• Curlies

De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.

Rollen :

De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 --
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 --
    Louis William Tomlinson - Agent 002 --
    Liam James Payne - Agent 008 -- SateGoddess

Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Camilla Safyrah Zodian xClove
    - Scarlett Lyn Petronella DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep
    -

Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies

Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.

© Gebaseerd op de James Bond series
    ©Curlies

[ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 12:58 ]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

[Fijn, nu voel ik me nog steeds als een van de redenen...]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

[Ik schrijf me niet uit. Ik mag wel onrealistisch zijn, dom, raar, overdreven, opvliegend, niet oplettend en dat soort dingen, maar ik wil tenminste nog proberen samen te werken. En ik plaats van dat ze tips geven gaan ze me uitkafferen]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

DreamWishes schreef:
    [Fijn, nu voel ik me nog steeds als een van de redenen...]

(Het is echt niet jouw schuld! Ik verzeker je dat het niet aan jou ligt. Ik heb in ieder geval geen probleem met je. :3)

Reading a good book is like taking a journey.

Eenhoornpoep schreef:
    [Ik schrijf me niet uit. Ik mag wel onrealistisch zijn, dom, raar, overdreven, opvliegend, niet oplettend en dat soort dingen, maar ik wil tenminste nog proberen samen te werken. En ik plaats van dat ze tips geven gaan ze me uitkafferen]

[Hoe kunnen we nu tips geven over hoe je realistisch moet zijn ?! Volgens mij moeten mensen nog steeds dat onderscheid zelf kunnen maken ... En trouwens, dat hele gedoe over dat deze RPG niet realistisch is omdat het nooit in het echt kan gebeuren, dat is geen excuus om meteen een superheld van je personage te gaan maken. Ja, wees nu maar boos op mij, maar ik zeg gewoon wat meerder mensen denken.]

[You make me happy. Maar wat gaan we nu doen, nu de helft stopt...]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

(het is nu ook wel zo,dat het net bijna tijdens de examenperiode is voor sommigen en als alles veel te rap gaat,ben je niet meer mee.Ik heb dat ook vaak,maar probeer zoveelmogelijk in te halen :s )

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

CxStylinson schreef:
    (...)

(Het is echt niet jouw schuld! Ik verzeker je dat het niet aan jou ligt. Ik heb in ieder geval geen probleem met je. :3)

Hier ben ik het mee eens! Echt waar!

En ik weet het niet meer...

[ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:58 ]

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Eenhoornpoep schreef:

(Hoho! Volgens mij hebben Depay en ik je wel degelijk tips gegeven in het andere topic! Ga nu alsjeblieft geen illusies maken. En je zegt samenwerken? Volgens mij doet Charabella bijna alles alleen... Als je denkt dat ik niet probeer samen te werken, want zo lees ik dat, heb je het compleet mis... Volgens mij ben ik hier twintig keer mijn stukje aan het aanpassen omdat er weer iets bij is gekomen.)

Reading a good book is like taking a journey.

[Ik heb besloten dat ik mij toch niet uitschrijf en dat ik het nog even wil proberen. Sorry voor het ongemak.]

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Dan schrijf ik me maar in als Niall :]. Ik heb alle topic's doorgelezen, ook het rollentopic, en Eenhoornpoep, ik vind dat je er niks aan kunt doen. Ik ben goed in het ontcijferen van iemand zijn karakter, en ik heb je profiel doorgelezen. Volgensmij probeer je ook het leuk te houden ondanks dat je nog niet zoveel ervaring hebt. Voor mijn part vind ik het heel kinderachtig dat mensen zich daarom uitschrijven, maar oke.

De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

Of als Louis, ook goed (flower)

[Dus kan ik met Niall invallen?]

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Ik moet me er niet mee bemoeien, maar ik zeg nu ook niet dat het aan de anderen ligt. Hun hebben ook wel gelijk, maar als nog. Kunnen jullie het niet gewoon weer gezellig opbouwen en er niet over praten? Als iemand wat onrealistisch doet kan je dat ook aardig zeggen en niet iemand meteen als dramaqueen beschouwen.

Whoh, waar komt die opeens vandaan?

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Uit het niets:Y)