• Suggestie :

    Topics uit je ''Mijn Topics.'' verwijderen zodat het wat overzichterlijker wordt.

    JA! Voor! :'D Sommige topics maken dat lijstje inderdaad heel onoverzichtelijk... bij mij, dan toch. Het zou inderdaad een stuk handiger zijn. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beckett schreef:
    Bwaa, opzich niet echt een slecht idee, maar zo noodzakelijk is het nou ook weer niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Al eens voorgesteld, is afgewezen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Al eens voorgesteld, is afgewezen.

    Met welke reden?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    -

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 20:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tadaaa, gevonden: Klik

    De reden was:

    Rutger schreef op 9 juli 2012 - 8:55:
    Technisch is dit niet mogelijk. Mijn Topics zijn gewoon alle topics waarin je actief bent geweest.

    En oh, het zou voor mods ook moeilijker zijn om dingen die jij gepost heb terug te vinden, omdat ze niet meer in jou topic's staan.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 20:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Tadaaa, gevonden: Klik

    De reden was:

    (...)
    En oh, het zou voor mods ook moeilijker zijn om dingen die jij gepost heb terug te vinden, omdat ze niet meer in jou topic's staan.

    Ah, zo. Dan snap ik het. (: Zou het dan ook niet mogelijk zijn om ze (voor jezelf) onzichtbaar te maken? Zodat de mods het wel nog makkelijk kunnen overzien?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ah, zo. Dan snap ik het. (: Zou het dan ook niet mogelijk zijn om ze (voor jezelf) onzichtbaar te maken? Zodat de mods het wel nog makkelijk kunnen overzien?

    Geen idee, daarop zal Rutger moeten antwoorden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.