• Curlies

    De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 --
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 --
    Louis William Tomlinson - Agent 002 --
    Liam James Payne - Agent 008 -- SateGoddess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Camilla Safyrah Zodian xClove
    - Scarlett Lyn Petronella DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep
    -

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies

    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 12:58 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Snap ik. Slaap lekker!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Koppijn , ben nog ziek. Trusten.. Ik ga morgen alles uitwerken als ik tijd heb.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Haast je niet]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [?! okay, heb een half topic gemist en snap er helemaal niks meer van. Kan iemand me uitleggen wat er allemaal is gebeurd? ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xClove schreef:
    [?! okay, heb een half topic gemist en snap er helemaal niks meer van. Kan iemand me uitleggen wat er allemaal is gebeurd? ]


    (Er was een hele discussie uitgebroken, en er zijn een paar mensen die zich hebben uitgeschreven. We gaan nu helemaal opnieuw proberen )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Wel, we gaan opnieuw beginnen dus veel heb je niet gemist.]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Mag mijn naam weer achter Nialler misschien? :3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ALs ik mag,zou ik dan graag 1 van de meiden willen reserveren


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Wooooow wat is hier gebeurd? Ik ga een avondje stappen en opeens is er een nieuw topic dat half vol is en gaan we opnieuw beginnen?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Wooooow wat is hier gebeurd? Ik ga een avondje stappen en opeens is er een nieuw topic dat half vol is en gaan we opnieuw beginnen?)


    [Blijkbaar. Dat had ik dus ook, en dit topic staat op een paar reacties na helemaal vol met off-topic. Charabella heeft superkrachten ofzo gekregen, er zijn drie overgelopen dacht ik, en heel veel hebben zich uitgeschreven. Het enige wat ik sws weet, is dat we overnieuw gaan. ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Dat is wel beter, want no offence, maar het werd echt super vaag. Ik bedoel, geheim agenten zijn het grootste gedeelte van de tijd 'geheim' en komen niet om de vijf seconden vast te zitten, zonder dat ze iets kunnen doen. En die meiden waren wel heel snel opeens allemaal lief en schattig :') )


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik weet , ik weet. Het is vaag uitgelopen :') maar vanavond ga ik alles regelen. Nu wil ik een rustig dagje achter de tv xd)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [-]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 13:34 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Curlies schreef:
    (Ik weet , ik weet. Het is vaag uitgelopen :') maar vanavond ga ik alles regelen. Nu wil ik een rustig dagje achter de tv xd)


    (Oké, dan is het misschien handig dat ik meld dat ik vanavond naar vrijdansen ben en morgen naar Wicked ga, dus dan zal ik in het begin weinig online zijn, maar volgende week heb ik verkort rooster, dus dan heb ik alle tijd c; )


    Happy Birthday my Potter!

    [WICKED? Neem mij meeeee :< -Springt in hutkoffer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."