• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo

Bitches be bitchinn' .

[ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 20:01 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 27 nov 2012 - 21:20 ]

ars moriendi

Stuttgart schreef:
    Serieus sommige mensen hier op quizlet.....(joehoe)

Who?

Chaos is a ladder.

Doppelganger schreef:
    (...)
    Who?

Ja die domme vriend van Assassin ofzo. Ik vroeg of er nog andere meiden waren op quizlet die de Formule 1 leuk vinden? Hij reageert erop met dat het net als voetbal is. Stom dus en blablabla.

Hij reageert altijd zoooooo dom en irritant. Hij heeft een bril zegt ie, nou volgens mij met hele verkeerde glazen;)

~

Stuttgart schreef:
    (...)

Ja die domme vriend van Assassin ofzo. Ik vroeg of er nog andere meiden waren op quizlet die de Formule 1 leuk vinden? Hij reageert erop met dat het net als voetbal is. Stom dus en blablabla.

Hij reageert altijd zoooooo dom en irritant. Hij heeft een bril zegt ie, nou volgens mij met hele verkeerde glazen;)

Waarom meldt hij dat hij een bril heeft :'D Haha. Maar gedeeltelijk ben ik het met je eens.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Nadal schreef:
    (...)

Waarom meldt hij dat hij een bril heeft :'D Haha. Maar gedeeltelijk ben ik het met je eens.

Nou ik zei tegen hem dat ie wel eens een bril mocht kopen aangezien hij meer dan de helft van de tijd ergens op reageert terwijl dat helemaal niet gevraagd word. Net als dat die Assassin ruzie heeft en hij zich er mee gaat bemoeien--'

~

Stuttgart schreef:
    (...)

Nou ik zei tegen hem dat ie wel eens een bril mocht kopen aangezien hij meer dan de helft van de tijd ergens op reageert terwijl dat helemaal niet gevraagd word. Net als dat die Assassin ruzie heeft en hij zich er mee gaat bemoeien--'

Haha. Gewoon negeren en wachten totdat die relatie knapt :'D Laat ze lekker, jôh, ze komen alleen maar voor elkaar op. Jij weet beter dus trek je niets van hen aan ook al voelen ze zich zo boven je.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Nadal schreef:
    (...)

Haha. Gewoon negeren en wachten totdat die relatie knapt :'D Laat ze lekker, jôh, ze komen alleen maar voor elkaar op. Jij weet beter dus trek je niets van hen aan ook al voelen ze zich zo boven je.

Ze zijn gewoon behoorlijk domxD

~

Komt Cheryl hier nog wel:O

~

Kzal Cheryl er zo wel uithalen. En even mijn modinstinct; even netjes houden en roddelen in pb's doen ajb. (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Aislinn schreef:
    Kzal Cheryl er zo wel uithalen. En even mijn modinstinct; even netjes houden en roddelen in pb's doen ajb. (:

Sorry Amy:$

~

Aislinn schreef:

Chaos is a ladder.

Doppelganger schreef:
    (...)

hahahahaxD

~

Aislinn schreef:

Oke Mama Amy :Y)

Hahaha sorry girlies, wish I wouldnt have the need to do thattttt.
    En nice picca van mn hub Kimmmm hahaha.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Aislinn schreef:
    Hahaha sorry girlies, wish I wouldnt have the need to do thattttt.
    En nice picca van mn hub Kimmmm hahaha.

Geeft niks honey, de volgende keer doe ik het via pbxD

~

Oh my gosh hè. Mijn Frans grammatica, ik snap er niets van en wat zegt die vrouw. Je gaat het nooit gebruiken maar we leren jullie dit zodat je het bij je B1 examen Franspraat als echte Fransstudenten, maar je gaat het nooit gebruiken. Ik ga het dus nooit gebruiken maar toch word ik er op afgerekend. Whut?