• Curlies

    De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 --
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 --
    Louis William Tomlinson - Agent 002 --
    Liam James Payne - Agent 008 -- SateGoddess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Camilla Safyrah Zodian xClove
    - Scarlett Lyn Petronella DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep
    -

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies

    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 12:58 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lifeisajoke schreef:

    [Dus nu is ze ook al spiderman ofzo ? ;s]


    [Idd, whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Neejoh, stiekem ben ik hier diegene we onrealistisch bezig is XD. Maar ja, ze is spiderman. Nee geintje, ze heeft geleerd dat ze haar pijn moet negeren en goed kan klimmen. Maar als je d'r een ram op d'r bek geeft dan is ze wel even uitgeschakeld]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Is stiekem een meisje]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    [Neejoh, stiekem ben ik hier diegene we onrealistisch bezig is XD. Maar ja, ze is spiderman. Nee geintje, ze heeft geleerd dat ze haar pijn moet negeren en goed kan klimmen. Maar als je d'r een ram op d'r bek geeft dan is ze wel even uitgeschakeld]


    [Hoe goed je ook kan klimmen, je kan niet gewoon via een vlakke muur over het plafond naar iemand toekruipen ... Maargoed, ik ga hier niet verder op in aangezien ik hier toch weer de irritante ga worden.]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:43 ]

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Zeg maar Naomi. (; ]


    (Sure. (: Ik luister ook naar Cath. Zo kan iedereen me noemen trouwens.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ja, sorry hoor... Maar volgens mij ga je nu gewoon met opzet zo onrealistisch doen. Als je het allemaal toch zo goed kan doe je het toch alleen. Nog een vliegende eenhoorn erbij en het plaatje is compleet. Ik heb hier geen zin meer in...
    Ik irriteer me mateloos aan dat onrealistische en overheersende gedrag. En ik noem geen namen, want de mensen waarover ik spreek weten dat zelf net zo goed. En ja, ik heb het over meerderen. Succes met Spiderman, Superman en Batgirl erbij, maar dan had je moeten meedoen aan een superhelden RPG.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Charabella Aidenn Borges

    'Een hopeloze poging van me, maar oke. En sinds wanneer ben ik een jongen?' vroeg ik aan Scarlett, waarna ik de revolver weghaalde. Ik viel neer omdat ik nogsteeds niet bepaald goed kon staan en dus bleef ik zitten. Ik rolde naar de andere kant en ging zitten. 'Oke, dat werkte niet' zuchtte ik en ik richtte mijn revolver op Joanne. 'Soms ben ik wanhopig, weet je. Maar ik kan ook weer slim zijn' gniffelde ik als een klein kind.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hmmm, wat ga ik antwoorden...

    Liam Payne
    'Louis!' Shit, naam gezegd. Niet zo slim. Nu hij zijn geweer op het meisje haar nek drukt, kom ik langzaam dichterbij staan. 'Ik weet dan misschien je redenen niet, maar jij weet de onze ook niet. Daarbij snap ik niet waarom je doel dan MI6-agenten is, die doen niks verkeerd.' Genoeg gepraat, meer tijd voor actie. Ik schopte met mijn voet tegen het geweer in haar handen, zodat het nu naar boven was gericht en niet meer op mijn vriend. 'Schiet!' Waarom ik het zelf niet deed? Ik was misschien gewoon te schijterig, dat durfde ik best toe te geven. Aan mezelf in ieder geval, je zou het me niet hardop horen zeggen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [-_-. Ja tuurlijk, ik doe expres zo omdat ik er niks kan doen dat ik zo onrealistisch ben. En hoe moet ik nou weten dat het een vlak plafond is, misschien hingen er wel dingen aan]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik snap het, ik ben ongewenst, onrealistisch en opvliegend. Maar sinds wanneer is een RPG realistisch? Dat kan toch ook niet in het echt? Of wel soms?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Het is dat ik sommige mensen hier niet wil laten vallen...)

    Louis William Tomlinson.

    (Kut. Wacht even. ;s)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:50 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Aangezien ik er volgende week bijna niet ben heb ik mij bij dit RPG uitgeschreven. Het gaat egwoon te snel en als ik weer op Q zal zijn volg ik toch niet meer. Veel geluk verder.]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Schrijf mij ook maar uit. Mijn redenen zijn al eerder genoemd. Sorry Cath en Naïs! Succes verder. x]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Ja, fuck... Nu begin ik me hier alleen te voelen...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp