• Ik zag net de trailer van City of Bones en kan echt niet wachten totdat die in de bioscoop draait. Helaas is dat pas 23 augustus in de VS, dus hier zal het wel nog later zijn (no_chears)

    Anyway, wat vinden jullie ervan :') ?



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil hem heel erg graag zien... Ik vind Clary heel goed gecast maar ik weet niet wat ze dachten toen ze iemand voor Jace zochten, hij ziet er niet Jacerig uit...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Ik heb dat boek liggen in het Nederlands (met de kut vertaling hahah) en zou hem nog wel willen lezen, maar dan eigenlijk in het Engels. Maar de trailer ziet er wel goed uit hahah


    As travars

    Theep schreef:
    Ik wil hem heel erg graag zien... Ik vind Clary heel goed gecast maar ik weet niet wat ze dachten toen ze iemand voor Jace zochten, hij ziet er niet Jacerig uit...


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Jamie Campbell Bower ziet er echt geweldig uit als Jace Wayland en Robert Sheehan is echt de perfecte Simon Lewis! Ik ben zo beniewd naar de film!


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Ik kan niet wachten tot de film. Jace is minder knap dan verwacht, al vind ik Jamie wel erg echt als een Jace uitzien. En dat Jonathan Rhys Meyers meespeelt is ook een groot voordeel (:


    Take risks and conquer your fears.

    ik kan niet wachten. ben nu de boeken aan het lezen. prachtig. wordt een top film.


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Howe schreef:
    Jamie Campbell Bower ziet er echt geweldig uit als Jace Wayland en Robert Sheehan is echt de perfecte Simon Lewis! Ik ben zo beniewd naar de film!


    eindelijk iemand die het met me eens is.


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    underworld95 schreef:
    (...)

    eindelijk iemand die het met me eens is.


    Haha, ja! Ik merk het ook dat veel mensen wat tegen hem zijn, maar voor het laatst was er op twitter een trent waar ze zeiden dat ze zo blij waren dat Jamie Jace ging spelen! (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    De trailer ziet er heeel gaaf uit. Ik moet de boeken nog lezen, maar ik hoor van iedereen dat de vertalingen kut zijn, dus
    dat wordt m in het Engels :D


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    Grappig dat dit topic net nu weer omhoog wordt geschopt, want ik heb net vanmiddag nog een heel lang stuk gelezen over Cassandra Clare/Claire en de rellen in het HP fandom die ontstonden toen ze in 2001 van fanfiction.net werd geschopt omdat ze in haar fanfics citaten of zelfs volledige passages had overgenomen uit een hele rij series en boeken, zonder ooit de bron aan te geven. Met andere woorden, ze pleegde toen plagiaat, en als ik het goed begrijp heeft ze ook wat niet al te aardige dingen tegen bepaalde mensen gezegd.

    Maar goed, de boekenserie of film kunnen verder wel heel erg goed zijn, want ik had er tot vandaag nog nooit van gehoord. Ik ben blij voor de mensen die er blij mee zijn. Het is alleen een beetje jammer dat ik ze nu waarschijnlijk niet meer zal kunnen lezen zonder vooroordelen. :')

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 22:17 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hood schreef:
    (...)

    Haha, ja! Ik merk het ook dat veel mensen wat tegen hem zijn, maar voor het laatst was er op twitter een trent waar ze zeiden dat ze zo blij waren dat Jamie Jace ging spelen! (:



    top. hij is gewoon perfect


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    I'm going to absolutely hate it... Sorry, maar alleen Magnus Bane en Simon zien er redelijk uit. (Als in, close to how they were in the book.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb de trailer al eens eerder gezien. Het lijkt me best een leuke film. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.