• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

    Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 21:34 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Als Cath terug on is en er is nog geen Liam dan neem ik hem ;3

    Ik ben on, en je mag Liam hebben. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    Alrightt, dan ga ik hem invullen dan kunnen we beginnen -of toch bijna als ik me niet vergis-

    Ik moet nog van IrishCharm de rol van Niall hebben en van LameBrain het meisje. :3 En van jou Liam dan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam:Sonny Mabel Puckerman
    Leeftijd: 17 |03|03|1995
    Karakter:Sonny is een meisje wat je echt moet kennen.
    Ze word gezien als een spontaan en vrolijk iemand en dat is ook absoluut waar. Ze staat goed in het leven en heeft eigenlijk niet veel te klagen.
    Ze is enorm spontaan en bijdehand iets waardoor ze snel vrienden maakt, maar ook vijanden.
    Het is iemand die je liefhebt of haat.
    Het lijkt vaak of Sonny totaal geen zorgen aan haar hoofd heeft, maar ze zit vaker met zichzelf in de knoop als het lijkt.
    Sonny is iemand die wil dat iedereen haar mag, maar niet heel de wereld kan je liefhebben.
    Ze is een echte flapuit en zegt dus meteen het eerste wat in haar opkomt. Iets wat niet altijd goed terechtkomt.
    Hierdoor heeft ze toch redelijk vaak ruzie, en roept ze dingen waar ze later meteen spijt van heeft. Het is alleen niet zo dat ze snel sorry zecht.
    Hoe erg het haar ook spijt, meestal houd ze net zolang voet bij stuk, totdat ze breek.
    Uiterlijk:



    Extra:Sonny komt uit een adoptie gezin en heeft 2 vaders en 3 oudere en 2 jongere broertjes. Ze is dus het enige meisje thuis, maar ze weet zich goed staande te houden tussen al de mannelijke hormonen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik maak zometeen Liam ;p

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 18:44 ]

    yay we kunnen bijna beginnen (dance)


    Do what people say you can't.


    Naam: Liam James Payne.
    Leeftijd: 19 jaar.
    Karakter: Liam heeft niet veel slechte kanten. Niet als in zo goed als geen, of je moet al heel goed denken om te weten wat de slechte kanten van zijn karakter zijn. Hij kan met alles lachen en zal altijd meespelen in het grapje dat je maakte. Je kan altijd terecht bij hem als je wil praten of als je een probleem nodig hebt. Liam is bezorgd en het beste hoe je hem kan omschrijven is het vaderlijke type. Hij kan niet liegen en houdt er dan ook niet van als andere mensen van hem vragen om mee te liegen. Hij zal je helpen, maar uiteindelijk zal je toch echt zelf de waarheid moeten zeggen of hij doet het. Verder is hij altijd in voor een feestje, maar zal hij wel de bob zijn, al wil hij af en toe ook wel eens drinken. Liam kan niet boos worden op iemand, laat staan boos blijven. Als je hem pijn doet, dan zal hij een soort van in zichzelf roepen om daarna weer rustig en zijn rustige, vrolijke zelve zijn.
    Uiterlijk:


    Extra: Liam heeft een paar tattoo's. Zo heeft hij zwarte pijlen op zijn rechterarm, een quote op zijn linkerarm en ook een zinnetje op zijn linkerhand.

    Eerste topic.

    Depay is vanavond weg, dus ik wil vragen om niet als een sneltrein te gaan schrijven. Het mag natuurlijk wel vlotjes gaan, maar blijf wel een beetje rustig en geen raket. Als er iemand dan eens weg is dan hoeft zij geen tien pagina's bij te lezen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Niall james Horan
    Leeftijd: 19 jaar
    Karakter: Niall horan is een hele spontane, vriendelijke jongen. Hij is iemand dat met iedereen kan praten over vanalles. Hij is heel luid, maar toch kan hij ook goed naar je luisteren en zal je altijd beschermen tegen anderen. Hij geeft heel graag knuffels, mensen zeggen dat hij de beste knuffels geeft. Wat zeker niet mag vergeten worden, is dat hij graag eet en dus ook veel eet. Toch is hij slank gebouwd. Niall is ook wel altijd in voor een feestje, maar toch zit hij liever lui thuis voor de tv.
    Uiterlijk:


    Extra: -


    Take me to wonderland