• Na de zoveelste nieuwe storing met credits kopen via telefoon en sms, heeft Rutger besloten om deze tijdelijk uit de lucht te halen.

    Sinds deze namiddag kun je deze methode niet meer gebruiken. Dan komt er het volgende te staan: "Deze betaalmethode is momenteel niet mogelijk."

    Wanneer je terug kan werken met telefoon en sms weten we nog niet. We hopen dat jullie zo snel mogelijk opnieuw via telefoon en sms credits kunnen kopen. Voorlopig zullen jullie het moeten doen met de andere betaalmethodes. Rutger is op zoek naar een oplossing.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Pittig. Ik heb er gelukkig nooit last van :'D Gebruik altijd iDeal. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Square schreef:
    Bah. Dat was, zoals een aantal anderen ook al zeggen, de enige manier waarop ik aan credits kon komen. Ik hoop dat het snel weer opgelost kan worden. (no_chears)


    Take me to wonderland

    Silverlance schreef:
    Hm jammer, geen credits meer dus. :\


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Silverlance schreef:
    Hm jammer, geen credits meer dus. :\


    and thats what makes you beautiful ♡

    Dat wordt dus even geen goldenmembership D:
    Hoop dat het snel weer terug is want dat was de enige manier waarop ik het kon doen zonder dat mijn ouders het wisten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Weten jullie al wanneer we weer gebruik kunnen maken van deze methodes? aangezien ik ook alleen maar sms voor credits x3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik wil weer GM. :cccc
    Even alle RPG's weer uit mijn Actieve Topics bannen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Damnn.. zo kom k niet meer aan mijn credits :( Dit sucks, vind snel oplossing please! x


    ~Dont judge your Beloved ones, by Stories you hear from Others <3

    Q loopt nu een hoop geld mis :') Dan maar via iDeal, ondanks dat ik dat echt niet toff vind.


    To infinity and beyond •

    Nu maar hopen dat Rutger het snel opgelost krijgt;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gipsy schreef:
    Dat wordt dus even geen goldenmembership D:
    Hoop dat het snel weer terug is want dat was de enige manier waarop ik het kon doen zonder dat mijn ouders het wisten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jammer, dat is voor mij de enige manier om aan credits te komen, aangezien ik geen bankrekening heb...


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose

    Natuurlijk net nu mijn GM was afgelopen
    Nu kan ik geen credits meer kopen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zo loopt Rutger een hoop geld mis...
    Mja. Hij zal vast zijn best wel doen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Is er al weer nieuws?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus