• Oke als eerst: De titel leest suf -.- maar ja.
    Hoi iedereen. Ik vroeg me af of jullie ook zo’n lomperd als mij zijn (denk ik niet want alleen ik kan zo’n actie uitvoeren -.-) Hoe dan ook ik begon een tijdje gelden de nieuwe liedjes van One Direction van Take Me Home down te loaden. Dus ik ging muziek van hun opzoeken. Tot ik bij They Don’t Know About Us kwam en de verkeerde had gedownload -.- Eerst had ik de verkeerde soort zitten te luisteren van Little Things en nu They Don’t Now About Us. Ik vroeg me dus af of een van jullie (Directioners, of andere lieve mensjes die me willen helpen) hun link van hun album willen sturen of hier op deze topic willen plaatsen zodat ik eindelijk de goede kan luisteren :) alvast bedankt :$ (Ja, nu denken jullie vast “Welke Directioner luistert nou de verkeerde muziek?” Ehh ik dus :$

    Typ in Youtube in: One Direction - They Don't Know About Us.
    Je vindt er genoeg.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    Typ in Youtube in: One Direction - They Don't Know About Us.
    Je vindt er genoeg.


    Dankje maar de probleem is dat ik steeds de verkeerde vind -.- dus ik hoopte dat iemand gewoon de linkjes van hun liedjes hierop plaatsten (H)

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Dankje maar de probleem is dat ik steeds de verkeerde vind -.- dus ik hoopte dat iemand gewoon de linkjes van hun liedjes hierop plaatsten (H)


    Hoe krijg je nou weer een verkeerde. Als je gewoon op youtube intypt, krijg je gelijk al de goede hoor. ;p


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Pokemoniall schreef:
    (...)

    Hoe krijg je nou weer een verkeerde. Als je gewoon op youtube intypt, krijg je gelijk al de goede hoor. ;p



    Oke nu voel ik me blond net als Nialler hiihhihi *uhum* Sorry ehhh ik weet niet ik krijg steed de fake one. Maar ja ik ga ff goed zoeken dan.. Bedankt!! Xx
    PS: ga je naar One Direction in Ziggo Dome Amsterdam? Ik wil graag naar hun concert maar ik heb geen kaartjes (huil) als je gaat veel plezier (H) en ehhh de de groeten aan hun vooral aan Harry hihih :)

    Wat dacht je van het album te kopen? Dan luister je niet naar de verkeerde liedjes. ^^


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    Wat dacht je van het album te kopen? Dan luister je niet naar de verkeerde liedjes. ^^

    Haha, dat wou ik ook zeggen (:

    IrishCharm schreef:
    Wat dacht je van het album te kopen? Dan luister je niet naar de verkeerde liedjes. ^^


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli



    Dit is volgens mij de goeie versie.


    Physics is awesome

    Hahahah ja dat kan natuurlijk ook dank jullie wel dat jullie even tijd aan me hebben besteden voor hun liedjes. En owja wie heeft de interview gezien van one direction met van der vorst ziet sterren? Omggg ik ging echt fangirlen (H) I LOVE ONE DIRECTION and the DIRECTIONERS all around the World

    @reactie boven mij: Dankjeeee maar ik had m al gevonden hihih (H)