmte die zijn hand via mijn arm door mijn lichaam liet stromen. Niet dat dat eigenlijk veel hielp om mijn blozen te verminderen.


    “To live will be an awfully big adventure.”