• Hallo,
    Ik heb een tijdje terug een heel leuk boek gelezen, maar ik ben de titel kwijt. Het ging over een meisje dat, volgens mij na een overdosis pillen, in coma raakt. De rest van het verhaal speelt zich af in haar hoofd, waar ze terecht komt. Haar lichaam is dus in een andere 'wereld' dan zijzelf, het idee is dat er een wereld binnen in haar zit. Haar herinneringen zijn daar bijvoorbeeld echte mensen en er wonen ook jongere versies van zichzelf. Een belangrijk personage is ook de persoon die de hoofdpersoon eigenlijk wil zijn, dus de ideale versie van zichzelf, maar die blijkt een slecht iemand te zijn, een soort dictator.
    Ik kan het me niet meer zo goed herinneren en ik weet dat het een warrige uitleg is, maar ik zou het graag nog eens lezen. Als iemand een idee heeft hoor ik het dus graag :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    i dunnow D:


    Je croix a toi

    Lol ik weet over welk boek je t hebt x'D Maar kan ff niet op de titel komen x'D Maar ik ga ff kijken bij mn biebsite of ik t kan vinden^^
    Weet wel precies in mijn bieb waar t staat x'D

    Edit: srry kan t niet vinden^^ hopelijk weet iemand anders t voor je =)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 18:57 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    Lol ik weet over welk boek je t hebt x'D Maar kan ff niet op de titel komen x'D Maar ik ga ff kijken bij mn biebsite of ik t kan vinden^^
    Weet wel precies in mijn bieb waar t staat x'D

    Dank je _O_ Ik vond het echt een mooi boek, maar ik kan er gewoon mijn vinger niet meer op leggen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik heb geen idee. Ik moet aan "I Never Promised You a Rose Garden" denken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Brennan schreef:
    (...)
    Dank je _O_ Ik vond het echt een mooi boek, maar ik kan er gewoon mijn vinger niet meer op leggen.


    Ik heb t nooit gelezen =$ Op een of andere manier heb ik t wel een paar keer in mn hand gehad in de bieb maar t trok me niet genoeg ofzo^^ Tis alleen frustrerend dat ik wel weet waar t staat, maar niks concreets weet als waarmee de naam van de schrijver begint zodat ik dat kan opzoeken op de site van mn bieb =(


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    BLOF schreef:
    Ik heb geen idee. Ik moet aan "I Never Promised You a Rose Garden" denken.


    Hmm, dat ging toch over een meisje met Shizofrenie?


    Tijd voor koffie.

    BLOF schreef:
    Ik heb geen idee. Ik moet aan "I Never Promised You a Rose Garden" denken.

    Nee, dat is hem niet. Het klinkt wel als een mooi boek, maar niet degene waarnaar ik opzoek ben helaas.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ISA'S DROOM!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    ISA'S DROOM!

    Ja, dat is hem inderdaad! Oh, je bent echt mijn held nu :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Brennan schreef:
    (...)
    Ja, dat is hem inderdaad! Oh, je bent echt mijn held nu :'D


    Haha ik las de beschrijving en had echt zoiets van: oooooh, dat boek!
    You're welcome ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien