• Hey,
    Ik doe een opleiding voor Media vromgever, AVV. Het is dus mijn opleiding om videos te maken en te editen.
    Nu bedacht ik me dat veel van jullie trailers willen voor jullie verhalen, maar dat zelf niet (goed genoeg) kunnen.
    Bij deze bied ik aan om voor jullie trailers te maken.
    Ik weet niet hoeveel van jullie me gaan vragen te maken dus heb ik als volgt dit bedacht:
    De gene die mij de meeste credits bied, die word als eerste gemaakt.
    Mensen zonder credits komen ook aan de beurt, maar wel later.
    Ik maak trailers voor bijna alle soorten verhalen.

    xxx Reece

    Hier is een voorbeeld van de aan trailer die ik heb gemaakt (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Sometimes in order to succeed, you gotta be wanting to fail." - Ryan Dungey

    Zet mij maar op de wachtlijst , heb geen credits :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    3 Topics niet een beetje overdreven?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    CallYouOut schreef:
    3 Topics niet een beetje overdreven?


    Je weet nooit waar mensen kijken, toch? (:


    "Sometimes in order to succeed, you gotta be wanting to fail." - Ryan Dungey

    Verplaatst naar creativiteit. Gelieve de volgende keer niet nogmaals 3 topics aan te maken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    CallYouOut schreef:
    3 Topics niet een beetje overdreven?


    The soul needs autumn.

    Reece schreef:
    (...)

    Je weet nooit waar mensen kijken, toch? (:


    Dan snap ik toch niet helemaal waarom je hem in het 1D forum hebt gezet.

    Maar het is toch de bedoeling dat degene die de trailer willen stukjes film en een nummer/liedje uit kiezen etc? Want ik zit er wel over na te denken om een trailer te laten maken.


    Physics is awesome

    Yoda schreef:
    Verplaatst naar creativiteit. Gelieve de volgende keer niet nogmaals 3 topics aan te maken.


    't spijt me, ik wist dit niet. Ik zal er volgende keer rekening mee houden (:


    "Sometimes in order to succeed, you gotta be wanting to fail." - Ryan Dungey

    Eyes schreef:
    (...)

    ...

    Maar het is toch de bedoeling dat degene die de trailer willen stukjes film en een nummer/liedje uit kiezen etc? Want ik zit er wel over na te denken om een trailer te laten maken.


    Ja, dat is wel het makkelijkst. (:
    xxx Reece


    "Sometimes in order to succeed, you gotta be wanting to fail." - Ryan Dungey

    Ik heb geloof ik 3 credits, en ik hoop dat ik binnen kort beltegoed krijg zodat ik meer credits heb.. Is 3 credits goed??
    XXxx.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Clonmel schreef:
    Ik heb geloof ik 3 credits, en ik hoop dat ik binnen kort beltegoed krijg zodat ik meer credits heb.. Is 3 credits goed??
    XXxx.


    Ja hoor!
    Stuur maar een PB met je "opdracht" (:

    xxx Reece


    "Sometimes in order to succeed, you gotta be wanting to fail." - Ryan Dungey

    Yeh, ik zal filmpje's op zoeken, en de beschrijven van de strory naar je sturen, ik weet niet of ik vandaag nog alle filmpjes heb gevonden hoor! Maar thanks dat je er een wil maken (:

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 17:11 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    De naam van het verhaal: Skyfall
    Hoofdpersonen: June Horan (in het begin van het verhaal is het Jackson)
    Eventuele plaatjes of youtube filmpjes:
    1.
    2.
    Het liefst wil ik ook graag dat Justin Bieber en Niall Horan er in voor komen
    Samenvatting: June is een vrolijk en een erg koppig meisje. Al jaren lang woont ze bij haar oom en neef. Ze hadden haar verteld dat haar ouders zijn omgekomen bij een ongeval. Maar haar vriendinnen geloven dat niet, en al hele maal niet wanneer Niall op twitter heeft geplaads dat hij een tweeling zus heeft. June, die altijd al koppig is geweest, en dit niet gelooft laat haar eigen mening zien en stort zich op haar muziek. Zo word haar eerste nummer; Call me maybe een wereld hit, doordat ze is ontdekt door dé Justin Bieber. Langzamer hand gelooft June dat Niall gelijk heeft, en zo stapt ze in een totaal andere wereld.
    Eventuele soundtrack: Deze of Deze
    Gebruikersnaam erbij: liever niet.
    Extra informatie die belangrijk kan zijn: Waarschijnlijk gaat June op het einde dood.
    Bekende personen die je eventueel in je filmpje wilt: Niall Horan, Justin Bieber en Allison van Pretty Little Lairs - de hoofdpersoon.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Download je van Youtube?

    PINKSKY schreef:
    Download je van Youtube?


    Meestal wel, maar dat zet ik er ook bij als ik het doe (: x


    "Sometimes in order to succeed, you gotta be wanting to fail." - Ryan Dungey

    Clonmel schreef:
    De naam van het verhaal: Skyfall ...


    Bedankt! Ik ga zo snel mogelijk starten ermee! (:


    "Sometimes in order to succeed, you gotta be wanting to fail." - Ryan Dungey