• Camp Agora

Camp Agora lijkt op het eerste zicht misschien een gewoon kamp van een een doodnormale jeugdbeweging, maar er is iets speciaals aan. Iedere deelnemer is stuk voor stuk een probleemjongere. Het uitschot van de straat. Ieder heeft zijn eigen verhaal en zijn eigen verleden.
    De jongeren waren veroordeeld door de jeugdrechter om als alternatieve straf naar het kamp te gaan. Zo niet zouden ze in een jeugdgevangenis terecht komen. De 2 maanden van de zomervakantie hadden ze om te veranderen, om te tonen dat ze de tweede kans waard waren.
    Wat zal er gebeuren? Ontstaan er koppeltjes? Rivalen? Wie zal zicht opwerpen als leider van de groep en wie wordt eerder een volger? En wat is er zo vreemd aan dat kamp?

We beginnen op 1 juli, wanneer alle jongeren in de bungalow aankomen.

Jelina Acery Farelley - SorrowPayne
    Felicia Kiara Mancini - Depay
    Kherington "Keri"Alexandra Debu - 5TYLE5
    Chiara Jackson - Clonmel
    Destiny Savannah Rose Montoya - Malino
    Selena Sophia Delia McHasson - Aimeka

Daniel Colton - ChaoticTania
    Jamie Davis - GreyTardis
    Kyle Logan - 5TYLE5
    Robert 'Reb' Collins - Huaso
    Damian Anderson - lottttx
    Brandon Jason Jefferson - Depay

Begeleiders:
    Roza Garcia - Huaso
    Daniël (Dan) Clark - GreyTardis
    Mark Glock - LogitG27

[ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:38 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Damian Anderson.
    ik had geen zin meer om langer in de keuken te blijven wachten. ik melde Reb dat ik ergens anders heen ging en slenterde rustig door het huis. Dit zouden zware weken worden. ik had nu echt behoefde aan muziek en rust aan m'n hoofd, ik taste mijn zakken af maar kon m'n iPod nergens vinden. stom die had ik in m'n rugzak laten zitten, ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan, ik deelde een huis met allemaal kleine crimineeltjes en ik laat gewoon m'n waardevolle spullen op m'n kamer liggen, nouja zelf was ik geen haar beter dan mijn huisgenoten. ik vroeg mezelf af of ik hem moest gaan halen maar aangezien er straks een activiteit was bleef ik maar beneden.

someone out there feels better because you exist

Brandon Jason Jefferson
    'Voor jou altijd.' zei ik grijnzend toen ik haar in haar ogen terug aankeek.
    'En doe niet zo met je ogen.' zei ik zachtjes toen ik haar nog steeds aan bleef kijken. Ik vroeg me af wat er zou gebeuren als ik haar zo aan bleef kijken, de vorige keren had ik mijn ogen neergeslagen, maar nu ging ik dat niet doen.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Destiny

Ik kijk hem lachend aan, 'wat?' zeg ik onschuldig.
    Ik knipper plagend nog een paar keer met mijn ogen en grijns lichtjes.
    'Ik doe helemaal niks hoor' zeg ik..

El Diablo.

[Kga slapen! Goodnight :3 ]

El Diablo.

Brandon Jason Jefferson
    'Wat? Ik doe helemaal niks hoor.' zegt ze alsof ze onschuldig is en ze knippert nog een paar keer met haar ogen.
    'Dat.' zeg ik en ik weet gewoon dat ik het niet lang meer vol ga houden.
    Ik bijt op mijn lip als ik haar nog steeds aankijk.
    'Jou ogen, wauw.' zeg ik zachtjes en nog steeds kijk ik haar diep in haar ogen aan.

Selena
    Ik kijk ze sissend na en schudt mijn hoofd.
    'achterbakse idiootjes' zeg ik boos en loop in de richting waar Jamie heen ging.
    'Jamie??' roep ik en blijf hem zoeken. Ik voel me schuldig dat hij weg ging, omdat ze mij moesten hebben...
    Ik bijt zacht op mijn lip en zucht zacht.

An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

Destiny

Ik lach en kijk hem nog steeds diep in zijn ogen aan.
    'Wat is er mee?' lach ik, en een lichte grijns komt op mijn lippen te staan.
    Ik draai een van mijn lokken om mijn vinger en grijns..

El Diablo.

Brandon Jason Jefferson
    'Wat is er mee?' lacht ze en een lichte grijns komt om haar lippen te staan. Een van haar lange bruine lokken draait ze om haar vinger.
    Damn, ze was hier goed in. Ik beet op mijn lip om me in te houden. Normaal als een meisje dit deed, had ik haar al lang gezoend. Nou ja, tenminste als ik op stap was of zo.
    Maar nu was het anders en kon ik dat niet doen.
    'Niks.' zuchtte ik en ik keek nog steeds niet weg.

Destiny

Ik grinnik kort en kijk even voor me uit.
    Het is dat ik op dit stomme kamp zit, anders wist ik wel beter wat ik zou doen.
    Maarja, moet je net opletten. Als ze je betrappen op zoenen ofzo krijg je zeker een andere kamergenoot, en ik heb nou geen zin om met miss airbag opgescheept te zitten..
    Ik grijns lichtjes om de gedachte en lach even..

El Diablo.

Brandon Jason Jefferson
    Ik hoor dat ze grinnikt en eindelijk haar hoofd weg draait en voor zich uit staart.
    Nu kon ik me eindelijk weer concentreren op waarom ik hier was in plaats van me inhouden om haar niet te zoenen.
    'Dus.. Gaan we ooit nog beginnen met die dropping?' mompel ik in het algemeen, eigenlijk alleen maar om van onderwerp te veranderen.

Destiny

Ik haal mijn schouders op. 'Vroeg ik me ook af' zeg ik, en glimlach even.
    Ik rek me even uit en check facebook op mijn Iphone. Niks bijzonders..
    Ik zucht even en kijk om me heen. Er valt hier echt niks te doen..

El Diablo.

Aimeka schreef:
    Selena
    Ik kijk ze sissend na en schudt mijn hoofd.
    'achterbakse idiootjes' zeg ik boos en loop in de richting waar Jamie heen ging.
    'Jamie??' roep ik en blijf hem zoeken. Ik voel me schuldig dat hij weg ging, omdat ze mij moesten hebben...
    Ik bijt zacht op mijn lip en zucht zacht.

Jamie
    Met grote passen liep ik om de hoek van het gebouw, richting het bos. Ik haatte het dat ik niet gewoon iets terug kon zeggen tegen hem, zonder meteen in woede uit te barsten. De eerste bomen had ik gepasseerd, het sterke zonlicht werd nu tegen gehouden door de bladeren. Ik plofte neer op een omgevallen boomstronk en legde mijn hoofd in mijn handen. Fuck.

When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

Selena
    Als ik hem niet kan vinden in het huis, loop ik naar buiten en roep zijn naam nog een keer.
    Een geïrriteerde grom rolt over mijn lippen en ik geef het zoeken op.
    Ik ga op de trap van de veranda zitten en sluit zuchtend mijn ogen.
    Hoe kan die zo snel spoorloos raken?!

An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

[Wanneer begint die dropping want volgens mij heeft niemand iets te doen ;u]

Depay schreef:
    [Wanneer begint die dropping want volgens mij heeft niemand iets te doen ;u]

(lol ja, maar ik ben eventjes wat aanpassen in de beschrijving van Selena, ik zie nu pas dat ik wat vergeten ben xD)