• Heey

    Ik zoek een zangmaat die met mij af en toe duets wil zingen en evt wil posten op youtube ! Ik zing het meeste classical crossover liedjes. Zoals The Prayer , Panis Angelicus , Pie Jesu, I dreamed a dream, maar ook " Skyscraper, Don't you remember " etc hahahaa. Ik heb geen zangles maar ook daarom is een zangmaat leuk omdat je dan kan leren van elkaar !

    Dit ben ik :

    http://www.youtube.com/watch?v=beoy4R28H78

    Iemand die het ziet zitten haha ?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 23:25 ]

    Je kan zo mooi zingen he c:
    We hebben niet bepaald dezelfde muziekstijl en mijn stem past niet bij de jouwe, maar anders had het me leuk geleken :3.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:11 ]


    i put the fun in funeral

    Jij kan mooi zingen :3 Het is alleen niet mijn stijl en ik woon waaarschijnlijk toch ver weg.

    Wow, I seriously cried while listening. Echt zo mooi! Je hebt echt zo'n mooie musical stem! Moet je echt wat mee gaan doen later! Je komt er wel, for sure. <3 Ik kan zelf niet zo goed zingen, ik kan alleen piano spelen haha. Als ik goed kon zingen wilde ik zeker met je duets zingen. <3 Succes! x


    The sun will rise and we will try again.

    Dankjewel :) het is alleen niet zo makkelijk om iemand te vinden :(

    Dat sneeuwwitje. Geweldig $
    En je zit niet op zangles? Whut? Geweldig ;3
    Was jij niet dat meisje die mee deed aan een zangwedstrijd? Hoe is dat afgelopen?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik kan echt niet zingen lol.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    GIBBEH schreef:
    Ik kan echt niet zingen lol.


    Hahah :"D Klopt GIBBEH aka Kim is een ramp. xd


    Pretty is just a pretty word.