• Hey,
    Ik wil graag extensions voor langer haar. Een paar dagen geleden zijn mijn vriendin en ik bij kappers gaan vragen. Eerst bij een gewone kapper maar ze hadden het daar niet. Het meisje die ons hielp zei wel dat je het bij een afrokapper kan doen ofzo. Ze noemde er eentje en zei dat ze daar goede verhalen over had gehoord. En dat ze daar met weave werken. Dus we zijn daar naar toe gegaan. Die man zei dat het 65 euro kost voor je hele haar en dan ook echt haar. Maar klopt dat wel? Want ik heb gehoord dat het altijd veel duurder is. En is weave slecht voor je haar of valt dat wel mee?

    xxx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 19:06 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    65 euro lijkt me inderdaad wat weinig. En extensions zijn sowieso heel slecht voor je haar. Een vriendin van mij heeft dat ook eens gedaan en toen ze er weer uit gingen was haar haar heel dun en slap geworden.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Voor 65 euro denk ik niet dat je echt goede extensions kunt krijgen? Waarschijnlijk zijn het gewoon clips die je zelf in je haar kan klikken, dus die zie je heel vaak.
    Als je echte extensions die blijven zitten en niet schadelijk zijn voor je haar kosten al snel 300 euro. Een vriendin van mij had dit en dan worden de extensions met ringetjes vastgemaakt in je haar. Het doet twee dagen pijn, maar is niet schadelijk voor je haar en je ziet het niet.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Voor 65 euro denk ik niet dat je echt goede extensions kunt krijgen? Waarschijnlijk zijn het gewoon clips die je zelf in je haar kan klikken, dus die zie je heel vaak.
    Als je echte extensions die blijven zitten en niet schadelijk zijn voor je haar kosten al snel 300 euro. Een vriendin van mij had dit en dan worden de extensions met ringetjes vastgemaakt in je haar. Het doet twee dagen pijn, maar is niet schadelijk voor je haar en je ziet het niet.


    To infinity and beyond •

    Amused schreef:
    Voor 65 euro denk ik niet dat je echt goede extensions kunt krijgen? Waarschijnlijk zijn het gewoon clips die je zelf in je haar kan klikken, dus die zie je heel vaak.
    Als je echte extensions die blijven zitten en niet schadelijk zijn voor je haar kosten al snel 300 euro. Een vriendin van mij had dit en dan worden de extensions met ringetjes vastgemaakt in je haar. Het doet twee dagen pijn, maar is niet schadelijk voor je haar en je ziet het niet.


    26 - 02 - '16

    ik was 350 euro kwijt voor 50 extantions met dezelfde lengte als mijn eigen haar (net tot mijn borsten) en dat waren fel gekleurde, dus nog niet eens om het haar te verlengen. 65 euro is dus inderdaad wel heel erg weinig, en waarschijnlijk ook niet van echt haar.