• jaja, het is inmiddels als bekend dat zelf niall nu tattoo's heeft? ik vind het absoluut NIET erg, zolang ze maar niet op ben saunders gaan lijken. ik heb NIKS tegen ben saunders, maar als ze zo door gaan lopen ze er volgend jaar wel tegenaan.. ik ben de tel kwijt geraakt (: hoeveel en waar hebben ze nou hun tattoo's zitten? ik weet het al niet meer xx (ps: ik ben een directioner.)

    Geeeeeeen idee


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Liam heeft er een nieuwe bij.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Weer een topic...


    Take me to wonderland

    Als ik dat bij moet gaan houden ben ik teveel tijd kwijt. Maar zolang ze het zelf mooi vinden, moeten ze doen wat ze niet laten kunnen want het is hun lichaam. Aan de andere kant, vind ik wel dat ze een beetje over drijven.


    Physics is awesome

    Ben inmiddels ook de tel kwijt bij het aantal topics over de tatoo's.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Eyes schreef:
    Als ik dat bij moet gaan houden ben ik teveel tijd kwijt. Maar zolang ze het zelf mooi vinden, moeten ze doen wat ze niet laten kunnen want het is hun lichaam. Aan de andere kant, vind ik wel dat ze een beetje over drijven.


    vind ik ook hoor, zolang ze het zelf willen.. maar ik vind wel dat achter elke tattoo een betekenis zou moeten zitten.. niet zo van: oh kijk, leuk plaatje! laat ik die tattoeëren! niet dat dat gebeurt trouwens maarjah..

    Deadwish schreef:
    Ben inmiddels ook de tel kwijt bij het aantal topics over de tatoo's.


    haha ik bedoel over het aantal tattoo's van hunzelf

    Magnetron schreef:
    (...)

    haha ik bedoel over het aantal tattoo's van hunzelf

    Weetik. Maaar iedereen maakt er maar topics over. Word dr beetje gek van.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Deadwish schreef:
    (...)
    Weetik. Maaar iedereen maakt er maar topics over. Word dr beetje gek van.


    sorry $: eerlijk gezegt wist ik dat niet.. sorryyy

    Zou hier geen slotje op moeten?
    Er zijn hier al twee topics over..


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Ik had nou nooit verwacht dat jij 1D'er zou zijn :'D Maar oké, hier zijn al genoeg topic's over dus zo goed volg je ze hier nou ook weer niet. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."