• De Hungergames is dit jaar omgetoverd naar the Mirror Games. De arena is een doolhof, van glas, spiegels en nog veel meer. Er zijn vele geheime vallen, mutilanten, en dit jaar twee hoorns: een hoorn des overvloeds met wapens, en een hoorn des overvloeds met medicijnen, water, voedsel, enzovoort. Omdat dit de 100e hungergames zijn, zijn er ook meer aanpassingen gedaan. Je vormt een team met je districtgenoot, en kan ook met hem/haar overleven. Deze kunnen niet verder uit elkaar dan een kilometer, omdat ze dan door een kracht van het capitool terug worden getrokken naar elkaar toe.
    (ben niet de beste in intro's)

    Invullen
    District:
    Naam:
    Leeftijd (ook jongere tributen):
    Karakter (niet verplicht, mag ook in RPG):
    Uiterlijk:
    Sterke kanten:
    Slechte kanten:
    Extra:


    (bovenste is jongen, onderste is meisje)
    District 1 [Luxeproducten capitol]:
    - Finn AddamsNyan
    - sweetteen

    District 2 [Wapens en vredesbewakers]:
    - Dennis Jamie Davids || SateGoddess
    - Camille Ginger Wright ||xClove

    District 3 [Technologie]:
    -
    - Myra Black || Ronja10

    District 4 [Visserij]:
    -David Matthew Bluesalt || CatnipFire
    - Vivian Seabell || MEchellexx

    District 5 [Medisch onderzoek]:
    -
    -

    District 6 [DNA-manipulaties en mutaties]:
    -
    -Amethyst Constantinova || Material

    District 7 [Hout]:
    -
    - Louisa Ariana Green || nynkuu

    District 8 [Textiel]:
    -
    - January Sheleigh 'Leigh' Hastings || Contostavlos

    District 9 [Industrie]:
    -
    -

    District 10 [Vee]:
    -
    - Layla Mick || Firebolt

    District 11 [Landbouw]:
    - Nick Rodrigues || Nyan
    -

    District 12 [Steenkool]:
    -
    - AnneMalik

    Regels:
    -Minimaal 5 zinnen.
    - Geen Mary-Sue's
    - OOC tussen haakjes () [] {}
    - Naam en district boven post
    - Vanwege het overvloed aan meisjes alleen maar een meisje als je ook een jongen maakt. Reservaties blijven staan.
    - Als iets onduidelijk is, vraag het dan


    Als ik iets vergeten ben word ik daar graag op gecorrigeerd (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 16:12 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik de vrouwelijke tribuut district 6 reserveren? Ik vul haar zo in.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    District: 6 - DNA manipulaties en mutaties
    Naam: Amethyst Constantinova
    Leeftijd: 16 - 28 december
    Karakter: Amethyst - Ame - Constantinova is zeker geen simpele jongedame. Ze heeft een hele hoge grens van uitdagen en spelen met anderen. Haar leven begon in district 6 en ze was er heilig van overtuigd dat het daar ook zou eindigen. Amethysts moeder overleed toen zij nog jong was na een lang ziektebed en sindsdien heeft haar vader er alles aan gedaan om zijn hoofd boven water te kunnen houden. Amethyst heeft in haar korte leven genoeg dingen gedaan waarop zij niet bijzonder trots is - maar iedere actie heeft haar gemaakt tot de persoon die ze vandaag de dag is. Hoewel Ame veel maskers draagt om de buitenwereld buiten bereik te houden - zijn er genoeg mensen die haar denken kennen. Amethyst was niet alleen het meisje waarop iedere schooljongen verliefd werd: ze zou een toekomst hebben gehad zonder de Spelen.
    Er is een reden waarom Amethyst zo geliefd lijkt, en dat bedraagt één van de dingen die ze heeft moeten doen om haar vaders leven te behouden.
    Amethyst heeft namelijk meegedragen aan een manipulatie in haar lichaam die ervoor zorgde dat Amethyst vele malen verfijnder en interessanter is geworden aan de buitenkant. Erg trots is ze niet: ze heeft daardoor veel moeten veranderen en heeft met mannen een langere geschiedenis dan een meisje van haar leven zou moeten hebben. Including the dirty parts.
    Uiterlijk: Amethyst heeft lange, natuurlijk bruine lokken met hier en daar een lichtere pluk. Haar huid heeft een zachte, zeer lichtjes getinte kleur waardoor haar grote, groene ogen nog indringender overkomen. Ze lijkt mensen vaak 'uit te kleden' met haar blik, en dat is dan ook haar gevaarlijke troef.
    Amethyst lacht niet heel vaak oprecht - maar als je haar wel zo ver krijgt verschijnen er lichte kuiltjes in haar wangen en worden haar volle lippen iets meer roze. Naast Amethysts verfijnde bouw heeft ze een erg lenig lichaam en draagt ze voor een dame uit haar district erg aanwezige rondingen.



    Sterke kanten: Amethyst heeft een grote mensenkennis en bezit over erg snelle reflexen waardoor ze goed kan opschieten met scherpere wapens.
    Slechte kanten: Ze vertrouwd mensen niet heel snel en sluit zich af voor mensen die haar misschien zelfs willen helpen: ook is zij een wrak in voedsel herkennen. Ze heeft genoeg minpunten die waarschijnlijk later pas naar voren zullen komen.
    Extra: Als aandenken heeft Amethyst een zilveren wolfje om haar nek hangen: het is een manier waarop ze haar karakter zou willen uitbeelden.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 11:11 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Memoria schreef:
    Ik doe niet mee, heb er geen tijd voor. Maar als je toevallig hier een verhaal van gaat maken mag je mij zoizo waarschuwen.^^


    Pretty is just a pretty word.

    CatnipFire schreef:
    Als er niet veel meer bij komen wil ik anders ook wel ff een meisje aanmaken als et mag?


    Ik wil nog steeds best een aanmaken maar ivm school is er wel een kans dat ik diegene verwaarloos...:$


    :)

    Kan ik District 4 meisje?


    help

    Annabeth schreef:
    Kan ik District 4 meisje?

    sorry, maar ik ben al het meisje van district4


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik zit nu op mijn tablet, maar zo gauw ik weeop de gewone computer kan zal ik het bijwerken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    MEchellexx schreef:
    (...)
    sorry, maar ik ben al het meisje van district4


    Oh, okay. xd


    help

    Mag ik het meisje reserveren van district 12?

    Haaai,

    District: 3
    Naam:Myra Black
    Leeftijd (ook jongere tributen): 14
    Karakter (niet verplicht, mag ook in RPG):Ze is aardig, slim, vaak vrolijk, verlegen, maar zeker geen meeloper. Ze voelt zich niet fijn in grote groepen, ze is namelijk heel erg wantrouwig.
    Uiterlijk:


    Sterke kanten: Slim en denkt goed na. Ze is ook heel snel en kan goed gooien met messen. Ze gooit haast nooit mis en het is daardoor moeilijk om in haar buurt te komen. Kan goed met technologie, computers, enz om gaan.
    Slechte kanten:Ze is niet heel sterk, dus als je toch bij haar weet te komen heeft ze ook bijna geen kans. Ze kan niet goed zwemmen en heeft behalve messen geen goede wapenkennis. Ook van de natuur, giftige bessen, weet ze niet veel. Ook is ze ondanks haar goede stel hersens soms een beetje te impulsief.
    Extra: Ze maakt makkelijk vrienden, maar voelt zich met veel mensen toch niet op haar gemak.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 17:15 ]

    Ronja10 schreef:
    Haaai,

    District: 3
    Naam:Myra Black
    Leeftijd (ook jongere tributen): 14
    Karakter (niet verplicht, mag ook in RPG):Ze is aardig, slim, verlegen, maar zeker geen meeloper. Ze voelt zich niet fijn in grote groepen.
    Uiterlijk:


    Sterke kanten: Slim en denkt goed na. Ze is ook heel snel en kan met alles goed richten wat ze in haar handen heeft. Ze gooit haast nooit mis en het is daardoor moeilijk om in haar buurt te komen.
    Slechte kanten:Ze is niet heel sterk, dus als je toch bij haar weet te komen heeft ze ook bijna geen kans. Ook is ze ondanks haar goede stel hersens soms een beetje te impulsief.
    Extra: Ze maakt makkelijk vrienden, maar voelt zich met veel mensen toch niet op haar gemak.


    Ik vind dat dit toch wat naar de Mary-Sue kant gaat. Want je kunt sws nooit met alles goed zijn, en ze is ook geen Career. Ook is ze nog maar 14, dus in verhouding klopt dit niet helemaal.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Amethyst is met een y. :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    District: 2
    Naam: Camille Ginger Wright
    Leeftijd: 16
    Karakter: in RPG (pas ik misschien nog aan (: )
    Uiterlijk:


    Sterke kanten: Messen werpen. Ze staat er om bekend dat ze nooit mis gooit, maar dat is dus alleen zo bij de messen. Ze kan ook omgaan met blaaspijltjes. Verder is ze best slecht in de andere wapens. Ze is ook erg geconcentreerd, en vrij behendig.
    Slechte kanten: Ze weet niks af van medicijnen, planten, mutilanten en camouflage. Ook is ze niet de beste zwemmer.
    Extra:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zou ik het meisje mogen zijn van district 5?

    District: 5-medicijnen
    Naam: Emilé Felynn Bunds
    Leeftijd (ook jongere tributen): 17
    Karakter (niet verplicht, mag ook in RPG): doe maar in rpg
    Uiterlijk: http://vi.sualize.us/red_color_every_kind_of_you_imagine_girl_woman_red_hair_picture_dJrx.html
    Dus rood haar, 1.68 lang, slank, helderblauwe ogen, bleke huid
    Sterke kanten: Heelkunde, verstoppen, speer, logisch en tactisch denken, rennen
    Slechte kanten: eigenwijs, niet erg lenig, pijl en boog, is als de dood voor onweer


    Extra: je mag me dom noemen, maar wie/wat is mary-sue?

    Labise schreef:
    (...)
    Extra: je mag me dom noemen, maar wie/wat is mary-sue?


    Je bent niet de enige die het niet wist hoor:P *ahum, ik dus ook*
    Mary Sue is een perfect personage. Dus iemand die eigenlijk alles kan en niks tekort komt.
    Goed uitgelegd?


    :)