• Na de zoveelste nieuwe storing met credits kopen via telefoon en sms, heeft Rutger besloten om deze tijdelijk uit de lucht te halen.

    Sinds deze namiddag kun je deze methode niet meer gebruiken. Dan komt er het volgende te staan: "Deze betaalmethode is momenteel niet mogelijk."

    Wanneer je terug kan werken met telefoon en sms weten we nog niet. We hopen dat jullie zo snel mogelijk opnieuw via telefoon en sms credits kunnen kopen. Voorlopig zullen jullie het moeten doen met de andere betaalmethodes. Rutger is op zoek naar een oplossing.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Helaas, volgens mij was dit de meest makkelijke manier om aan credits te komen. Wel ja, dan misschien ooit eens iets anders proberen.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dat was voor mij de enige manier om aan credits te komen, aangezien ik niet kan internetbankieren. Zal ik dan toch maar moeten aanvragen.


    Take risks and conquer your fears.

    Memoria schreef:
    Helaas, volgens mij was dit de meest makkelijke manier om aan credits te komen. Wel ja, dan misschien ooit eens iets anders proberen.(:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee, daar gaat m'n enige manier. (no_chears)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bah. Dat was, zoals een aantal anderen ook al zeggen, de enige manier waarop ik aan credits kon komen. Ik hoop dat het snel weer opgelost kan worden. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nooooo! D:
    Bij mij doet ie 't altijd wel. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hopelijk vind Rutger hiervoor snel een oplossing.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    NOI schreef:
    Nee, daar gaat m'n enige manier.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    NOI schreef:
    Nee, daar gaat m'n enige manier. (no_chears)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Daar gaat de enige manier om credits te bemachtigen...


    26 - 02 - '16

    Geen GM dus voorlopig..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Hm jammer, geen credits meer dus. :\

    Memoria schreef:
    Helaas, volgens mij was dit de meest makkelijke manier om aan credits te komen. Wel ja, dan misschien ooit eens iets anders proberen.(:


    •*• Lululu •*•

    NOI schreef:
    Nee, daar gaat m'n enige manier. (no_chears)

    Silverlance schreef:
    Hm jammer, geen credits meer dus. :\


    Pretty is just a pretty word.