• De Hungergames is dit jaar omgetoverd naar the Mirror Games. De arena is een doolhof, van glas, spiegels en nog veel meer. Er zijn vele geheime vallen, mutilanten, en dit jaar twee hoorns: een hoorn des overvloeds met wapens, en een hoorn des overvloeds met medicijnen, water, voedsel, enzovoort. Omdat dit de 100e hungergames zijn, zijn er ook meer aanpassingen gedaan. Je vormt een team met je districtgenoot, en kan ook met hem/haar overleven. Deze kunnen niet verder uit elkaar dan een kilometer, omdat ze dan door een kracht van het capitool terug worden getrokken naar elkaar toe.
    (ben niet de beste in intro's)

    Invullen
    District:
    Naam:
    Leeftijd (ook jongere tributen):
    Karakter (niet verplicht, mag ook in RPG):
    Uiterlijk:
    Sterke kanten:
    Slechte kanten:
    Extra:


    (bovenste is jongen, onderste is meisje)
    District 1 [Luxeproducten capitol]:
    - Finn AddamsNyan
    - sweetteen

    District 2 [Wapens en vredesbewakers]:
    - Dennis Jamie Davids || SateGoddess
    - Camille Ginger Wright ||xClove

    District 3 [Technologie]:
    -
    - Myra Black || Ronja10

    District 4 [Visserij]:
    -David Matthew Bluesalt || CatnipFire
    - Vivian Seabell || MEchellexx

    District 5 [Medisch onderzoek]:
    -
    -

    District 6 [DNA-manipulaties en mutaties]:
    -
    -Amethyst Constantinova || Material

    District 7 [Hout]:
    -
    - Louisa Ariana Green || nynkuu

    District 8 [Textiel]:
    -
    - January Sheleigh 'Leigh' Hastings || Contostavlos

    District 9 [Industrie]:
    -
    -

    District 10 [Vee]:
    -
    - Layla Mick || Firebolt

    District 11 [Landbouw]:
    - Nick Rodrigues || Nyan
    -

    District 12 [Steenkool]:
    -
    - AnneMalik

    Regels:
    -Minimaal 5 zinnen.
    - Geen Mary-Sue's
    - OOC tussen haakjes () [] {}
    - Naam en district boven post
    - Vanwege het overvloed aan meisjes alleen maar een meisje als je ook een jongen maakt. Reservaties blijven staan.
    - Als iets onduidelijk is, vraag het dan


    Als ik iets vergeten ben word ik daar graag op gecorrigeerd (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 16:12 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Als deze rpg begint, wilt iemand mij dan ff waarschuwen? Dan hoef ik niet telkens in het topic te kijken :3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Is Sam goed?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sam is goed, maar ik zit nu op mijn tablet dus aanpassen wil niet echt. Zal het zsm doen (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Waar beginnen we?
    Hoe doen we het met de sponsoren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb het stukje hierboven nog eens doorgelezen en ik zag dat er nog een jongen bijmoest:
    ]
    District:5
    Naam: Will Jones
    Leeftijd (ook jongere tributen): 16
    Karakter (niet verplicht, mag ook in RPG): Will lijkt op het eerste gezicht niet makkelijk toenaderbaar en ook zeker niet meelevend of aardig, maar als je hem kent of al simpel naar hem toe gaat is het tegendeel bewezen. Ookal is hij best wel aardig soms ook een beetje onhandig, hij weet niet goed hoe hij met anderen hun gevoelens moet omgaan en kan je dus per ongeluk beledigen. Hij heeft een hekel aan moorden en dat is hij dan ook niet van plan.
    Uiterlijk:


    Sterke kanten: Will is sterk en kan goed met messen omgaan. Hij weet veel over het menselijk lichaam en kan je dus al snel vermoorden als hij zou willen, met of zonder wapen. Omdat in zijn district veel medisch onderzoek gedaan wordt, onder andere met planten, weet hij ook wat hij moet gebruiken tegen wonden, en welke giftig zijn of niet. Ook is hij heel sterk. Omdat hij mensen denken dat hij moeilijk benaderbaar is, en hij ook niet het eerste woord zegt, maakt hij weinig vrienden, maar degene die hij heeft, daar zo hij voor door het vuur gaan, dit is een van de weinige manieren om hem te laten moorden, alleen voor zijn vrienden, zelfs niet voor zichzelf.
    Slechte kanten:Zoals hierboven staat kan hij al snel mensen vermoorden, maar dat wil hij juist niet. Will heeft een hekel aan moorden en dat gaat hij dan ook niet doen heeft hij zichzelf belooft. Er is maar één manier om dat voor elkaar te krijgen bij hem: zijn vrienden in gevaar brengen. Ook kan hij niet met andere wapens dan met messen omgaan en kan helemaal niet zwemmen.
    Extra: Will kan niet met gevoelens omgaan. Niet met die van zichzelf, en niet met die van iemand ander. Hij is hierdoor snel op zijn tenen getrapt en dan moet hij even afkoelen van zichzelf omdat hij anders woede uitbarstingen krijgt. Hij krijgt ze niet vaak omdat hij dus telkens afkoelt, maar als het gebeurd dan ben je nog niet jarig.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 7:25 ]

    xClove schreef:
    vind haar nu goed (:

    (Sorry als ik zeur, maar ze lijkt nu best wel op Camille )


    Ja, dat klopt, maar ik heb eigenlijk alleen dat 'alles' naar messen verandert, en voor de rest was ik eerder met plaatsen. :)
    Niet aanvallend maar dat lijkt me dan toch raar als ik hem aan moet passen ;)

    Ik wil de jongen van district 12 reserveren


    Spoiler alert: you will save yourself

    Clove als je wil,wil ik wel tributen maken die sneuvelen in het bloedbad :3 (verveel me toch)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    WOAH. iedere reservatie is goed, en ik werk het zsm bij (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    District 5 (lol geluksgetal)
    Naam: Faun Xavier
    Leeftijd: 14
    Karakter: Ze is lijkt misschien niet dapper en eigenlijk is ze dat ook niet erg maar voor iets dat belangrijk voor haar is zal ze vechten, Ook wil ze zich graag bewijzen.
    Uiterlijk:


    Sterke kanten: Ze geeft niet snel op, Ze toont niet snel genade, Ze vecht tot het einde ookal betekent dat haar dood
    Slechte kanten: Ze kan niet tegen alleen zijn, ze is bang in het donker, ze wil geen mensen pijndoen, ze is erg verlegen
    Extra: Ze gebruikt Pijl en Boog maar ook werp messen(en dolken)

    euhm jeej?

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 18:43 ]


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    @xPumkin, ik weet niet of je de beginpost hebt doorgelezen, maar je mag geen meisje meer als je geen jongen aanmaakt. het is dus of jongen&meisje, of jongen, of niet.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    0o7 schreef:
    District: 3
    Naam: Sam Cooper Thomas
    Leeftijd: 17
    Karakter: Sam is een typische computerfreak. Hij doet bijna niks anders als met computers en andere elektronische apparaten klooien. Hij is redelijk slim, maar dat moet ook wel aangezien wat hij met een computer kan. Hij heeft zich nooit met de spelen bemoeit. Op zijn tweede, tijdens de revolutie, is zijn hele familie omgekomen, en daarom haat hij het Capitool, en is hij bereid te sterven om ze een lesje te leren, maar hij zal nooit durven. Met anderen kan hij niet goed omgaan, maakt niet uit wie. Daarom baalt hij heel erg van de kwartskwelling. Hij ziet het als een last om samen met haar te blijven.
    Uiterlijk:



    Sterke kanten: Sam is met alles goed waar elektriciteit in zit. Ook kan hij redelijk omgaan met een zwaard. In onderkomens bouwen is hij ook niet slecht
    Slechte kanten: Hij heeft geen idee hoe hij aan eten moe komen.
    Extra: Sam is nog nooit verliefd geweest
    \

    OMG it is Finn!


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Mag ik het meisje van district 11?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    als je ook een jongen neemt (:

    sorry daarvoor, maar er zijn echt te veel meisjes, dus er moeten ook wat jongens.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ok is goed maar ik ken de hungergames zelf niet al te goed dus ik schrijf waarschijnlijk in het begin nog al vaag

    en de jongen van district 10 dan?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!