• Nouja, ik heb een RPG gemaakt omdat het me wel leuk leek er een aan te maken dus tadaa.


    Even een mijn idee in het kort:

    One Direction is samen met het management op het idee gekomen om een film te maken, over bepaalde gebeurtenissen. Deze keer geen standaard documentaire, maar nu een tikkeltje anders. Om dit mogelijk te maken, doen ze even afstand van hun drukke muziek leven. Er moeten natuurlijk mensen worden gekozen dus zijn de jongens de jury bij audities voor de film waar natuurlijk veel mensen op afkomen. Naast deze film hebben alle mensen in de RPG ook een normaal leven, dus hebben ze het allemaal drukker dan ooit. Zullen er liefdes opbloeien tussen de spelers? Zullen sommigen elkaar haten? Wie weet?

    Een aantal dingen zijn nog niet bekend, want dat moet ik nog allemaal verwerken.

    Rollen:
    Ik zoek mensen die de jongens kunnen spelen en meiden die ook mee spelen in de film. De jongens zijn al bekend en de meiden nog niet, dus dat mag zelf allemaal worden verzonnen. Als er meer mensen mee willen doen dan dat er rollen vrij zijn, plaats ik er nog een jongen en een meisje bij.

    De film in de RPG
    De tien(eventueel twaalf) hoofdrollen in de film zijn de rollen die in deze RPG gespeeld worden. In de film zijn natuurlijk ook andere rollen, maar die komen niet aan bod in de RPG. Ieder bandlid heeft een eigen deel in de film die zij zelf kunnen invullen met eigen ideeën. Ook kiezen de jongens een hoofdrol speler voor in hun stukje. De gebeurtenis moet zelf verzonnen zijn en niet echt gebeurt zijn.

    De rollen in de film
    Dit is nog het ingewikkeldste van dit hele verhaal. De rollen in de film heb ik al gemaakt. Als je als je auditie doet om in de film te komen, doe je in het algemeen auditie. De jongens kiezen dan iemand van de auditanten voor hun stukje.

    Regels
    - Max. 1 personage per persoon, tenzij we een te kort hebben.
    - Meld het aub. even als je om de een of andere reden niet kunt schrijven. Daar heb ik begrip voor
    - Wees aub. aardig voor elkaar, ook als iemand anders schrijft of iets dergelijks.
    - Schrijf min. 4 á 5 regels per keer, tenzij je in gesprek bent of als het om een andere reden niet gaat.
    - Relaties en 16+ zijn welkom, maar houd dit wel netjes.
    - Off topic, graag tussen haakjes om verwarring te voorkomen
    - Naam veranderingen ook even doorgeven ook om verwarring te voorkomen
    - Ik maak de nieuw topics aan.
    - Reserveren is toe gestaan maar ik laat deze vervallen binnen 24 uur.


    Rollen Jongens

    - Niall James Horan ~ xNialldos
    - Louis William Tomlinson ~ xHazzaStyles
    - Harry Edward Styles ~ quin98
    - Zayn Javadd Malik ~ Depay
    - Liam James Payne ~ 0o7
    (- evt een 6e)

    Rollen Jongens in de film
    - Niall James Horan ~ xNialldos Meisje voor het stukje in de film: Avianna Dawn Lockwood
    -Louis William Tomlinson ~ xHazzaStyles Meisje voor het stukje in de film: Darlene Mary Marshell
    -Harry Edward Styles ~ quin98 Meisje voor het stukje in de film: Candice Rose McFly
    -Zayn Javadd Malik ~ Depay Meisje voor het stukje in de film Jane May Rivers
    -Liam James Payne ~ 0o7 Meisje voor het stukje in de film: Daney Ceira Wakefield
    (- Alleen als de zesde persoon er daadwerkelijk is)

    Rollen meisjes
    - Jenessa Roselynn Valentine ~ CxStylinson
    - Mackenzie Lou Arretez ~ Curlies
    - Sunshine Caroline Cleveland ~ Rider
    - Lola Lily Spring ~ JustMyselfx
    - Luna Kim Stevens ~ AgentP
    (- Zesde als de zesde jongen er ook is.)

    Rollen meisjes in de film
    - Jane May Rivers ~Rider
    - Avianna Dawn Lockwood ~ CxStylinson
    - Candice Rose McFly ~ Curlies
    - Daney Ceira Wakefield ~ AgentP
    - Darlene Mary Marshell ~ JustMyselfx
    (- Wanneer er ook een zesde meisje is.)

    Interesse in een rol?

    Naam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Meisje in de film: Je hoeft dit alleen maar in te vullen als je iemand van 1D hebt, dit is dus het meisje voor in het stukje van een van de jongens.
    Meisje in de film om te spelen Dit hoef je alleen maar in te vullen als je een meisje wilt spelen
    NB. Wie welk meisje in de film speelt komt later met de overige info over de film.

    Als er nog vragen zijn, stel ze ;3

    x

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 18:12 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Naam: Jenessa Roselynn Valentine. (Nessa.)
    Innerlijk: Jenessa is een stil en verlegen meisje. Als iemand haar iets opdraagt luistert ze vrijwel meteen. Ze is ook erg gevoelig en makkelijk te breken, mentaal dan. Als er een camera in de buurt is kan Jenessa de knop in haar hoofd makkelijk omschakelen. Dan verandert haar zachte uitdrukking naar een stralende glimlach die normaal nooit te zien is. Als Nessa iets wilt dan zal ze het ook krijgen, maar hiervoor gebruikt ze liever haar charme in plaats van aandachttrekkerij.
    Als Jenessa iemand leuk vind zal ze nooit de aandacht van deze persoon zoeken en hem vooral niet persoonlijk benaderen. Het liefste speelt ze het afwachtend, met lieve glimlachjes en oogcontact zoeken.
    Uiterlijk: Jenessa is klein en tenger. Ze heeft blonde haren en een vreemde oogkleur, namelijk groengrijs met een donker randje. Haar gezichtsvorm is ook vrij speciaal. Vroeger is Jenessa gepest geworden om haar uiterlijk, aangezien ze een vrij apart gezicht heeft.



    Extra: Jenessa heeft een tatoeage.


    Meisje in de film: xx


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    Naam: Jenessa Roselynn Valentine. (Nessa.)
    Innerlijk: Jenessa is een stil en verlegen meisje. Als iemand haar iets opdraagt luistert ze vrijwel meteen. Ze is ook erg gevoelig en makkelijk te breken, mentaal dan. Als er een camera in de buurt is kan Jenessa de knop in haar hoofd makkelijk omschakelen. Dan verandert haar zachte uitdrukking naar een stralende glimlach die normaal nooit te zien is. Als Nessa iets wilt dan zal ze het ook krijgen, maar hiervoor gebruikt ze liever haar charme in plaats van aandachttrekkerij.
    Als Jenessa iemand leuk vind zal ze nooit de aandacht van deze persoon zoeken en hem vooral niet persoonlijk benaderen. Het liefste speelt ze het afwachtend, met lieve glimlachjes en oogcontact zoeken.
    Uiterlijk: Jenessa is klein en tenger. Ze heeft blonde haren en een vreemde oogkleur, namelijk groengrijs met een donker randje. Haar gezichtsvorm is ook vrij speciaal. Vroeger is Jenessa gepest geworden om haar uiterlijk, aangezien ze een vrij apart gezicht heeft.



    Extra: Jenessa heeft een tatoeage.


    Meisje in de film: xx


    Mooi meisje!! Heb het aangepast x3


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Naam: Louis William Tomlinson
    Innerlijk: Louis is een jongen van 20 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij toch nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Louis heeft vier jongere zussen, en geen broers. Al ziet hij de andere jongens uit de band als zijn broers. Ondanks dat hij het goed kan vinden met iedereen uit de band, maar vanaf het begin is Harry zijn beste vriend. Die twee hebben een band die niet te beschrijven valt. Verder kan Louis soms wat gay overkomen naar de rest, en dat merk je ook snel, vaak wanneer je hem voor de eerste keer ontmoet en hem nog niet heel goed kent of hij bij zijn beste vrienden in de buurt is. Hij kan het goed met iedereen uit de band vinden, maar zijn beste vriend is toch Harry. Vanaf het begin zijn ze de beste vrienden en hebben eigenlijk een band die niet te beschrijven valt.
    Uiterlijk: :[/b]




    Extra: Louis draagt ook een bril, al heeft die die eigenlijk niet nodig, het doet hem ouder en volwassener lijken. Louis' ouders zijn gescheiden, daar heeft hij het heel moeilijk mee gehad. Hij is dus nu zoals een tweede vader voor zijn zusjes omdat ze hun vader na de scheiding nooit meer hebben teruggezien. Hij heeft het er nog steeds moeilijk mee, maar dat wilt hij niet toegeven, en dat zal hij misschien alleen maar doen als hij je echt vertrouwt en als je hem kent. Louis is héél druk, maar in het begin als je hem leert kennen is hij echter heel stil. Hij komt na een tijdje pas losser en dan leren ze de echte Louis kennen. Dat is dan ook het moment dat de rustige Louis niet meer voorkomt.
    Meisje in de film: Darlene Mary Marshell

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 18:52 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Mackenzie Lou Arretez
    Innerlijk: Mackenzie is best wel aardig als meisje. Ze gaat met verschillende mensen om en praat ook dan spontaan met vreemde mensen. Ze heeft zo nu en dan last van haar stemmingswisselingen
    Uiterlijk:
    Extra:
    Meisje in de film:

    Ik maak m zo af x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Ja, ik vond haar ook echt heel mooi... Ze heeft op de meeste foto's echt iets aparts. Haar naam is Gemma Ward trouwens, als je haar ooit een zou willen gebruiken. (: )


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Niall James Horan
    Innerlijk: Niall is een hele lieve ietwat verlegen jongen met een passie voor zingen, wat algemeen bekend is. Naast zijn passie voor zingen heeft hij een tweede passie, namelijk eten. Eigenlijk is hij de kliko van iedereen. Kortom, hij heeft altijd honger. Als hij interesse heeft in iemand zal hij wel even na denken voor dat hij haar aanspreekt, hoewel hij nu beroemd is gaat het veel makkelijker.
    Uiterlijk:



    Extra:-
    Meisje in de film: Avianna Dawn Lockwood


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    CxStylinson schreef:
    (Ja, ik vond haar ook echt heel mooi... Ze heeft op de meeste foto's echt iets aparts. Haar naam is Gemma Ward trouwens, als je haar ooit een zou willen gebruiken. (: )


    [Okay Thank You (flower)


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Curlies schreef:
    Naam: Mackenzie Lou Arretez
    Innerlijk: Mackenzie is best wel aardig als meisje. Ze gaat met verschillende mensen om en praat ook dan spontaan met vreemde mensen. Ze heeft zo nu en dan last van haar stemmingswisselingen
    Uiterlijk:
    Extra:
    Meisje in de film:

    Ik maak m zo af x


    [Okee is goed, zal het bijwerken :)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    CxStylinson schreef:
    (Ja, ik vond haar ook echt heel mooi... Ze heeft op de meeste foto's echt iets aparts. Haar naam is Gemma Ward trouwens, als je haar ooit een zou willen gebruiken. (: )


    (Ben ik de enige die haar wel wat weg vind hebben van Amanda Seyfried?)


    Happy Birthday my Potter!

    xHazzaStyles schreef:
    Naam: Louis William Tomlinson
    Innerlijk: Louis is een jongen van 20 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij toch nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Louis heeft vier jongere zussen, en geen broers. Al ziet hij de andere jongens uit de band als zijn broers. Ondanks dat hij het goed kan vinden met iedereen uit de band, maar vanaf het begin is Harry zijn beste vriend. Die twee hebben een band die niet te beschrijven valt. Verder kan Louis soms wat gay overkomen naar de rest, en dat merk je ook snel, vaak wanneer je hem voor de eerste keer ontmoet en hem nog niet heel goed kent of hij bij zijn beste vrienden in de buurt is. Hij kan het goed met iedereen uit de band vinden, maar zijn beste vriend is toch Harry. Vanaf het begin zijn ze de beste vrienden en hebben eigenlijk een band die niet te beschrijven valt.
    Uiterlijk: :[/b]




    Extra: Louis draagt ook een bril, al heeft die die eigenlijk niet nodig, het doet hem ouder en volwassener lijken. Louis' ouders zijn gescheiden, daar heeft hij het heel moeilijk mee gehad. Hij is dus nu zoals een tweede vader voor zijn zusjes omdat ze hun vader na de scheiding nooit meer hebben teruggezien. Hij heeft het er nog steeds moeilijk mee, maar dat wilt hij niet toegeven, en dat zal hij misschien alleen maar doen als hij je echt vertrouwt en als je hem kent. Louis is héél druk, maar in het begin als je hem leert kennen is hij echter heel stil. Hij komt na een tijdje pas losser en dan leren ze de echte Louis kennen. Dat is dan ook het moment dat de rustige Louis niet meer voorkomt.


    [Okiee Meisje in de film??]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Rider schreef:
    (...)

    (Ben ik de enige die haar wel wat weg vind hebben van Amanda Seyfried?)


    (Eerlijk gezegd zocht ik op Amanda Seyfried, maar dat was een aantal weken terug. Toen kwam ik haar foto's tegen en heb ik haar naam opgezocht en in mijn schrift gezet.xD Ja, ik heb een schrift met alle Rpg modellen die ik gebruik...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Even een kort voorbeeld voor in film
    Stel;

    Jenessa speelt samen een scène met Liam, Jenessa speelt Jane en Liam zichzelf. Dan moet je je dus serieus voor stellen dat je Jenessa bent als je haar speelt. Je moet je sowieso al inleven maar nu moet je dat echt "zijn". Of te wel je acteert dat je aan het acteren bent eigenlijk. Dus als we op de film set zijn ben je gewoon de persoon van de RPG, alleen als je een scène moet opnemen ben je je filmcaracter.

    Kunnen de meisjes alvast een persoon kiezen die ze in de film zijn ?? Das toch handiger...


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Dan neem ik alvast de 3e (: x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xNialldos schreef:
    Even een kort voorbeeld voor in film
    Stel;

    Jenessa speelt samen een scène met Liam, Jenessa speelt Jane en Liam zichzelf. Dan moet je je dus serieus voor stellen dat je Jenessa bent als je haar speelt. Je moet je sowieso al inleven maar nu moet je dat echt "zijn". Of te wel je acteert dat je aan het acteren bent eigenlijk. Dus als we op de film set zijn ben je gewoon de persoon van de RPG, alleen als je een scène moet opnemen ben je je filmcaracter.

    Kunnen de meisjes alvast een persoon kiezen die ze in de film zijn ?? Das toch handiger...


    Dat had ik al begrepen, ja. Maar over dat kiezen, hoe weet je wel karakter je in de film speelt?
    Doe mij maar Avianna, trouwens. Ik vind die naam wel melig...xD


    Reading a good book is like taking a journey.

    xNialldos schreef:
    Even een kort voorbeeld voor in film
    Stel;

    Jenessa speelt samen een scène met Liam, Jenessa speelt Jane en Liam zichzelf. Dan moet je je dus serieus voor stellen dat je Jenessa bent als je haar speelt. Je moet je sowieso al inleven maar nu moet je dat echt "zijn". Of te wel je acteert dat je aan het acteren bent eigenlijk. Dus als we op de film set zijn ben je gewoon de persoon van de RPG, alleen als je een scène moet opnemen ben je je filmcaracter.

    Kunnen de meisjes alvast een persoon kiezen die ze in de film zijn ?? Das toch handiger...


    Jane please

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 19:12 ]


    Happy Birthday my Potter!