• © Frodo



    If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison

    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.


    Wat is ons doel?
    Wat we willen bereiken is om de 2 weken 7000 woorden te schrijven, oftewel: 500 woorden per dag. De andere users zullen je hierin steunen; je staat er niet alleen voor. Heb je wat inspiratie nodig, of zit je vast? Dan zet je dat hier gewoon neer en proberen wij je te helpen.

    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    14K

    - Amused
    - Novembre (Last first kiss - One direction + Donderslag bij heldere hemel - Harry Styles)
    14K

    - Memoria (Autumn leaves + Wedstrijden en shizzle )
    7K

    - Emrys (Long road home)
    - Interceptor
    7K

    - Oczy
    - Adlington
    - Petrificus
    - Reid (Inside my mind - Criminal minds)
    7K

    - Thornfield
    7K

    - Koraki (Incendi)
    - Mohawk (It's a Bonnie and Clyde-thing)
    - Irishtown
    14K

    - Silverlance
    - Penelopy
    - Lilium (Ofriethr)
    - Aotearoa (The quest of the human animal)
    - Merrow (Strijd om Cidonya)
    7K

    - Souvenir (Als de trein vertrekt + Stand alones)
    7K

    - Theep
    - Billielogie (Sometimes enough energy - Twilight story)
    - TeamDerek
    - Wiarda (De man met het verenmasker)
    - Kaller (Doomed)
    - WillNotLearn
    - Morrowind (Little white lie - Paul Lahote + Short stories)
    - Descartes
    - Ahri (Pressure - OP)
    - Mulford (Stories from a criminal mind)
    14K

    - Daemon (The other side)
    7K

    - Bandieri (Tomorrow dies today)
    - PercyWood (Abominable snowman - Sterek one-shots)
    7K

    - Insurgent (Stand)
    21K

    - Nurgle
    - Nadal
    - Madonna
    21K

    - Amity (Stand Alone's en meer)
    - Aurorae
    - Katl1
    21K

    - Cheops
    - Cresseyde
    - Uchiha Zeven is niet voldoende
    - Brennan
    7K

    - Tjiftjaf
    - Aria
    - TheseWords
    7K

    - BlueHope (Blue - Welcome to my world)
    7K

    - Phantasticae (Elusive)
    - Tortura
    14K

    - Flitwick
    - Underwood (Mitchel and Michelle)
    - Sprout
    - SorrowPayne


    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!

    Een beloning?
    Natuurlijk doe je het schrijven voor jezelf, maar toch hangt er iets aan vast wanneer de maand voorbij is. Iedereen die de 14000 woorden heeft gehaald tegen het eind van de maand krijgt een badge, die je op je profiel kan zetten. Elke maand is er een nieuwe badge, gemaakt door mij.

    Heb jij ook een verhaal en wil die niet lukken? Je mag er nog altijd bij! Er is plaats zat voor iedereen.

    Tips voor bij het schrijven
    Muziek voor bij het schrijven 1 & 2

    (...)

    Word-wars:
    * 11:00 - 12:00
    * 14:00 - 15:00
    * 16:00 - 17:00

    * 17:30 - 18:30
    * 19:00 - 20:00
    * 20:30 - 21:30
    * 22:00 - 23:00

    Een word-war is een bepaald uur waarop we zoveel mogelijk woorden schrijven, zodat je gemotiveerd bent.

    Een klein overzichtje:
    do 22/11: 500
    vr 23/11: 1000
    za 24/11: 1500
    zo 25/11: 2000
    ma 26/11: 2500
    di 27/11: 3000
    wo 28/11: 3500
    do 29/11: bijschrijven
    vr 30/11: 4000
    za 01/12: 4500
    zo 02/12: 5000
    ma 03/12: 5500
    di 04/12: 6000
    wo 05/12: 6500
    do 06/12: 7000
    vr 07/12 bijschrijven


    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 6
    Topic 7

    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 16:58 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik doe ook wel mee met de ww van 20:00, ik heb even genoeg gehad van school. En de ortho.


    Take risks and conquer your fears.

    Stomme pc. Moet ie backupen. Grrrrr


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Insurgent schreef:
    Ik doe ook wel mee met de ww van 20:00, ik heb even genoeg gehad van school. En de ortho.


    Ik ook!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik kom volledig uit de lucht gevallen :'D ik heb in ieder geval weer m'n pc tot mijn beschikking! Doet vreugdedansje (yeah)
    We zijn weer in afwachten op een antwoord of we een appartementje toegewezen krijgen of niet, dus wie weet ben ik weer gauw genoeg optimaal terug.

    @ Frodo, ik wil dolgraag helpen met meedenken maar ben gewoon even ietwat traag van begrip om te snappen wat je nu precies bedoeld :'D I'm gonna give it a try. Je hoofdpersoon ligt in het ziekenhuis, aangezien hij gewond is geraakt. Zijn dogtag wordt verwisseld in het ziekenhuis en dan de persoon die zijn dogtag heeft sterft. Hierdoor wanen zijn geliefden hem dood, terwijl hij nog in het ziekenhuis ligt. Euhm, misschien kan hij meekrijgen dat zijn dogtag verwisseld word - als hij soms bij bewustzijn is en het over het algemeen bewusteloos is en niets kan zeggen ofzo :'D... misschien een beter idee; herinneringen ophalen - als herinneringen als hij bij bewustzijn is of als dromen als hij bewusteloos is - die je hebt laten passeren in je verhaal. Handig en leuk voor de lezers... gesprekken op laten vangen van verpleegsters/artsen... en verder weet ik het echt even niet


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    @ Merrow: Je bent een engel.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    @ Merrow: Je bent een engel.


    Een engel dat uit de lucht komt gevallen XD gehe blijkbaar goeie timing om eens binnen te springen hier aangezien ik graag help als ik dat kan (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Een engel dat uit de lucht komt gevallen XD gehe blijkbaar goeie timing om eens binnen te springen hier aangezien ik graag help als ik dat kan (K)


    Meteen na je reactie begon ik als een gek te typen :'D je hebt me echt geholpen, bedankt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @Frodo: nu ik niet mag meelezen wordt ik alleen maar nieuwsgieriger... Dus héél snel verder gaan met Zomerhitte nu ;)

    @Merrow: welcome back!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    8 december gaan de volgende 7000 woorden in?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Niobe schreef:
    8 december gaan de volgende 7000 woorden in?


    jep


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    @Frodo: nu ik niet mag meelezen wordt ik alleen maar nieuwsgieriger... Dus héél snel verder gaan met Zomerhitte nu ;)

    @Merrow: welcome back!


    Wees maar lekker nieuwsgierig mwhaha (bloos)
    Misschien dat ik vanavond een hoofdstukje voor je upload ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Meteen na je reactie begon ik als een gek te typen :'D je hebt me echt geholpen, bedankt!


    Dat is heel heel heel erg graag gedaan hoor (K)

    @Katl: thnx, al ben ik nog niet volledig terug ^_^ Ik hoop echt wel binnenkort weer heerlijk volop te kunnen schrijven. Het gaat zo traag, jammer genoeg. Ik heb alwel een superidee om te gaan doen wanneer ik optimaal terug ben :3 Ik ben tussendoor bezig hier met het opzetten van een schrijfwedstrijd zodat ik me tegen de tijd dat ik weer alle tijd heb, me kan zetten op de wachtlijst ervoor :3
    Ik wil al veel langer een schrijfwedstrijd starten, maar had nog niet echt het plan om het daadwerkelijk te doen. En van de week kwam ik dus op het idee om het toch te gaan doen, als officieel achtig iets dat ik op en top terug ben op Q XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Dat is heel heel heel erg graag gedaan hoor (K)

    @Katl: thnx, al ben ik nog niet volledig terug ^_^ Ik hoop echt wel binnenkort weer heerlijk volop te kunnen schrijven. Het gaat zo traag, jammer genoeg. Ik heb alwel een superidee om te gaan doen wanneer ik optimaal terug ben :3 Ik ben tussendoor bezig hier met het opzetten van een schrijfwedstrijd zodat ik me tegen de tijd dat ik weer alle tijd heb, me kan zetten op de wachtlijst ervoor :3
    Ik wil al veel langer een schrijfwedstrijd starten, maar had nog niet echt het plan om het daadwerkelijk te doen. En van de week kwam ik dus op het idee om het toch te gaan doen, als officieel achtig iets dat ik op en top terug ben op Q XD

    Is het nog te vroeg om als een irritante parasiet aan je been te gaan hangen en te smeken voor een plaatsje in die wedstrijd? Ik heb zomaar het gevoel dat jouw opdrachten namelijk best wel ontzettend leuk gaan worden. :'D
    Geloof het of niet, maar het aanhangsel is ook (waarschijnlijk tijdelijk) weer aan het schrijven. Toch denk ik dat ik het deze week wel vol ga houden; ik ben nu twee dagen bezig met een one-shot (die ik waarschijnlijk in heel wat stukjes op ga delen, aangezien hij anders te lang wordt) en zit nu op de vierduizend woorden. Gaat lekker. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    @ Katl1: dat hoofdstukje zal voor morgen worden, too damn tired (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @ Merrow ik wil dan ook een plaats in je wedstrijd!

    Oké, en nu schrijven, want het is al 8 uur geweest.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.